
Turim du vezimelius- trirati universala ir 4rati sportinuka. Tikrai kad 3ratis maziau stabilus bet kai igudau ji vairuoti tai tas jo "nestabilumas" visai netrukde. O privalumai kad jis manevringesnis ir lengvesnis yra svarbus

QUOTE(apex_lt @ 2008 07 16, 22:46)
dieve mano kaip sudetingai cia viskas 
dar karteli bandysiu isvardinti triraciu ir keturraciu minusus ir pliusus.
TRIRATIS
Tiketina kad bus lengvesnis.
Bet tie keli simtai gramu ar kilogramas nieko neisgelbes o jau pasakymas, kad smugis bus didesnis tai is vis be rysio (nu ir kas zemes nepraskelsit vistiek, keli simtai gr neturi itakos) triratis virsta istrizai,keturratis sonu.
Lengviau stumiamas.
Del elementariai mazesnes trinties, nes kiekvienas ratukas apsunkina riedejima.
del sios priezasties sesiaraciai stumiasi sunkiausiai. o ir vairuot juos sunkiau ,nes riedant nelygiu pavirsiumi kiekvienas ratukas nori riedeti skirtina kryptimi.
cia triratis geriausias.
Nestabilesnis (lyginant su keturraciu)
Ir tai neturetu buti ginco objektas. tiesiog taip yra ir viskas.
Automobiliai triraciai gan retas reiskinys, o fizika ir jegos tos pacios tiek su automobiliu tiek vezimeliu. Prisiminkit Pono Byno serija su triraciu automobiliu - virsdavo lengvai.
Tiesiog tas mazesnis stabilumas nera toks didelis del kurio reiktu nebepirkti triracio. bet jis nestabilesnis. pasakymas "juk fiksuojasi ratas" irgi nesuprantamas kas kart juk nefiksuosi to rato noredamas uzlipti ar nulipti nuo bordiuro. arba visa laik su fiksuou arba ne (patiko bebe care vezimukas - ratas fiksuojamas nuo rankenos).
Taigi maziau stabilus lyginant su keturraciu.
Itaka stabilumui turi sie parametrai:
atramos taskai, atstumas tarp tu tasku, svorio centras - kuo auksciau tuo nestabiliau.
Nesakau, kad triratis blogai, tiesiog jis maziau stabilus ir tiek, prie to priprasti galima.
Mes keturrati rinkomes dar ir del to, kad gali tekti i lifta ivaziuot su nuimtu galiniu ratu. to padaryt su triraciu beveik neimanoma.
chronius, ne chronius, garaze ar kinijoj ar vokietijoj gamintas vezimelis neturi jokios itakos jo stabilumui. chroniai fizikos desniu neikeicia, nors jiems jie kartais negalioja
Pabaigai jei planuojate vazineti gerais keliais, asfaltu, saligatviais ir pan imkit trirati, lengviau riedes.
jei planuojat vazinetis prastesniais keliais nelygiais pavirsiais - keturratis bus stabilesnis ir vistiek galesit viena ranka stumti.
pardavejos pacios pripazysta, kad 3 raciai maziau stabilus. bet ar tai groja turit pacios sau atsakyt.

dar karteli bandysiu isvardinti triraciu ir keturraciu minusus ir pliusus.
TRIRATIS
Tiketina kad bus lengvesnis.
Bet tie keli simtai gramu ar kilogramas nieko neisgelbes o jau pasakymas, kad smugis bus didesnis tai is vis be rysio (nu ir kas zemes nepraskelsit vistiek, keli simtai gr neturi itakos) triratis virsta istrizai,keturratis sonu.
Lengviau stumiamas.
Del elementariai mazesnes trinties, nes kiekvienas ratukas apsunkina riedejima.
del sios priezasties sesiaraciai stumiasi sunkiausiai. o ir vairuot juos sunkiau ,nes riedant nelygiu pavirsiumi kiekvienas ratukas nori riedeti skirtina kryptimi.
cia triratis geriausias.
Nestabilesnis (lyginant su keturraciu)
Ir tai neturetu buti ginco objektas. tiesiog taip yra ir viskas.
Automobiliai triraciai gan retas reiskinys, o fizika ir jegos tos pacios tiek su automobiliu tiek vezimeliu. Prisiminkit Pono Byno serija su triraciu automobiliu - virsdavo lengvai.
Tiesiog tas mazesnis stabilumas nera toks didelis del kurio reiktu nebepirkti triracio. bet jis nestabilesnis. pasakymas "juk fiksuojasi ratas" irgi nesuprantamas kas kart juk nefiksuosi to rato noredamas uzlipti ar nulipti nuo bordiuro. arba visa laik su fiksuou arba ne (patiko bebe care vezimukas - ratas fiksuojamas nuo rankenos).
Taigi maziau stabilus lyginant su keturraciu.
Itaka stabilumui turi sie parametrai:
atramos taskai, atstumas tarp tu tasku, svorio centras - kuo auksciau tuo nestabiliau.
Nesakau, kad triratis blogai, tiesiog jis maziau stabilus ir tiek, prie to priprasti galima.
Mes keturrati rinkomes dar ir del to, kad gali tekti i lifta ivaziuot su nuimtu galiniu ratu. to padaryt su triraciu beveik neimanoma.
chronius, ne chronius, garaze ar kinijoj ar vokietijoj gamintas vezimelis neturi jokios itakos jo stabilumui. chroniai fizikos desniu neikeicia, nors jiems jie kartais negalioja

Pabaigai jei planuojate vazineti gerais keliais, asfaltu, saligatviais ir pan imkit trirati, lengviau riedes.
jei planuojat vazinetis prastesniais keliais nelygiais pavirsiais - keturratis bus stabilesnis ir vistiek galesit viena ranka stumti.
pardavejos pacios pripazysta, kad 3 raciai maziau stabilus. bet ar tai groja turit pacios sau atsakyt.
Na bet tamstos logika..kad ir del pvz sesiaracio ratuku sukiojimosi skirtingomis kryptimis-ar bandet??
Del priekinio rato fiksavimo-butent rankena ji ir fiksuoja..O jei isivaizduojate,kad ten kazkaip pasilenkus reik krapstinet,tai manau apie skirtingus modelius kalbame.Ir jau vien del to cia yra tuscia diskusija,nes lyginkit konkrecius modelius,o ne visus triracius su visais keturraciais..
Del geru keliu-sekmingai vazineju po sklypa,kuris beje ne visas pievele uzsetas,taip kad..(pati gi saket,kad triracio ratu trintis mazesne, tai logiskai taip ir iseina,kad jis per VISUR vaziuoja geriau


Vezimelio gamintojas turi net labai didele itaka vezimelio kokybei-ir tamstos argumentai teisingi butu tik tuo atveju,jei lyginam kokios neaiskios firmos trirati su keturraciu.
Del triracio lengvumo-na ir ko cia isikabinot i ta viena ratuka? Prie ko jis cia? Gi pacios remo medziagos gali skirtis (pvz.plienas ir aliuminis), guoliai gali skirtis (vat jum ir lengvesnis riedejimas ), galu gale ratai gali but pripuciami ir nepripuciami..
O apie triraciu ir automobiliu palyginima,tai prajuokinot..Pasakykit dar,kad su triraciu motociklu nestabilu vaziuot.. Atstumas tarp ratu lemia stabiluma..Galit uzmaut nors ir 20 ratuku,bet jei atstumas tarp ju bus per mazas,tai grius jusu vezimas labai sekmingai.. Vat del to ir alga gauna normaliu firmu konstruktoriai,kad paskaiciuotu visus parametrus,ir ivertintu ivairias vezima veikiancias jegas..
Apie techninius dalykus lai sprendzia ta ismanantys zmones-kitu atveju rasyti,kad kazkam kazkur kazkas apvirto-tas jau kaip ir smeiztu kvepia.Vat jei kas parasytu,kad be pacios isikisimo eme ir apvirto kenkrecios firmos vezimas-tuomet tai butu naudinga info,kuria jau galima remtis renkantis vezima..Bet cia jau turbut nei viena netyletume,ir tikrai kreiptumes i vartotoju teises del nesaugaus produkto..
QUOTE(apex_lt @ 2008 07 16, 22:46)
pardavejos pacios pripazysta, kad 3 raciai maziau stabilus. bet ar tai groja turit pacios sau atsakyt.
tik idomu kiek vaiku ir kiek menesiu tos pardavejos yra veziojusios su tuo triraciu kad taip jau sprendzia

Visi argumentai yra is serijos, as taip manau, nesu bandziusi, bet ir nebandysiu, nes keturratis stabilesnis ir siaip viskuom geresnis

QUOTE(Kriste2 @ 2008 07 17, 13:12)
tik idomu kiek vaiku ir kiek menesiu tos pardavejos yra veziojusios su tuo triraciu kad taip jau sprendzia
Visi argumentai yra is serijos, as taip manau, nesu bandziusi, bet ir nebandysiu, nes keturratis stabilesnis ir siaip viskuom geresnis

Visi argumentai yra is serijos, as taip manau, nesu bandziusi, bet ir nebandysiu, nes keturratis stabilesnis ir siaip viskuom geresnis

Visiskai pritariu..

QUOTE(Kriste2 @ 2008 07 16, 21:12)
Tai va kad retai mamytei kuri ilgesni laika vazinejo su triraciu nebuvo problemu ar kokiu nusiskundimu - gincai ir gaunasi is to - kad turiu keturrati, nes anas toks, sioks ir anoks (parduotuveje maciau, kazkas sake ir pan) 

mano vairavimo triratį aptirtis po poros mėnesių du metai. Manau pakankama. Ir tikrai būtų geriau, jei patirtim dalintųsį tos, kurios tikrai stumdė triračius, o ne iš VBS gavo pranešimą...
Beje, aš su savo triračiu per kopas vežinėjau, po smėlynus, pusnis - kaip tankas. Manau čia jau labaiu reiktų dėkoti dideliem ratam

QUOTE(Isila @ 2008 07 17, 13:26)
mano vairavimo triratį aptirtis po poros mėnesių du metai. Manau pakankama. Ir tikrai būtų geriau, jei patirtim dalintųsį tos, kurios tikrai stumdė triračius, o ne iš VBS gavo pranešimą...
Beje, aš su savo triračiu per kopas vežinėjau, po smėlynus, pusnis - kaip tankas. Manau čia jau labaiu reiktų dėkoti dideliem ratam
Beje, aš su savo triračiu per kopas vežinėjau, po smėlynus, pusnis - kaip tankas. Manau čia jau labaiu reiktų dėkoti dideliem ratam








dar gal butu naudinga info kas gamintojas to apie kuri snekam

mano Oregon Passion

pirmas mūsų vežimukas buvo naudotas (pirkom iš puseserės), firmos nežinau. lenkiškas turbūt, užrašyta buvo Jeep USA
nuagrėlė tvirtinosi su geležiukais, pirekinis ratas nesisukiojo. Bet labai geras, tvirtas. Deja, nnulaužėm ratą nepataisomai (patys kalti). Tada pirkom Hauck'ą. Su važiavimu viskas ok, lengvesnis nei prieš tai turėtas, bet ta nugarėlė su raištukais mane vedė iš proto
labai nepatogu. Daugiau priekaištų jam neturiu.
Antram nupirkau Nakko Oregon.




Antram nupirkau Nakko Oregon.
QUOTE(Isila @ 2008 07 17, 15:45)
pirmas mūsų vežimukas buvo naudotas (pirkom iš puseserės), firmos nežinau. lenkiškas turbūt, užrašyta buvo Jeep USA
nuagrėlė tvirtinosi su geležiukais, pirekinis ratas nesisukiojo. Bet labai geras, tvirtas. Deja, nnulaužėm ratą nepataisomai (patys kalti). Tada pirkom Hauck'ą. Su važiavimu viskas ok, lengvesnis nei prieš tai turėtas, bet ta nugarėlė su raištukais mane vedė iš proto
labai nepatogu. Daugiau priekaištų jam neturiu.
Antram nupirkau Nakko Oregon.




Antram nupirkau Nakko Oregon.
tai nako ir passion oregon yra tas pats vezimukas, tik ratai skiriasi - nako - pripuciami


Maniskis triratis-vazinejam jau puse metu ABC design Rodeo, priekaistu ir nepatogumu kol kas neturiu nei vieno..
QUOTE(Kriste2 @ 2008 07 17, 15:50)
tai nako ir passion oregon yra tas pats vezimukas, tik ratai skiriasi - nako - pripuciami
- vezimukas tikrai
, pamatysit kaip gerai su juo ziema (uzdaras labai jau) - ir vasara (pasidaro labai atviras), tikrai patogus vaziuoti, o lyginant su kitais universalais nesunkus (mano buvo nepripuciami ratai, tai svere 11 kg tik, su pripuciamais bus sunkesnis)


na matai kaip. Aš tai ieškojau tik su pripučiamais

QUOTE(Isila @ 2008 07 17, 15:57)
kadangi mes gyvenam 5 aukste - mums svoris daug itakojo, o pripuciami sunkesni, nors tuo metu - dar ju nebuvo tokiais - tik po metu atsirado

QUOTE
Apie techninius dalykus lai sprendzia ta ismanantys zmones
Į mane galit kreiptis kaip į vyriškają pusę. Tehninius dalykus išmanau.
Vilnera:
Ši tem ne apie aliuminį, ne apie kokybę ne apie skirtingus gamintojus. O apie triratis vs keturratis ir jokio skirtumo ar taip peg perego ar "ching dang dong tring" vežimėlis. Kalbame apie patį principą triračio ir keturačio. Gamintojas čia neturi reikšmės.
QUOTE
Na bet tamstos logika..kad ir del pvz sesiaracio ratuku sukiojimosi skirtingomis kryptimis-ar bandet??
Be abejo. o Jūs ar bandet? Ar teko pastebėt, kad važiuojant nelygiu paviršiumi ratukai labai sukinėjasi, šokinėja? taip yra dėl to, kad nelygumai suka ratukus į skirtingas puses, o kadangi jie suporuoti tai ir tamposi.
Dėl ko daromi dvigubi ratukai? tam kad nekelti aukštyn rėmo. tvirtinimo taškas (ašis) yra pakankamai žemai. jei reiktų padaryti vieno rato vežimuka, tvirtinimas pakiltų aukščiau.
Dėl palyginimo su automobiliais - nieko juokingo o kaip tik maniau bent taip pavyks įrodyti panašumus, dar kart parašysiu - fizikos desniai galioja viskam nepriklausomai tai vežimėlis ar automobilis.
QUOTE
Del priekinio rato fiksavimo-butent rankena ji ir fiksuoja..
Apie ką mes čia? išvardinkit modelius kuriuose priekinis ratas fiksuojamas nuo rankenos? Žinau vos keletą modelių pas kuriuos priekiis ratas fiskuojamas nuo rankenos. Pas daugumą vežimėlių tai reik padaryt pasilenkus prie ratuko, taigi važinėjant nuo bordiūrų tektu sustoti ir lankstytis - nepatogu.
QUOTE
Ir jau vien del to cia yra tuscia diskusija,nes lyginkit konkrecius modelius,o ne visus triracius su visais keturraciais..
Ir vėl tenka paprašyt paskaityti temos pavadinmą kuris byloja jog kalba eina ne apie X-Lander XA modelį vs Chicco S Trio.
Kalba eina absoliučiai apie visus triračius ir apie keturračius neišksiriant modelių, gamintojų ar kilmės šalies.
Klausimas labai paprastas - kas geriau Triratis ar Keturratis vežimėlis.
Na tam kad atsakyti į šį klausimą reikia daugiau info - kur ir kaip megstate važinėtis.
QUOTE
Del triracio lengvumo-na ir ko cia isikabinot i ta viena ratuka? Prie ko jis cia? Gi pacios remo medziagos gali skirtis
Va va - medžiagos... bet kadangi kalbame apstrakčiai, negalime minėti vieno ar kito modelio, nors galima būtų išvardinti lengvesnių už triračius keturračių ir atvirkščiai.
Teoriškai svoris (tie keli šimtai gramų ar kilogramas - paprastai vežimėliai sveria nuo 12 iki 14kg) neturi tiek daug įtakos riedėjimui. tam daugiau įtakos turi ratų dydis, plotis, guoliai.
QUOTE
O apie triraciu ir automobiliu palyginima,tai prajuokinot..Pasakykit dar,kad su triraciu motociklu nestabilu vaziuot.. Atstumas tarp ratu lemia stabiluma..Galit uzmaut nors ir 20 ratuku,bet jei atstumas tarp ju bus per mazas
Jūsų minėtas triratis motociklas tikrai virsta (važiavot?) va čia reiktų pridurti - labiau nei keturratis. Taip jau yra, posūkyje jis stojasi ant dviejų ratų? nesutinkat? Galim išbandyti praktiškai.
Pasakymas, kad su triračiu motociklu yra stabilu važiuot man iškart pastato kitą klausimą - palyginus su kuo?
jei jau triratė konstrukcija labai svarbi, vėl paklausiu kodėl ji nėra populiari sporte? neteko matyt formulės su trim ratais.
Tai ir vėl parašysiu. - triratis lyginant su keturačiu yra mažiau stabilus.
Aiškiau jau turbūt nesugebėsiu paaiškinti.
Nors galiu pabandyti -
transporto priemonės svoris paskirtomas ant atramos taškų.
Važiuojant posūkyje dėl atsiradusios išcentrinės jėgos svorio centras stumiasi į posūkio išorę, na važiavot su automobiliu žinot ka tai reikškia. taigi keturatei transporto priemonei posukyje didziausias apkrovimas tenka priekiniui išoriniam ratui, toliau galiniui išoriniui, priekiniam vidiniui ir paskutinej vietoj galinis ratas posukio prasme.
Triraciui vaziuojant i posuki jega didziausia tenka priekiniui ratui, bet svorio centras pasislenka i sona uz rato. to pasekoje triratis pakrypsta ant sono istrizai.
Jei noresit galesiu papaisyti brezinuka.

Dar kart pasikartosiu - Kuris vežimėlis geresnis nuspresti galit tik gerai žinodamos ko norite ir gavusios gera pardavėjos konsultaciją. Pasiimkit vyrą į parduotuvę. Ir vezimuką stumdykite ne ant parduotves grindų kurios lygios ir visi gerai sukiojasi. - paprašykite kad išleistų į kiemą (mum vaikutyje leido) ir lauke pastumdykite per nelygumus, su lopšiu, pabandykite pakilnoti ant bordiūrų ir pan, bandykit ten kur ir ketinate važinėt. Prie mūsų viena pora paėmė pastumdė pirmyn atgal vežimuką vieną, kitą ir baigės tuo, kad nugalėjo mėlyna spalvą

Nesakau kad triratis blogas ir apvirs pirmam posukiui pasitaikius. tiesiog atsakant į klausimą kuo jie skiriasi išdėsčiau savo supratimą ir žinias (ne nuomonę).