QUOTE(Lux @ 2009 03 20, 18:32)
friculi, aciu uz konsultacijas, jos labai naudingos
O kai paryskintieji visi viename
Jei darbo skelbime raso: rinkodaros strategijos kūrimas ir įgyvendinimas; produkto įvaizdžio formavimas; marketingo medžiagos turinio ruošimas, pranešimai spaudai, brošiūros; elektroninis marketingas; renginių organizavimas; rinkos analizė, reiskia viska tures daryti vienas zmogus
Ar as perdaug sudetingai ziuriu i si reikala ir tureciau nekreipti demsio i tai, kad nemoku daryti rinkos analizes ir elektroninio marketingo

Cia tik vienas is skelbimu, paprastai kiekviena iki kaulelio isnagrineju
Aš manau, kad tikrai per sudėtingai žiūri... "Korporacinis marketingistas" (vidutinėj įmonėj dirbantis specialistas, įmonės veikla - B2B) visa tai ir daro. Pagal šitą skelbimą aš skaitau: pas mus nieko nėra, interneto svetainę gal ir turim, bet joje nėra normalaus turinio, mes nesuprantam, ką tas marketingo specialistas darys, bet mums reikia pardavimų. Paprastai įsivaizduojamas rinkodaros specialisto priėmimo tikslas - padėti padidinti pardavimus pardavimo skyriui. Tačiau ką konkrečiai tas specialistas darys, jie nežino. Todėl jie ir surašo viską, ką yra girdėję ar kituose skelbimuose rašę.
Aš pati taip darbinausi. Įmonė netgi buvo tarptautinė, bet specialisto neturėjo, pareigybės iki manęs irgi nebuvo, todėl tave priima ir pradedi viską pamažu daryti: strategija, viešieji ryšiai, svetainė, reklaminė medžiaga ir t.t.
Manau, kad turėtum nesigąsdinti paskaičius tokius skelbimus.