QUOTE(insi @ 2007 11 18, 16:30)
o man pasistojo klausimas - ar gali gauti velniu, kad vaziuoji per letai? man tarkim kolei kas optimalus greiti yra 45-50 km/h, net jei galima greiciau, nes greiciau vaziuodama susibiesinu ties posukiais ir persirikiavimais ir nustoju pastebet zamklus, zodziu velniava. ir dar ar nieko tokio ei pavvara perjungiu neiskart pasiekus greiti? tarkim jei ji pasiekiu vaziuojamuju daliu sankirtoj, mieliau is jos isvaziuoju, tada jungiu. arba isvaziavus is posukio ir normaliai isivaziavus.
tai jau kritines klaidos ir reikia tobulintis ar nera labai blogai?
mane instruktorius mokė, kad
būtina per egzą, važiuot tokiu greičiu kaip ženklai nurodo, aišku, pgl situaciją .
dėl pavarų perjungimo laiku, geriau pasitobulinkite
QUOTE(eskimute @ 2007 11 19, 20:56)
Ir išvis, kaip skaičiau klaidas Regitros puslapyje, tai kojos negalima laikyti ne tik kad
ant sankabos, nors jos nespaudi, bet ir
virš jos.
Va: 5.3. NK laiko koją ant / virš sankabos paminos, kai sankaba nejungiama ilgiau kaip penkiolika sekundžių;
Klaida nėra kritinė, bet vis dėlto, klaida. Gerai, kad neturiu tokio įpročio

tą momentą instruktorius irgi labai akcentavo
Papildyta:
QUOTE(insi @ 2007 11 19, 20:48)
as nuo instruktoriaus velniu gavau, kad koja ant sankabos laikiau laukdama zlio sviesoforo signalo. pasirodo nenaudojant liesti galima tik 15 sekundziu
laisvą pavarą reik tokiu metu jungt