QUOTE(Luknė @ 2007 12 08, 12:55)
Mylėk artimą kaip pats save. Tai įvykdyti iki galo ir visuomet yra taip pakankamai sunku, kad nereikia šios sąvokos išplėtinėt. Nepadaryti, napasakyti ir nepagalvoti nieko, ko patsa nenorėtum patirti ir nuolatos kitiems daryti tai ko trokšti sulaukti ar tai tau jau pavyksta? Ką čia reikia išplėsti? Ko šiame pamokyme apie artimo meilę nėra?
Norint mylėti artimą nebūtina pirma visą norimą gėrį susikurti sau, bet jei žinai ko norėtum ir kas yra gėris, kas būtų meilė tau padovanoti kitiems. tai laikau artimo meile. Ne savęs skriaudimu, nes kas iš tiesų myli sulaukia meilės atgal, man irgi
kažkas atiduos savo apelsiną, kai man jo labai reikės ir irgi neužsimins aplinkybių, kad nesijausčiau skolinga.
QUOTE(norako @ 2007 12 12, 11:42)
Va tada prisiminiau frazę "mylėk kitą, kaip save patį", ir aš visą laiką sakiau, kad aš kitus myliu, o savęs tai nelabai, nes nu...kaip čia, egoistiška ir pan...O dabar galvoju, kad absurdas yra sakyti,kad myli kitą, bet savęs - ne. Juk tikra meilė, tai besąlygiška meilė, ir jei nemyli savęs (nepriimi, besąlygiškai, tokiu, koks esi, visoks, einantis, griūnantis, besikeliantis ir t.,t.), tai kito mylėti NEGALI, nes meilė - tai vėl gi tas pats bęsalygiškas priėmimas, kaip gi gali priimti kitą, jei nepriimi savęs, jei nepriimi savęs visų pirma, tai
nepripažįsti, nepažįsti besąlyginės meilės. O jei nepriimi savęs, tai nepriimi ir Dievo, kurio "vaikas" esi, nemyli Dievo.
O gal jūsų vyras tų apelsinų ir nemėgsta visai...kaip tame filmuke vaikiškam, "gal tau šienelio, gal tau dainelę", o geriausia tam kitam, kad ramybėj jį paliktų.
Atidavimas tikras, manau yra tas, kuris nė nepagalvoja, kada kas ir ar šis viso ką nors atiduos...
Jei duodama save "nurašant" tai auka blogaja to žodžio prasme, tai prisirišima,s užsikorimas kitam kitam ant kaklo, laukiant atsakomojo jausmo, ryšis slegiantsi, įpareigojantsi ir pan...
Man pasirodė, kad nedėmesingai perskaitei Luknės mintis - vyras skaniai suvalgė apelsiną, ji, matyt žinojo, ką jis mėgsta

(taigi, čia nebuvo,"gal tau šienelio"), ir tas apelsinas buvo tik susivaldymo, atsižadėjimo simbolis, kurio ji irgi žino sulauksianti iš
kažko, kai tai bus jai reikalinga, nepriklausomai nuo jos elgesio (negali būti prisirišimo, prie nežinia ko (kažko)) . Labai pritariu Luknės mintims, kad norint kažką gero padaryti kitam, nebūtina pirma viską "išragauti" pačiam, pakanka žinoti, kas kitam yra gera.
Meilė neturėtų būti vien gėrėjimasis savimi ar kitu. Manau, kad vien besąlygiška meilė niekur neveda - meilė turėtų būti ir reikli, ugdanti, kurianti.