QUOTE(biologė @ 2008 03 17, 20:07)
Čia aukštasis marketingas - vyresnė auditorija jau turi savo skonį, ir jų nebeperauklėsi
(niekšeliai ir ne kitaip). O va jaunimą reikia kuo anksčiau patraukt į savo pusę - ir taps
atatinkamos firmos gerbėjais ilgam. Čia kaip su mašinom - svarbiausią įsiūlyt pirmą Citroen (ar Mazdą, ar BMV) - sekančios jau beveik garantuotai tokios pat ieškos. Klientas amžiams.
biologe nors tarp musu ir yra sioks toks amziaus skirtumas

bet visgi man norisi pasakyt, kad "musu laikais"

nieks negalvojo jokiu marketinginiu triuku

dezutes buvo paprastos, netgi jei gyventume kitom salygom, negu gyvenome ir turetume platesnias galimybes, nei turejome, vis tiek - tiek Chanel, tiek Dior,tiek Guerlin klasika, tai, ka galima vadinti is ties gera parfumerija, buvo isleista visai neimantriam apipavidalinime, o kvepalu orientotu i jaunima buvo is vis mazai

bet cia turbut del dideles pasiulos visi neriasi is kailio,kaip gali, kad tik pritrauktu pirkeja