Įkraunama...
Įkraunama...

Marketingistės plepa čia!

friculis, tu taip gražiai aprašei rinkos analizę,kad iškart matosi jog myli savo darbuką smile.gif

Klausimukas diskusijai: ar tikite jog verslo suvenyrai (visokios mažos verslo dovanėlės su logiukais) padidina įmonės vardo ar jos prekių žinomumą?
Atsakyti
QUOTE(friculis @ 2009 03 19, 16:47)
sveika,
kadangi esu rinkos analitikė iki "negalėjimo", t.y. darbas tinka ir patinka, tai galiu paguosti tik tiek, kad turi ir privalai labai daug žinoti...bet tai nereiškia kad turi tai išmanyti. darant bet kokia rinkos analize nesvarbu ar tai produktas ar pati įmonė turi atsižvelgti į n rodiklių: finansinių-ekonominių įmonės ir makro mastu, pardavimu specifikos, apskaitos, marketinginių galimybių ir pan. visi tie rodikliai iš principo yra su kažkuo lyginami (su planuotais, prognozuojamais, kitu imoniu, su valstybės, su kitų valstybių ir t.t.), tos metodikos ir kriterijai būtent yra išvardinti marketingo teorijose. Tau svarbu žinoti (išmokti ir dar pafantazuoti) ka reikia įvertinti ir kokiu specialistų įmonėje paklausti bei gauti situacijos vertinimą jų akimis. tau teliks tai konsoliduoti ir kritiškai pateikti situaciją, su keletą prognozių variantų kas bus jeigu? o tai jau idomiausia dalis kur kūrybai nėr ribų ;-)



p.s. ir viska tai parodyti skaičiais...o dar itikinamiau kai tie skaičiai yra LITAIS ar Eurais ax.gif
Papildyta:

Klausimukas diskusijai: ar tikite jog verslo suvenyrai (visokios mažos verslo dovanėlės su logiukais) padidina įmonės vardo ar jos prekių žinomumą?
[/quote]


atleiskit, bet as kategoriska siuo klausimu kai tai liecia verslo partnerius - nes nei vienam nenorime parodyti nuolankumo. tad as nuo visu dovanu noredavau logo nutrinti...fe....kokia as bjauri doh.gif . o jei nenuitrina - kam nors atiduodavau.

bet kas liecia vartotojus - tai net tusinukai yra naudinga ir naudojama dovana thumbup.gif
Atsakyti
as visuomet prekes sudedu i firminius maiselius ir i metu po firmini tusinuka biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Reklamiste @ 2009 03 19, 11:42)
Apie rinkos analizę neįmanoma išdėstyti forumo postuose schmoll.gif Paimk normalią marketingo knygą (Akerio, Kotlerio) ir tikrai rasi didžiausius skyrius, kurie skirti rinkos analizei: kas analizuoja, kokia seka ir pan. Čia ir konkurentai, ir vartotojai, ir visokie trendai....
Dėl puslapio lankomumo trumpai:
viena) paieškos optimizavimas, tai gali paaiškinti bet kurie programeriai, pačiam nereikia žinoti tų triukų, bet klausk specialistų
antra) puslapis nebus lankomas, jeigu jo nereklamuosi specialiai - tam reikia pirkti reklaminius plotus kituose, gerai lankomuose puslapiuose, pvz. supermamoj biggrin.gif  aišku, jeigu auditorijos - mamos....


Galiu tik pridėti, kad internetinis marketingas irgi atskiras mokslas smile.gif Beje, šiandien ypač "ant bangos"

Puslapio lankomumui didinti dar galima kurti naujienlaiškį, reklamuoti blog'uose, forumuose (nebūtinai perkant plotą).

O kas dėl reikalavimų skelbimuose, aš manau, kad priklauso nuo įmonės dydžio ir veiklos, kokia bus ta rinkos analizės ar pan. apimtis. Vieniems užtenka peržiūrėti internete konkurentus ir jau rinkos analizė, o kitiems reikia tirti vartotojų įpročius detaliai.
Iš tiesų gi B2B sektoriuje lietuviškose įmonėse manoma, kad marketingas yra viskas, ko nesupranta kiti. O kai tu tai dirbi, paaiškėja, kad kiekviena sritis yra atskiras mokslas ir užsiparini, kaip čia viską suspėti. Bet jiems nebūtinai visko reikia tobulai ir išsamiai.
Atsakyti
Aciu, merginos, uz pasisakymus 4u.gif Kuo tolyn i miska, tuo daugiau malku doh.gif

Toks ispudis, kad kai rasomi skelbimai, surasomi visi imanomi reikalvimai, nezinant ka jie reiskia. Gal tiesiog i tokius reikalavimus, kurie reikalauja ekspertizes ir vos ne atskiri specialistai tik tuo uzsiima neziureti taip tiesiogiai, o priimti kaip galimybe pasitelkti pagalba is salies, pvz. nuperkant paslauga?
Atsakyti
QUOTE(Lux @ 2009 03 20, 12:04)
Aciu, merginos, uz pasisakymus 4u.gif Kuo tolyn i miska, tuo daugiau malku doh.gif

Toks ispudis, kad kai rasomi skelbimai, surasomi visi imanomi reikalvimai, nezinant ka jie reiskia. Gal tiesiog i tokius reikalavimus, kurie reikalauja ekspertizes ir vos ne atskiri specialistai tik tuo uzsiima neziureti taip tiesiogiai, o priimti kaip galimybe pasitelkti pagalba is salies, pvz. nuperkant paslauga?



ne. tam tikras paslaugas galima nusipirkti. kai kurias galima nusipirkti labai brangiai. bet reikia zinoti ka perki. bei kai kuriuos darbus gali padaryriti tik imone zmogus wink.gif.

p.s. kai vaikai ant galvos nelips - detalizuosiu.
Atsakyti
QUOTE(friculis @ 2009 03 20, 12:39)
ne. tam tikras paslaugas galima nusipirkti. kai kurias galima nusipirkti labai brangiai. bet reikia zinoti ka perki. bei kai kuriuos darbus gali padaryriti tik imone zmogus wink.gif.

p.s. kai vaikai ant galvos nelips - detalizuosiu.


Man rodos pirkti daugumą marketinginių paslaugų iš profesonalų gali sau leisti tik stambios kompanijos, o mažesnės reikalauja beveik visko iš savo darbuotojų.
Atsakyti
Tai kaip visada Lietuvoje cool.gif Sdelai sam, reikia moketi viska, o reiskia nemoketi nieko. Padaryk ir rinkos analize, ir ismanyk elektronine rinkodara, kurk strateginius planus , kurk reklamas ir pan.
Merginos, ar jus savo rinkodariniame darbe mokat daryti viska pacios??

fricculis, labai lauksiu tavo posto rolleyes.gif
Atsakyti
Na gal aš esu keista, bet man visumoje tai patinka,kad iš manęs reikalauja įvairių marketinginių funkcijų...Patinka ir, kad reik nuolat mokytis, tobulėti. Jei man reiktų būti tik tarpininke tarp vadovo ir reklamos agentūrų man būtų nuobodu... tongue.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo KristinaP12: 20 kovo 2009 - 15:10
na tai maniskiai kleckai knarkia, bet spejo "S" klavisa islupt, tad atleiskit uz klaidas......dar kose su kotletais liko padaryt doh.gif

o apie rinkos analize.....labai tikiuosi kritikos...
siek tiek reiktu atskirti rinkos analitika (RA) nuo marketingo ir pastatyti atskirai kaip šaltini kuris konsoliduoja informacija iš imones vidaus (pardavimai, sanaudu pasikeitimo ir pelno galimybes, marketinginiai biudzetai ir veiklos rezultatai) ir is salies (pasaulines/salies ekonomines tendencijos, vartoju nuostatos ir t.t. .).
- Perkama analize yra daugiau apie vartojimo įprocius (skoniai, nuotaikos, paziuros, vertybes, brandai ir visa kita - ji yra brangi, tad ne kiekvienas ta perka. Bet tai galima daryti siek tiek ir svarankiškai (ale tas pats tik mazesniu mastu, mazesnemis apklautuju imtimis), tad RA turi imanyti metodikas.
- dabar apie vidine informacija. klaidingai yra manoma kad analitines arba verslo valdymo sistemos vika suskaiciuoja pateikia ataskaitas ir viskas aisku. deja nei viena is ju nesugretina vidines ir isorines informacijos pvz. kad tam tikra kritima itakojo konkurentu akcijos, parduotuviu darbo laiko pasikeitimai, infliacija ar dar koks "biesas". RA PRIVALO visa tai paaiskinti ir ivertinti pasitelkdamas papildomus specialistus. Netgi tai kai atrodo viskas gerai - nereiskia kad taip yra, galbut kaina neatsveria rinkos potencialo ir buvo galima gauti pelno daugiau, arba stabilus pardavimai terodo praradinejama rinka.... verysad.gif
Atsakyti
kristina, tobulejimas yra sveikintinas dalykas, bet kai darbiniesi ir is taves reikalauja jau moketi n dalyku yra kas kita verysad.gif As savo darbe kai kuriu is reikalaujamu kompetenciju nesu igijusi, bet su malonumu to pasimokyciau naujam darbe. Bet darbdaviai nori, kad viska jau moketum verysad.gif

friculi, o apklausas patartum imonei daryti savo jegomis? Tipo issiuntineti klausimynus? Mes po seminaru prasom dalyviu uzpildyti klausimynus, bet seminare paprastai dalyvauja nedaug zmoniu.

QUOTE(friculis @ 2009 03 20, 16:30)
RA PRIVALO visa tai paaiskinti ir ivertinti pasitelkdamas papildomus specialistus.

Kokius?

Man dar zalias miskas angel_sadangel.gif
Atsakyti

friculi, o apklausas patartum imonei daryti savo jegomis? Tipo issiuntineti klausimynus? Mes po seminaru prasom dalyviu uzpildyti klausimynus, bet seminare paprastai dalyvauja nedaug zmoniu. 
Kokius?


priklauso nuo tikslu ir galimybiu, bet (neigilinus i veikla) manau kad galima. tiksline rinka zinot, susidarykit normalu klausimyna ir siuskit.pabandykit karta ir zinosit ar tai jums ka nors paako, islaido tai cia gan mazos.


del specialistu: priklauso nuo veiklos ryties, tikslo ir t.t. bet tai butu pvz. finanininka, pirkimo vadova, projekto vad, pardav vadybininkai, ekonomitas, marketingista, reklamos spec ir pan
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo friculis: 20 kovo 2009 - 16:19