QUOTE(insi @ 2007 11 18, 15:30)
o man pasistojo klausimas - ar gali gauti velniu, kad vaziuoji per letai? man tarkim kolei kas optimalus greiti yra 45-50 km/h, net jei galima greiciau, nes greiciau vaziuodama susibiesinu ties posukiais ir persirikiavimais ir nustoju pastebet zamklus, zodziu velniava. ir dar ar nieko tokio ei pavvara perjungiu neiskart pasiekus greiti? tarkim jei ji pasiekiu vaziuojamuju daliu sankirtoj, mieliau is jos isvaziuoju, tada jungiu. arba isvaziavus is posukio ir normaliai isivaziavus.
tai jau kritines klaidos ir reikia tobulintis ar nera labai blogai?
tai jau kritines klaidos ir reikia tobulintis ar nera labai blogai?
Regitros klaidų saraše yra parašyta kad neperjungus bėgio pagal atitinkama greiti laikė 5 sek. skaitosi klaida,bandyk nutaikyti momenta ir butinai perjungti. Klaipėdos regitrininkai tikrai tokių kliadų neatleidžia,mano draugė butent dėl tos priežasties ir neišlaikė egzo,jai buvo pasakyta kad nemoka palei greiti perjungineti bėgiu.

QUOTE(insi @ 2007 11 18, 15:45)
uch, aciu nuraminai
bandysiu neprievartaut, nuo poryt turesiu su stra papildomu pamoku, tai bandysiu tuos sukius pagal tachometra ziuret. tik reiks dar pasitikslint kada vis del to kada4 jungt - nuo 40 km/h ar 50 km/h 


Nuo 40m/h reikia pereiti į 3 bėgi o į 4 tada kai mašina įsibegėja maždaug 50-55 km/h.
QUOTE(insi @ 2007 11 18, 19:09)
del posukio man istruktorius sake, kad mazesne jungti tik tada jei posukio kampas maziau 90 laipsniu, tai yra staigus posukis, o siaip uztenka stabti spustelt. tai kaip ten is tiesu? jei darant nedideli posuki nekeisiu pavaros, o tik greicio numesiu - jau blogai? 

Jeigu tu važiuoji 50 km/h ir prieš posuki mažini greiti tarkim iki 20-30 km/h ir neperjungi bėgio tu paprasčiausiai gali užgesti o čia jau skaitysis kritinė klaida nes vėl gi regitrininkas pažymės kad tu nemoki perjungineti bėgių,su mažesne pavara ir mašinyte ant posukio stabilesne,nebijok perjungineti begiu nuo to tikrai blogiau nebus
