QUOTE(apex_lt @ 2008 07 17, 16:17)
Į mane galit kreiptis kaip į vyriškają pusę. Tehninius dalykus išmanau.
Vilnera:
Ši tem ne apie aliuminį, ne apie kokybę ne apie skirtingus gamintojus. O apie triratis vs keturratis ir jokio skirtumo ar taip peg perego ar "ching dang dong tring" vežimėlis. Kalbame apie patį principą triračio ir keturačio. Gamintojas čia neturi reikšmės.
Be abejo. o Jūs ar bandet? Ar teko pastebėt, kad važiuojant nelygiu paviršiumi ratukai labai sukinėjasi, šokinėja? taip yra dėl to, kad nelygumai suka ratukus į skirtingas puses, o kadangi jie suporuoti tai ir tamposi.
Dėl ko daromi dvigubi ratukai? tam kad nekelti aukštyn rėmo. tvirtinimo taškas (ašis) yra pakankamai žemai. jei reiktų padaryti vieno rato vežimuka, tvirtinimas pakiltų aukščiau.
Dėl palyginimo su automobiliais - nieko juokingo o kaip tik maniau bent taip pavyks įrodyti panašumus, dar kart parašysiu - fizikos desniai galioja viskam nepriklausomai tai vežimėlis ar automobilis.
Apie ką mes čia? išvardinkit modelius kuriuose priekinis ratas fiksuojamas nuo rankenos? Žinau vos keletą modelių pas kuriuos priekiis ratas fiskuojamas nuo rankenos. Pas daugumą vežimėlių tai reik padaryt pasilenkus prie ratuko, taigi važinėjant nuo bordiūrų tektu sustoti ir lankstytis - nepatogu.
Ir vėl tenka paprašyt paskaityti temos pavadinmą kuris byloja jog kalba eina ne apie X-Lander XA modelį vs Chicco S Trio.
Kalba eina absoliučiai apie visus triračius ir apie keturračius neišksiriant modelių, gamintojų ar kilmės šalies.
Klausimas labai paprastas - kas geriau Triratis ar Keturratis vežimėlis.
Na tam kad atsakyti į šį klausimą reikia daugiau info - kur ir kaip megstate važinėtis.
Va va - medžiagos... bet kadangi kalbame apstrakčiai, negalime minėti vieno ar kito modelio, nors galima būtų išvardinti lengvesnių už triračius keturračių ir atvirkščiai.
Teoriškai svoris (tie keli šimtai gramų ar kilogramas - paprastai vežimėliai sveria nuo 12 iki 14kg) neturi tiek daug įtakos riedėjimui. tam daugiau įtakos turi ratų dydis, plotis, guoliai.
Jūsų minėtas triratis motociklas tikrai virsta (važiavot?) va čia reiktų pridurti - labiau nei keturratis. Taip jau yra, posūkyje jis stojasi ant dviejų ratų? nesutinkat? Galim išbandyti praktiškai.
Pasakymas, kad su triračiu motociklu yra stabilu važiuot man iškart pastato kitą klausimą - palyginus su kuo?
jei jau triratė konstrukcija labai svarbi, vėl paklausiu kodėl ji nėra populiari sporte? neteko matyt formulės su trim ratais.
Tai ir vėl parašysiu. - triratis lyginant su keturačiu yra mažiau stabilus.
Aiškiau jau turbūt nesugebėsiu paaiškinti.
Nors galiu pabandyti -
transporto priemonės svoris paskirtomas ant atramos taškų.
Važiuojant posūkyje dėl atsiradusios išcentrinės jėgos svorio centras stumiasi į posūkio išorę, na važiavot su automobiliu žinot ka tai reikškia. taigi keturatei transporto priemonei posukyje didziausias apkrovimas tenka priekiniui išoriniam ratui, toliau galiniui išoriniui, priekiniam vidiniui ir paskutinej vietoj galinis ratas posukio prasme.
Triraciui vaziuojant i posuki jega didziausia tenka priekiniui ratui, bet svorio centras pasislenka i sona uz rato. to pasekoje triratis pakrypsta ant sono istrizai.
Jei noresit galesiu papaisyti brezinuka.
Dar kart pasikartosiu - Kuris vežimėlis geresnis nuspresti galit tik gerai žinodamos ko norite ir gavusios gera pardavėjos konsultaciją. Pasiimkit vyrą į parduotuvę. Ir vezimuką stumdykite ne ant parduotves grindų kurios lygios ir visi gerai sukiojasi. - paprašykite kad išleistų į kiemą (mum vaikutyje leido) ir lauke pastumdykite per nelygumus, su lopšiu, pabandykite pakilnoti ant bordiūrų ir pan, bandykit ten kur ir ketinate važinėt. Prie mūsų viena pora paėmė pastumdė pirmyn atgal vežimuką vieną, kitą ir baigės tuo, kad nugalėjo mėlyna spalvą
Nesakau kad triratis blogas ir apvirs pirmam posukiui pasitaikius. tiesiog atsakant į klausimą kuo jie skiriasi išdėsčiau savo supratimą ir žinias (ne nuomonę).
Vilnera:
Ši tem ne apie aliuminį, ne apie kokybę ne apie skirtingus gamintojus. O apie triratis vs keturratis ir jokio skirtumo ar taip peg perego ar "ching dang dong tring" vežimėlis. Kalbame apie patį principą triračio ir keturačio. Gamintojas čia neturi reikšmės.
Be abejo. o Jūs ar bandet? Ar teko pastebėt, kad važiuojant nelygiu paviršiumi ratukai labai sukinėjasi, šokinėja? taip yra dėl to, kad nelygumai suka ratukus į skirtingas puses, o kadangi jie suporuoti tai ir tamposi.
Dėl ko daromi dvigubi ratukai? tam kad nekelti aukštyn rėmo. tvirtinimo taškas (ašis) yra pakankamai žemai. jei reiktų padaryti vieno rato vežimuka, tvirtinimas pakiltų aukščiau.
Dėl palyginimo su automobiliais - nieko juokingo o kaip tik maniau bent taip pavyks įrodyti panašumus, dar kart parašysiu - fizikos desniai galioja viskam nepriklausomai tai vežimėlis ar automobilis.
Apie ką mes čia? išvardinkit modelius kuriuose priekinis ratas fiksuojamas nuo rankenos? Žinau vos keletą modelių pas kuriuos priekiis ratas fiskuojamas nuo rankenos. Pas daugumą vežimėlių tai reik padaryt pasilenkus prie ratuko, taigi važinėjant nuo bordiūrų tektu sustoti ir lankstytis - nepatogu.
Ir vėl tenka paprašyt paskaityti temos pavadinmą kuris byloja jog kalba eina ne apie X-Lander XA modelį vs Chicco S Trio.
Kalba eina absoliučiai apie visus triračius ir apie keturračius neišksiriant modelių, gamintojų ar kilmės šalies.
Klausimas labai paprastas - kas geriau Triratis ar Keturratis vežimėlis.
Na tam kad atsakyti į šį klausimą reikia daugiau info - kur ir kaip megstate važinėtis.
Va va - medžiagos... bet kadangi kalbame apstrakčiai, negalime minėti vieno ar kito modelio, nors galima būtų išvardinti lengvesnių už triračius keturračių ir atvirkščiai.
Teoriškai svoris (tie keli šimtai gramų ar kilogramas - paprastai vežimėliai sveria nuo 12 iki 14kg) neturi tiek daug įtakos riedėjimui. tam daugiau įtakos turi ratų dydis, plotis, guoliai.
Jūsų minėtas triratis motociklas tikrai virsta (važiavot?) va čia reiktų pridurti - labiau nei keturratis. Taip jau yra, posūkyje jis stojasi ant dviejų ratų? nesutinkat? Galim išbandyti praktiškai.
Pasakymas, kad su triračiu motociklu yra stabilu važiuot man iškart pastato kitą klausimą - palyginus su kuo?
jei jau triratė konstrukcija labai svarbi, vėl paklausiu kodėl ji nėra populiari sporte? neteko matyt formulės su trim ratais.
Tai ir vėl parašysiu. - triratis lyginant su keturačiu yra mažiau stabilus.
Aiškiau jau turbūt nesugebėsiu paaiškinti.
Nors galiu pabandyti -
transporto priemonės svoris paskirtomas ant atramos taškų.
Važiuojant posūkyje dėl atsiradusios išcentrinės jėgos svorio centras stumiasi į posūkio išorę, na važiavot su automobiliu žinot ka tai reikškia. taigi keturatei transporto priemonei posukyje didziausias apkrovimas tenka priekiniui išoriniam ratui, toliau galiniui išoriniui, priekiniam vidiniui ir paskutinej vietoj galinis ratas posukio prasme.
Triraciui vaziuojant i posuki jega didziausia tenka priekiniui ratui, bet svorio centras pasislenka i sona uz rato. to pasekoje triratis pakrypsta ant sono istrizai.
Jei noresit galesiu papaisyti brezinuka.

Dar kart pasikartosiu - Kuris vežimėlis geresnis nuspresti galit tik gerai žinodamos ko norite ir gavusios gera pardavėjos konsultaciją. Pasiimkit vyrą į parduotuvę. Ir vezimuką stumdykite ne ant parduotves grindų kurios lygios ir visi gerai sukiojasi. - paprašykite kad išleistų į kiemą (mum vaikutyje leido) ir lauke pastumdykite per nelygumus, su lopšiu, pabandykite pakilnoti ant bordiūrų ir pan, bandykit ten kur ir ketinate važinėt. Prie mūsų viena pora paėmė pastumdė pirmyn atgal vežimuką vieną, kitą ir baigės tuo, kad nugalėjo mėlyna spalvą

Nesakau kad triratis blogas ir apvirs pirmam posukiui pasitaikius. tiesiog atsakant į klausimą kuo jie skiriasi išdėsčiau savo supratimą ir žinias (ne nuomonę).
Cia tema apie vezimelius-ir pritaikyt jiems automobiliams keliamus stabilumo reikalavimus (ar argumentus) mano manymu kaip ir netinka. Tad su argumentu del nestabilumo nesutinku-triracio vezimo stabilumas yra pilnai pakankamas saugiai ir kokybiskai atlikti jo tiesioginems funkcijoms ir nenusileidzia keturracio stabilumui .Aisku,jei zadat vezima stumdyt dideliu greiciu-tuomet tikrai nesigincysiu, turbut ir virsit ant posukiu,ir vaikus pamesit.
Del rato uzfiksavimo-pasikartosiu-nemazai modeliu (tame tarpe ir mano turimas) fiksuojamas ant rankenos esanciu mygtuku..
O del pasiulymo pirma isbandyt vezimuka ivairiomis salygomis-jus visiskai teisus..Tik nesuprantu niekaip,kodel manot,kad as pati pirkau trirati jo nepabandzius? Taip pat ganetinai ilgai stumdziau ir keturrati,ir ne viena, tad rinkausi patikekit, labiausiai man patikusi.
Jei jau uzsiminet apie vyra-siais laikais be vyro issirinkt gera ne vien dizaino prasme vezimeli is tokios gausybes tikrai butu sudetinga..
O jei visiskai i tema, rinkausi savo trirati,nes patiko jo dizainas, manevringumas,lengvas, greit ir smagiai susilanksto remas, geri amortizatoriai, geras pravazumas per pievas ir sunkelius, be to, na ner tu nestabilumo ir bordiuru sturmavimo problemu,apie kurias mes cia tiek gincijames..Gal tiesiog gera modeli issirinkau
