dieve mano kaip sudetingai cia viskas
dar karteli bandysiu isvardinti triraciu ir keturraciu minusus ir pliusus.
TRIRATIS
Tiketina kad bus lengvesnis.
Bet tie keli simtai gramu ar kilogramas nieko neisgelbes o jau pasakymas, kad smugis bus didesnis tai is vis be rysio (nu ir kas zemes nepraskelsit vistiek, keli simtai gr neturi itakos) triratis virsta istrizai,keturratis sonu.
Lengviau stumiamas.
Del elementariai mazesnes trinties, nes kiekvienas ratukas apsunkina riedejima.
del sios priezasties sesiaraciai stumiasi sunkiausiai. o ir vairuot juos sunkiau ,nes riedant nelygiu pavirsiumi kiekvienas ratukas nori riedeti skirtina kryptimi.
cia triratis geriausias.
Nestabilesnis (lyginant su keturraciu)
Ir tai neturetu buti ginco objektas. tiesiog taip yra ir viskas.
Automobiliai triraciai gan retas reiskinys, o fizika ir jegos tos pacios tiek su automobiliu tiek vezimeliu. Prisiminkit Pono Byno serija su triraciu automobiliu - virsdavo lengvai.
Tiesiog tas mazesnis stabilumas nera toks didelis del kurio reiktu nebepirkti triracio. bet jis nestabilesnis. pasakymas "juk fiksuojasi ratas" irgi nesuprantamas kas kart juk nefiksuosi to rato noredamas uzlipti ar nulipti nuo bordiuro. arba visa laik su fiksuou arba ne (patiko bebe care vezimukas - ratas fiksuojamas nuo rankenos).
Taigi maziau stabilus lyginant su keturraciu.
Itaka stabilumui turi sie parametrai:
atramos taskai, atstumas tarp tu tasku, svorio centras - kuo auksciau tuo nestabiliau.
Nesakau, kad triratis blogai, tiesiog jis maziau stabilus ir tiek, prie to priprasti galima.
Mes keturrati rinkomes dar ir del to, kad gali tekti i lifta ivaziuot su nuimtu galiniu ratu. to padaryt su triraciu beveik neimanoma.
chronius, ne chronius, garaze ar kinijoj ar vokietijoj gamintas vezimelis neturi jokios itakos jo stabilumui. chroniai fizikos desniu neikeicia, nors jiems jie kartais negalioja
Pabaigai jei planuojate vazineti gerais keliais, asfaltu, saligatviais ir pan imkit trirati, lengviau riedes.
jei planuojat vazinetis prastesniais keliais nelygiais pavirsiais - keturratis bus stabilesnis ir vistiek galesit viena ranka stumti.
pardavejos pacios pripazysta, kad 3 raciai maziau stabilus. bet ar tai groja turit pacios sau atsakyt.
QUOTE(vilnera @ 2008 07 16, 10:29)
Esu turejus ir keturraciu,o dabar stumdau trirati-man asmeniskai daug smagesnis vezimelis..Del lipimo ant saligatviu-juk uzsifiksuoja priekinis ratas-nesuprantu,kaip ten kam virsta tas vezimas

Del virtimo-virstu sekmingai bele kuris,jei sugalvotu kas nors uzsikabarot ant jo-bet cia jau ne vezimo kalte,o tevu apsileidimas-juk aiskiai parasyta ant vezimo remo-negalima palikt vaikucio vezime vieno ir be prieziuros.. Ta pati galiu pasakyt apie tai,kad teveliai megsta duoti kokiam penkiameciui pypliui pastumdyti vezimeli su sesute ar broliuku-tai gal dar masina pavairuot duokit?

O siaip paskaicius sia tema ispudis toks-kad triraciai blogai,raso tos mamytes,kurios tuos triracius tik pardej mate, o pirko keturrati ir dabar gaunasi kazkokia gynyba,del ko pirko butent keturrati.. Ne argumentas yra menamas triracio nestabilumas-juk ne koks chronius bronius juos konstravo kokioj zakamurkej...(na,nebent kalbam apie kokius neaiskios firmos papigeiskus trandaletus-bet tokiu nei tie sesi ratai nepagerins..). O labai beisgaudancias fizikoj galiu nuraminti tuo,jog dauguma triraciu yra lengvesni nei keturraciai (del to vieno brangaus ratuko trukumo

)-todel jei jau kuris nors vezimas versis,tai didesne smugio i zeme jega bus butent keturracio

O siaip kad koks nors kunas stabiliai remtusi i zemes pavirsiu, uztenka 3 lietimosi su zeme tasku.. Manau visiskai nepagrysti argumentai apie techninius dalykus-nes matosi,jog nei viena nera inziniere,galinti oblektyviai pasakyti,kas yra geriau..Sia tema galima padiskutuoti tik apie dizaino grozi, bei kazkokius svorio,komplektacijos sprendimus..