dėkui Victor už komentarą (man labai reikėjo tokios nuotraukos aptarimo pavydžio, nes prieš tokias foto pasimesdavau, kuriose nėra konkretaus išskirto objekto) ir už tai, kad paliko antrą nuotrauką "desertui"
pasiskaičiau dar daugiau literatūros ir "nušvito" šis tas
antra nuotrauka, kaip ir kitos dvi - yra tikros moderno sitiliaus nuotraukos. t.y. žavėjimasis šviesos ir tamsos kuriamomis neįtikėtinomis proporcijomis, netikėtu "žvilgsnio" tašku.
antra foto iš pradžių atrodė kaip nenatūralus, iškreiptas proporcijų variantas, žalojantis kūną ir darkantis grožį, ir dėl to nemaloniai nuteikiantis, bet pasiskaičius supratau, kad būtent tai ir žavėjo moderno stiliaus laikų žmones. iki tol, jie nemanė, kad galima į žmogų pažvelgti ne vien iš akių lygio, ir ne vien jam į veidą. šį atradimą jie rado japonų kūryboje, medžio raižiniuose, tai juos ir pavergė. jie atsisakė statiško vaizdo, ėmė drąsiai karpyti galūnes, galvas ar kitas dalis, jei jų kadre nereikėjo ar slėpti jas tamsoje ar kitaip. tai buvo ir iššūkis prieš nusistovėjusią europietišką kūrybą, ir tuo pačiu naujas požiūris į grožį ir vaizdą kadre ar paveiksle.
aišku, banguotų linijų gracijos nei vienoje iš šių foto nepaneigsiu.
tuo metu buvo labai žaidžiama šviesa, net nelabai buvo svarbu kas pavaizduota kadre ir kokius jausmus gali kelti pats objektas, buvo svarbiau, kad vaizdas būtų harmoningas savo formomis, šviesos ir tamsos žaidimu. O būtent ta šviesa ir tamsa, bei forma ir kuria nuotraukos emocinę pusę, o ne objektas.
todėl atsiprašau antros foto nuvertinimo.

dėl neišprūsimo, man pasirodė ta foto kiek per daug žalojanti grožį ir jį darkanti, bet iš kitos pusės, gi niekas jo nežaloja. tiesiog tai parodyta visiškai netikėtai, iš netikėto taško ir dėl to atsirado tokios keistos proporcijos

tačiau jos yra natūralios, nenatūraliai atrodo tik pasirinktas taškas tai įamžinti, bet būtent tai ir yra moderno stilius.
nuotraukų jaukumo irgi negaliu paneigti. nors šilčiausius jausmus vis tiek jaučiu pirmąjai (visada gi būna, kas labiau limpa, kai yra iš ko rinktis)
visose nuotraukose yra atvirumas (nelabai tinkamas žodis lietuvių k, rusiškai Otkrovenije man labiau limpa). pirmoje tos raukšlės (ir vėl lietuvių k. labai negražiai nuteikia šis žodis, rusų k. skladki geriau), antroje ta klubų disproporcija, trečioje sakyčiau pilvukas... tai yra atvirumas tam, kad nesistengiama užšlifuoti, nudailinti iki tobulo moteriško topmodelinio kūno, o pateikiama su "kabliukais", bet būtent jie ir kuria tą jausmą "otkrovenije".
einu dar skaityt, gal dar praregėsiu kažką