Literatūros rekomendacijos buvo ne kartą minėtos, nereikia patingėti ir paieškoti šioje temoje. Sutinku, kad pradėti reikia nuo pagrindų. Pažengusiems dar rekomenduoju "Marketingo genijus".
QUOTE(Reklamiste @ 2009 03 24, 13:58)
Literatūros rekomendacijos buvo ne kartą minėtos, nereikia patingėti ir paieškoti šioje temoje. Sutinku, kad pradėti reikia nuo pagrindų. Pažengusiems dar rekomenduoju "Marketingo genijus".
Peter Fisk knyga?
Oi, as nepiktai
Man tikrai paciai pasidare nepatogu, nes jauciuosi biski kisanti nosi ne i savo sriti. Bet cia tik kol kas
Dziaugiuosi, kad paraset. Nuosirdus aciu, merginos, uz pagalba ir patarimus
Kibsiu i mokslus, nes jauciu, kad vien buvimo mama jau pradeda neuztekti. O gal, teisingiau, pagaliau atsirado siek tiek laiko, kuri norisi isnaudoti






Oj, su tom reklamom tai įdomiai
Kurį laiką supermamoj sukasi reklaminis baneris su rankšluosčiais ir aš visą laiką buvau įsitikinusi, kad tai RIMI... po savaitės pastebėjau, kad visgi kitas tinklas - Maxima. Paleido absoliučiai tą patį pasiūlymą su lipdukais ir rankšluosčiais. Oj, nežinau nežinau, ką jie sau galvoja


Sveikos Marketingistės,
radau jūsų kampeli, tai karts nuo karto prisijungsiu paplepet, jei leisit
Pasipasakoju apie save:
pradedu ieskot darbuko marketingo srityje (arba produkto vadybininko su marketingine pakraipa). Bus linksma, nes situacija darbo rinkoj gerokai pasikeitus
Mokiausi marketingo Vokietijoj, dirbau su marketingu dviejose FMCG kompanijose Lietuvoje. Dabar gyvenu uzsieny, bet jau ant lagaminų gryzimui i LT.
Papasakokit kaip dėl marketinginiu knygu? Pacios perkat, gaunat-uzsisakot dovanu ar "su saskaita-faktura"?
Gal Maximose liko ranksluosciu po šeštadieninio šturmo, tai nusprende pavaryt ant Rimi "šablono"
radau jūsų kampeli, tai karts nuo karto prisijungsiu paplepet, jei leisit

Pasipasakoju apie save:
pradedu ieskot darbuko marketingo srityje (arba produkto vadybininko su marketingine pakraipa). Bus linksma, nes situacija darbo rinkoj gerokai pasikeitus

Papasakokit kaip dėl marketinginiu knygu? Pacios perkat, gaunat-uzsisakot dovanu ar "su saskaita-faktura"?
Gal Maximose liko ranksluosciu po šeštadieninio šturmo, tai nusprende pavaryt ant Rimi "šablono"

o man atrodo, kad 'Maxima' zaidzia nesvarius zaidimus
Zinau, kad Rimi buvo sukurus reklamine kampanija, pradejo ieskoti kas pades igyvendinti, filmuosis klipuose, bet 'Maxima' pasigavo ideja, ir sukure viska ta pati
As ne visai cia i tema, bet studijuoju marketingo magistra, universitete pradejau student intructor pareigas Marketing management kurse, tai uzsuku paskaityt


As ne visai cia i tema, bet studijuoju marketingo magistra, universitete pradejau student intructor pareigas Marketing management kurse, tai uzsuku paskaityt

QUOTE(Reklamiste @ 2009 03 24, 18:33)
Oj, su tom reklamom tai įdomiai
Kurį laiką supermamoj sukasi reklaminis baneris su rankšluosčiais ir aš visą laiką buvau įsitikinusi, kad tai RIMI... po savaitės pastebėjau, kad visgi kitas tinklas - Maxima. Paleido absoliučiai tą patį pasiūlymą su lipdukais ir rankšluosčiais. Oj, nežinau nežinau, ką jie sau galvoja 


Jie negalvoja, jei galvotų kažką originaliau nei lipdukus sukurtų

Juratelele, dar patarčiau pasiskaityti jau nebeleižiamą žurnalą "Reklamos ir marketingo idėjos". Šio žurnalo straipsniuose paliečiama ne tik teorinė,bet ir praktinė marketingo pusė. Na bent man tai nemažai straipsnių patikdavo.
Naujokės, sveikos atvykusios

QUOTE(KristinaP12 @ 2009 03 24, 23:28)
Jie negalvoja, jei galvotų kažką originaliau nei lipdukus sukurtų
O jei rimčiau,tai kas turėtų bausti už reklamos etikos pažeidimą? Lietuvos reklamos biuras? Kažkaip jie užsiima tik TV reklamos sekimu. Dar yra kažkokie žurnalistų etikos atstovai...
Juratelele, dar patarčiau pasiskaityti jau nebeleižiamą žurnalą "Reklamos ir marketingo idėjos". Šio žurnalo straipsniuose paliečiama ne tik teorinė,bet ir praktinė marketingo pusė. Na bent man tai nemažai straipsnių patikdavo.
Naujokės, sveikos atvykusios

Juratelele, dar patarčiau pasiskaityti jau nebeleižiamą žurnalą "Reklamos ir marketingo idėjos". Šio žurnalo straipsniuose paliečiama ne tik teorinė,bet ir praktinė marketingo pusė. Na bent man tai nemažai straipsnių patikdavo.
Naujokės, sveikos atvykusios

Aciu

Tylu cia
Temos pagyvinimui, kokiuose mokymuose ir seminaruose dalyvaujate, ar jums apmoka imone?
As esu radus keleta apie skaitmenini marektinga, pvz. http://lit.best-mark...amp;main_id=247, http://www.lankytojusrautas.lt/. Gal dar ka rekomenduosit ir kitomis temomis

As esu radus keleta apie skaitmenini marektinga, pvz. http://lit.best-mark...amp;main_id=247, http://www.lankytojusrautas.lt/. Gal dar ka rekomenduosit ir kitomis temomis

Cia kazkas klause del rinkos analizes, tai manyciau, kad reikia atsakyti i siuos klausimus (cia is Kotlerio knygos). Pataisykit, jei as klystu
THE MACROEKVIRONMENT
1. Demographic. What primary demographic trends pose threats and opportunities for this
company?
2. Economic. What developments in income, prices, savings and credit will impact on the
company?
3. Natural. What is the outlook for costs and availability of natural resources and energy? Is the
company environmentally responsible?
4. Technology. What technological changes are occurring? What is the company's position on
technology?
5. Political. What current and proposed laws will affect company strategy?
6. Cultural. What is the public's attitude towards business and the company's products? What
changes in consumer lifestyles might have an impact?
THE TASK ENVIRONMENT
1. Markets. What is happening to market size, growth, geographic distribution and profits? What
are the l;irge market segments?
2. Customers. How do customers rate the company on product quality, service and price? How
do they make their buying decisions?
3. Competitors. Who are the chief competitors? What arc their strategies, market shares, and
strengths and weaknesses?
4. Channels. What main channels does the company use to distribute products to customers?
How are they performing?
5. Suppliers. What trends are affecting suppliers? What is the outlook for the availability of key
production resources?
6. Publics. What key publics provide problems or opportunities? How should the company deal
with these publics?

THE MACROEKVIRONMENT
1. Demographic. What primary demographic trends pose threats and opportunities for this
company?
2. Economic. What developments in income, prices, savings and credit will impact on the
company?
3. Natural. What is the outlook for costs and availability of natural resources and energy? Is the
company environmentally responsible?
4. Technology. What technological changes are occurring? What is the company's position on
technology?
5. Political. What current and proposed laws will affect company strategy?
6. Cultural. What is the public's attitude towards business and the company's products? What
changes in consumer lifestyles might have an impact?
THE TASK ENVIRONMENT
1. Markets. What is happening to market size, growth, geographic distribution and profits? What
are the l;irge market segments?
2. Customers. How do customers rate the company on product quality, service and price? How
do they make their buying decisions?
3. Competitors. Who are the chief competitors? What arc their strategies, market shares, and
strengths and weaknesses?
4. Channels. What main channels does the company use to distribute products to customers?
How are they performing?
5. Suppliers. What trends are affecting suppliers? What is the outlook for the availability of key
production resources?
6. Publics. What key publics provide problems or opportunities? How should the company deal
with these publics?