QUOTE(Japoniene @ 2006 05 24, 15:36)
Pritariu šimtu procentų, kad pats svarbiausias dalykas pradinėje mokykloje mokytoja. O toliau tai žiurėsim.
Visiskai nesutinku. Greiciau jau atvirksciai - cia daug atskiru mokytoju buvo pagirta, ir ne apie viena nepasakyta - siukstu pas ta ar ana neikite. Mokytoja ne zasiuku ganytoja - net per pamokas nuo jos ne viskas priklauso.
Musu busimoji mokytoja puiki, nuo jos priklauso tokie dalykai: pamoku lygis, tvarka ir draugiskumas klaseje ir t.t., asmenines informacijos teikimas tevams el. pastu ir kai kurie kiti dalykai.
Bet tik nuo mokyklos priklauso:
1. Papildomi uzsiemimai ir ju lygis (pvz., ar jusu pasirinktoj klasej pradinukai nuo pirmos klases gaus anglu, dailes, muzikos, teatro, keramikos ir pan. uzsiemimus, kuriuos ves ne ta pati, o specialiai atrinktos tu dalyku pedagoges)? As neteigiu, kad sie uzsiemimai visi privalomi vaikui nuo pirmos klases, bet prisiminkim, kokie dalykai buvo silpniausiai destomi eilineje mokykloje - teisingai, muzika ir daile..
2. Tik nuo mokyklos priklauso, kaip vyresnieji elgsis su mazesniais - juos skriaus, ar globos.
3. Tik nuo mokyklos priklauso saugumo lygis;
4. Ne nuo mokytojos, o nuo mokyklos priklauso, ar klase bus stipri, ar vidutine ar silpna. Pvz, mokyklose, kur 80 proc. ateina pagal rajona, tikimybe, kad klase bus stipresne uz vidutine - nu koks 40 proc. Tuo tarpu mokyklose, del kuriu reputacijos ar ugdymo programos tevai veza vaikus per visa Kaune, klase tikrai bus stipresne. As ta matau savo patirtim - dukters klasej 15 vaiku - atlikti matematiniai testai ir pamoku eiga rodo, kad pirmokai bus stiprus, organizuoti, ir norintys mokytis.
Ir vienaip ziuri tevai i penktas klases, kuriu vaikai baigia Zaliakalnio pradine ar kokia Rutele, visai kitaip kuriu baigia nezinomas mokyklas.
Taciau as nesiulau, kad reikia boikotuoti kokia nors mokykla. Yra kiti motyvai ir argumentai, kodel rinktis arciau esancia, ar pagal mokytojas. Be to, nuomones skiriasi. Legendos apie mokyklas taip pat.
Fado, as pritariu tavo nuomonei del S. Neries.