Įkraunama...
Įkraunama...

Išpažintis Krikščionybėje

QUOTE(darius333 @ 2008 10 30, 22:47)
Teisingai sakai, Lukne, jei neatsiprasysi to pres ka darai nuodeme, kokia tai turi prasme  g.gif o nuodme tai ne tik pries Dieva, jis juk visada atleidzia ir priima tave toki koks esi 4u.gif  o kaip tas ar tie pries kuriuos tu padarei nuodeme  doh.gif matyt todel pirmaisiais krikscionybes amziais ir budavo bendruomenines ispazintys, nes kai tei atleidzai ne tik kunigas, bet visa bendruomene, tada tik matyt gali pajusti ir tikraji Dievo atleidima  biggrin.gif

Būtina išpažinties sąlyga yra atitaisyti skriaudą. Vadinasi jei mes prieš atsiprašydami Dievo išpažintimi, nenueinam susitaikyti su tais, kam padarėme skriaudą mūsų išpažintis negera, nuodėmių neatleidžia. Kad nuodėmės būtų atleistos būtinas nuoširdus gailestis ir noras taisytis, kur jis, jei nesugebam atsiprašyti už skriaudas...

QUOTE(Coochie Coo @ 2008 10 31, 00:10)
O jei dievu pradedi tikėti tik mirties patale, ar paskutinę savo gyvenimo minutę paprašius jo atleidimo už nuodėmes, jis atleis? Juk ateina kunigėlis prie mirštančio žmogaus ir duoda išrišimą? ar kaip tai vadinasi?  g.gif Ir kai miršta žmogus, jis miršta su nuodėme, užperkamos mišios už jo sielą, tam, kad jis nepatektų pragaran? Bet ar ne dievas priima žmogų tokį koks jis yra, kaip sako darius333 ? Ar ne šioje filosofijoje negalima nekęsti ir reikia atleisti, neteisti? Bet dievas gali teisti žmogų dėl jo nuodėmių ir pykti ant jo, šiame gyvenime, ne po mirties?

Manau taip, kad bet kuriuo atveju dievas atleis, ir net jei žmogus juo tiki- gali nesijaudinti ir laukti paskutiniosios (svarbu tik sau atleisti). Nes mirties patale dievas atleis. O kadangi už visus žmogaus darbus dievas teisia tik po mirties, tai nėra ko kankintis ir atgailauti ir graužti save dėl nuodėmių, pradėti tai daryti likus kelioms sekundėms iki mirties. Ir jei dievas duos- gyvensim, jeigu leis- numirsim, viskas priklauso nuo dievo, o ne nuo mūsų. Taip, kad galim gert, rūkyt, leistis, kaifuot, degintis soliariumuose be apsauginio kremo, jei dievas neduos vėžio ar kepenų cerozės tai gyvensim, koks skirtumas... net ir geriausiam ir sveikiausiam žmogui dievas gali pasiųsti mirtiną ligą.  bigsmile.gif Tai išvada tokia- gyvenkim čia ir dabar ir neturėkim dar vieno nereikalingo trukdžio gyvenime t.y. "dievo" arba naudokimės tuo, ką dievas duoda geriausio- ramybę, bet ne kančias  lotuliukas.gif

Iš kur tas įsitikinimas, kad mirsi patale? Gal mirsi avarijoje, per šimtąsias sekundės dalis? Ar spėsi nuoširdžiai apgailėti visas gyvenimo nuodėmes? Jei nesigaili, Dievas negali tau prieš tavo valią atleisti, net mirties akimirką. Jei mirei mirtinose nuodėmėse, nelabai ką padės ir mišios. Už pinigus dangaus nenupirksi, už maldas irgi nelabai, tam reikia asmeninių pastangų. Mišios padeda mirusiam žmogui atsiteisti už mažas nuodėmes, menkus netobulumus, kurie neveda į amžiną pasmerkimą. Pasmerkia save žmogus, nusigręždamas nuo Dievo. Tik žemėje jei iš Kauno į Vilnių norėdamas nukakti eitum vakarų pusėn, tai apkelevęs visą žemės rutulį visgi prieitum Vilnių. Bet taip nėra su Dievu, kuo toliau nuo Jo keliauji tuo toliau į pasmerkimą save stumi ir tam, kad atgal sugrįžti reikia apsisukti, atsigręžti į Dievą ir pasirinkti Jį.
Jei Dievą laikysi trukdžiu, Jis pasistengs, kad tau netrukdytų ir tu Jo net po mirties nesutiksi. Be Dievo rojaus nėra, tik...
Ir Jis ant tavęs nepyks ir tavęs nebaus tiesiog tu būsi ten kur pasirinkai, ten kur Jo nėra. Tavo valia bus išpildyta, o jei tada tau tai nepatiks galėsi kaltinti tik save, nes Jis tau sakė ką daryti, kad būtų kitaip.
Atsakyti
QUOTE(Getter @ 2008 10 31, 00:37)
Labai įdomūs tavo pastebėjimai, bet kaip iš netikinčio žmogaus pusės  cool.gif  Jei tikėtum Dievu žinotum kad Jis atleidžia net ir paskutinę gyvenimo sekundę mirties patale, jei žmogus to prašo...žinotum ir tai, kad Jis nesiunčia nei ligų nei nelaimių žmonėms  mirksiukas.gif 
Va pažiūrėk kas rašoma Biblijoje:
Jokūbo 1: 13-18
" Nė vienas gundomas tenesako: "Esu Dievo gundomas". Dievas negali būti gundomas blogiu ir pats nieko negundo (aš tai suprantu kad jis neįtakoja mūsų blogų pasirinkimu, taip siūsdamas mums blogį). Kiekvienas yra gundomas, savo  paties geismo pagrobtas ir suviliotas (nori svaigalų, narkotikų ir t.t. - tai TAVO pasirinkimas). Paskui užsimezgęs geismas pagimdo nuodėmę, o užbaigta nuodėmė gimdo mirtį. Neapsigaukite mano mylimi broliai! Kiekvienas geras davinys ir kiekviena tobula dovana yra iš aukštybių, nužengia nuo šviesybių Tėvo kuriame nėra permainų ir nėra šešėlio keitimosi" .
O dėl to ar Dievas atleis juo netikinčiam žmogui aš nebūčiau tuo tikra...būtų nelogiška - aš netikiu - bet man atleis tas kuriuo netikiu...nu sutik gi nelogiška  mirksiukas.gif

Nelaimės, ligos jos tiesiog YRA šiame gyvenime, Dievui svarbiausia KĄ tu darai kai tau blogai...ar bėgi pas Jį ar verki ir keikį Jį už tai kad atsiuntė tau nelaimę ar ligą, nors Jis to net nepadarė  mirksiukas.gif 

Kas liečia išpažintį kažkas minėjo kad net gavus "oficialų" atleidimą yra sunku atleisti sau... nemanau kad tai kyla iš egoizmo ar iš nenoro tai pripažinti...manau buvo kalbėta apie tai kad net ir atsiprašius Dievo (ir tarkim to žmogaus) būna be galo sunku atleisti sau pačiam  unsure.gif  Tokiu atveju manau reikia laiko ir reikia nebijoti to išsakyti Jam (tiesiog paprašyti Jo kad Jis tau padėtu atleisti sau)  mirksiukas.gif


Supratau, tai dievas nevaldo likimo? Viskas vyksta atsitiktinai? smile.gif


QUOTE(Luknė @ 2008 10 31, 10:12)
Iš kur tas įsitikinimas, kad mirsi patale? Gal mirsi avarijoje, per šimtąsias sekundės dalis? Ar spėsi nuoširdžiai apgailėti visas gyvenimo nuodėmes? Jei nesigaili, Dievas negali tau prieš tavo valią atleisti, net mirties akimirką. Jei mirei mirtinose nuodėmėse, nelabai ką padės ir mišios. Už pinigus dangaus nenupirksi, už maldas irgi nelabai, tam reikia asmeninių pastangų. Mišios padeda mirusiam žmogui atsiteisti už mažas nuodėmes, menkus netobulumus, kurie neveda į amžiną pasmerkimą. Pasmerkia save žmogus, nusigręždamas nuo Dievo.  Tik žemėje jei iš Kauno į Vilnių norėdamas nukakti eitum vakarų pusėn, tai apkelevęs visą žemės rutulį visgi prieitum Vilnių. Bet taip nėra su Dievu, kuo toliau nuo Jo keliauji tuo toliau į pasmerkimą save stumi ir  tam, kad atgal sugrįžti  reikia apsisukti, atsigręžti į Dievą ir pasirinkti Jį.
Jei Dievą laikysi trukdžiu, Jis pasistengs, kad tau netrukdytų ir tu Jo net po mirties nesutiksi. Be Dievo rojaus nėra, tik...
Ir Jis ant tavęs nepyks ir tavęs nebaus tiesiog tu būsi ten kur pasirinkai, ten kur Jo nėra. Tavo valia bus išpildyta, o jei tada tau tai nepatiks galėsi kaltinti tik save, nes Jis tau sakė ką daryti, kad būtų kitaip.


Susidariau tokį vaizdą, kad dauguma žmonių nutolę nuo dievo, tarkim mano tėvai tiki dievu, bet neina į bažnyčią, meldžiasi tik tam tikrom progom, ir jau seniai (20 metų) neina išpažinties, jie turi nuodėmių, neprašo jų atleidimo, ir kai mirs- turės už jas atsakyti- kankintis ?skaistykloj? O kitas tikintis žmogus keliaus į pragarą už savo mirtinas nuodėmes ir degs ten tūkstantį amžinybių.
O ateistai, kurie netiki jokiu dievu nenukeliaus nei į pragarą nei į rojų. Bet jų siela liks žemėje. O jei ir siela dings tai nieko baisaus nematau- nes gyventi reikia dabar, ir nesitikėti gyvenimo po gyvenimo.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Getter: 01 lapkričio 2008 - 02:24
QUOTE(Luknė @ 2008 10 31, 10:27)
2. Būtent ten viskas gera ir nieko kas bloga ten nėra. thumbup.gif


Gėris kiekvienam yra skirtingai suprantamas, pvz vienam viskas kas gera gali būtų: ištvirkavimai, alkoholis, narkotikai... vadinasi rojuje tas žmogus ir gaus tai, kas jo manymu yra gerai? Ar gaus tai, kas dievo manymu yra gerai? g.gif
Atsakyti


Tai ką radau vikipedija:

Meilė – žmogaus patyrimo dalis, pasireiškianti viena ar keliomis iš šių formų: prisirišimas, draugystė, artumas, smarkus potraukis, aistra, tarpusavio „chemija“, intymumas, galėjimas pasiaukoti vardan meilės objekto, nepaaiškinamas panašumo ar ryšio jausmas su meilės objektu, kuriuo gali būti kitas žmogus, gamta, arba abstraktus objektas (tėvynė ir pan.). Meile gali būti vadinama būsena, jausmas, emocijos, elgesys, mintys, suvokimas ir požiūris. Meilė yra viena iš esminių tarpusavio santykius ir savęs suvokimą lemiančių ir apibrėžiančių sąvokų.

Daugelyje religijų meilė taip pat naudojama kaip sąvoka išreikšti tikinčiojo ryšiui su dievybe ar religiniu mokytoju.

Meilės sąvoka skirtingų žmonių ir bendruomenių yra suvokiama ir interpretuojama labai skirtingai.

Blogis - gėrio (kurio aprašymo neradau) priešingybė, abstraktus apibūdinimas to, kas nepriimtina etikos požiūriu. Blogiu laikomi žalos darymas, kančios sukėlimas, neteisingi veiksmai. Blogiu laikoma ne pats veiksmo rezultatas, o tokių rezultatų siekimas, todėl blogį daryti gali tik sąmoningos būtybės, kai tai jos padaro tyčia, tikslingai, bloga valia. Netyčinis žalos padarymas paprastai nepriskiriamas blogio kategorijai.

Daugelyje kultūrų blogiui priskiriama viskas, kas prieštarauja kultūroje vyraujančiai religijai. Dažnai suvokiama, kad blogis yra ne šiaip abstrakcija, o tam tikros daugiau mažiau vieningos pasaulyje egzistuojančios jėgos, valios pasireiškimas, o ši personifikuota jėga/valia ir yra Blogis, kuris dažnai vadinamas asmeniniu vardu (Šėtonas, Ahrimanas ir kt.).

Taigi, blogis yra tiek etinė filosofinė, tiek religinė mitologinė kategorija. Kai kuriose religinėse, mitologinėse pasaulėžiūrose, dalyje maginės fantastikos kūrinių pasaulis suvokiamas kaip Blogio ir Gėrio kova, o pasaulyje veikiančios jėgos ir būtybės skirstomos į gėrio ir blogio atstovus
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Getter: 01 lapkričio 2008 - 02:35
QUOTE(Coochie Coo @ 2008 10 31, 13:46)
1.Supratau, tai dievas nevaldo likimo? Viskas vyksta atsitiktinai?  smile.gif

2.Susidariau tokį vaizdą, kad dauguma žmonių nutolę nuo dievo, tarkim mano tėvai tiki dievu, bet neina į bažnyčią, meldžiasi tik tam tikrom progom, ir jau seniai (20 metų) neina išpažinties, jie turi nuodėmių, neprašo jų atleidimo, ir kai mirs- turės už jas atsakyti- kankintis ?skaistykloj? O kitas tikintis žmogus keliaus į pragarą už savo mirtinas nuodėmes ir degs ten tūkstantį amžinybių.
O ateistai, kurie netiki jokiu dievu nenukeliaus nei į pragarą nei į rojų. Bet jų siela liks žemėje. O jei ir siela dings tai nieko baisaus nematau- nes gyventi reikia dabar, ir nesitikėti gyvenimo po gyvenimo.

1. Visi atsitiktinumai dėsningi ir iš anksto numatyti. Mes turime laisvą valią pasirinkti Dievą, arba Jį atmesti. Nuo mūsų pasirinkimo priklauso, kaip mums klosis.
2. Dievas neturi buhalterijos. Jis neskaičiuoja nuodėmių, maldų, ar laiko. Matuoja tik meilę, nuoširdumą.
Siela absoliučiai laiminga tik vienybėje su savo kūrėju ir kuo toliau nuo jo tuo patiria didesnį jo ilgesį, sukeliantį kančią. Taigi Dievas yra rojus, o ten kur siela Dievo nejaučia - ilgesys, kančia, pragaras.
Atsakyti
QUOTE(blondinas Nr.99 @ 2008 10 31, 14:26)
visi kiti yra.

Puiku.
Taigi Dievas tavo kalba būtų tai kas skatina siekti ko nors idealaus (kaip supratau terminas idealus tau žinomas mirksiukas.gif ), to kas nebūtinai šią akimirką tenkina mūsų malonumų troškimą, kas naudinga nebūtinai asmeniškai mums.
Dievas būtina sąlyga pasauliui egzistuoti.
Dievas yra tai, ko kol kas neįmanoma nei įrodyti, nei paaiškinti laboratorijose, bet kartu neįmanoma įrodyti ir priešingai.
Jo neįmanoma, net įvardinti žodžiais ar apmąstyti mintimis, nes visa tai kas mes esame, yra tik nepaprastai maža dalelytė Jo visumos. Pagal tą dalelytę tik nuspėjame, kur link Jis, bet negalime tiksliai įvardinti kas ir kiek yra Jis. TA dalelytė, pasaulis, visgi sako, kad kažkas yra, nes kažko dalis esame, nei mumis kas prasideda, nei baigiasi, kas iki mūsų, mumyse ir po mūsų - Dievas.
Jį dar vadina Aukščiausiuoju protu, nes milijardai atsitiktinumų susiklosto taip, kad visas pasaulis eina tobulėjimo linkme pvz. evoliucija. Iš pažangesnio organizmo nesivysto menkesnis, o tik dar labiau pažangesnis. Visiška pasaulio tobulybė - priartėjimas iki Dievo.
Galima tęsti ir tęsti, bet kurlink manau tu supratai, o kas tai nesupranta niekas rolleyes.gif

Rojus - begalinė palaiminga būsena visiškos vienovės su Dievu.

Išpažintis - (kadangi diskutuojame temoje apie išpažintį) tai atsigręžimas į Dievą. Viskas vyksta pagal Dievo dėsnius. Žmogus turi laisvą valią rinktis, eiti nuo tobulybės - Dievo, ar link Jo. Kai nusigrečžiame nuo Jo nurodytų gairių, kaip artėti link Dievo, nuo jo tolstame, kad galėtume atsigręžti atgal ir vėl artėti turime perkeisti savo "širdį", nes joje įrašyta judėjimo kryptis. Tam mums duota atgaila - susitaikymas- išpažintis.
Tokia mano nuomonė. rolleyes.gif
Atsakyti
Man tai labai keista kaip žmonės gali tikėti biblija, kuri tėra tik "įvairių autorių raštų rinkinys"; "Biblija iš pradžių vadinti įvairių redakcijų „knygų“ (graikiškai biblia) rinkiniai iš Palestinos ir Artimųjų Rytų regiono", kurias sukūrė (sugalvojo) žmonės g.gif Kaip žmogus gali sugalvoti dievo žodžius ir dievo įsakymus? Ar juos padiktavo pats dievas šiems skirtingiems autoriams? Sorry, bet man tai tikra nesąmonė. biggrin.gif
"Kai kurios istorijos, pvz., apie Pasaulio tvaną, manoma, yra paremtos šumerų mitu, kuris minimas prieš 2 tūkstančius metų iki Biblijos parašymo. Tiesa, nėra aišku, kuria versija rėmėsi Biblijos autoriai, kadangi egzistuoja dar bent trys šio mito versijos (šumerų, akadų ir babiloniečių) iki Biblijos." Tai biblija remiasi mitais g.gif Tai žmonėms reikėjo mito, mistinės butybės, susikurti trokštamą tikslą- dievą, o kad būtų paprasčiau, surašė tai į knygą, pritaikė taip, kad biblija "atsakytų" į visus žmogui kilusius klausimus biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Coochie Coo @ 2008 10 31, 15:29)
Man tai labai keista kaip žmonės gali tikėti biblija, kuri tėra tik "įvairių autorių raštų rinkinys"; "Biblija iš pradžių vadinti įvairių redakcijų „knygų“ (graikiškai biblia) rinkiniai iš Palestinos ir Artimųjų Rytų regiono", kurias sukūrė (sugalvojo) žmonės  g.gif  Kaip žmogus gali sugalvoti dievo žodžius ir dievo įsakymus? Ar juos padiktavo pats dievas šiems skirtingiems autoriams? Sorry, bet man tai tikra nesąmonė.  biggrin.gif
"Kai kurios istorijos, pvz., apie Pasaulio tvaną, manoma, yra paremtos šumerų mitu, kuris minimas prieš 2 tūkstančius metų iki Biblijos parašymo. Tiesa, nėra aišku, kuria versija rėmėsi Biblijos autoriai, kadangi egzistuoja dar bent trys šio mito versijos (šumerų, akadų ir babiloniečių) iki Biblijos." Tai biblija remiasi mitais g.gif Tai žmonėms reikėjo mito, mistinės butybės, susikurti trokštamą tikslą- dievą, o kad būtų paprasčiau, surašė tai į knygą, pritaikė taip, kad biblija "atsakytų" į visus žmogui kilusius klausimus  biggrin.gif

Kaip matau daug nesamonių tavo matomame pasaulyje biggrin.gif
Jei sunku vadinti Biblija, painiojasi su kitokiais rinkiniais vadink Šventuoju Raštu, Senuoju ir Naujuoju Testamentais. Pats žodis testamentas tau atskleis, kad autorius ne tas kas užrašė. Nes ie notarui užrašius močiutės testamentą, jo autorius - močiutė. Taigi Nesvarbu kas užrašė Dievo mums siunčiamas mintis, svarbu kad autorius - Dievas. Tikėti ar netikėti Jo autoryste, kiekvieno asmeninis reikalas. Tuo ir skiriasi tikintysis nuo netikinčiojo.

O dėl pasaulinio tvano... Nesakyk būtų keista, kad PASAULINĮ tvaną būtų pastebėję tik žydai ir niekas kitas pasaulyje lotuliukas.gif Kadangi jis įvyko, apie jį kalba daugybė tautų.
Atsakyti
Lukne, lenkiu zila galva...palaiminti "tavieji namai" pastatyti ant tokio stabilaus ir nesugriaunamo pamato...
O ir laiko matau negaili. smile.gif

Himne MEILEI rasoma:
isliks tikejimas, viltis ir MEILE, bet didziausia is ju yra MEILE -
ir cia tu teisi- as taip nemoku
Atsakyti
QUOTE(Luknė @ 2008 10 31, 13:39)
Kaip matau daug nesamonių tavo matomame pasaulyje biggrin.gif
Jei sunku vadinti Biblija, painiojasi su kitokiais rinkiniais vadink Šventuoju Raštu, Senuoju ir Naujuoju Testamentais. Pats žodis testamentas tau atskleis, kad autorius ne tas kas užrašė. Nes ie notarui užrašius močiutės testamentą, jo autorius - močiutė. Taigi Nesvarbu kas užrašė Dievo mums siunčiamas mintis, svarbu kad autorius  - Dievas. Tikėti ar netikėti Jo autoryste, kiekvieno asmeninis reikalas. Tuo ir skiriasi tikintysis nuo netikinčiojo.

O dėl pasaulinio tvano... Nesakyk būtų keista, kad PASAULINĮ tvaną būtų pastebėję tik žydai ir niekas kitas pasaulyje lotuliukas.gif  Kadangi jis įvyko, apie jį kalba daugybė tautų.


Kaip gali autorius būti dievas? biggrin.gif Jei dievas yra antgamtinė esybė, visatos energija, jis yra visuose žmonėse, aukščiausias protas, ir jis negali pasirodyti. bigsmile.gif tuo labiau jei „Dievas egzistuoja už mūsų visatos ribų ir niekaip nesikiša į mūsų visatos procesus nuo to laiko, kai ją sukūrė"
Atsakyti
QUOTE(Coochie Coo @ 2008 10 31, 15:18)
Kaip gali autorius būti dievas?  biggrin.gif Jei dievas yra antgamtinė esybė, visatos energija, jis yra visuose žmonėse, aukščiausias protas, ir jis negali pasirodyti.  bigsmile.gif tuo labiau jei „Dievas egzistuoja už mūsų visatos ribų ir niekaip nesikiša į mūsų visatos procesus nuo to laiko, kai ją sukūrė"


nori būti aukščiau už Dievą, jei taip klausinėji? žmogus daug dalykų negali aprėpti savo protu, nes Dievas žmogui davė protą. Dievo protas žymiai galingesnis, protingesnis. žmonės Jo proto NIEKADA iki galo nesuvoks. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Coochie Coo @ 2008 10 31, 14:18)
Kaip gali autorius būti dievas?  biggrin.gif Jei dievas yra antgamtinė esybė, visatos energija, jis yra visuose žmonėse, aukščiausias protas, ir jis negali pasirodyti.  bigsmile.gif tuo labiau jei „Dievas egzistuoja už mūsų visatos ribų ir niekaip nesikiša į mūsų visatos procesus nuo to laiko, kai ją sukūrė"



Dievas ne už visatos ribų. Dievas yra čia ir dabar.
Na, jūs, aišku jo nejusite, nes negalite. Negalite, nes nenorite. O jūsų valiai Dievas neprieštaraus.
Jeigu norite sužinoti, kas yra Dievas, tai visų pirmą bent jau išreikškite norą. Na, kitaip jūs juk nediskutuotumėt šiuose forumuose, ar ne? Ar čia koks kitoks tikslas jūsų diskusijų?
Neigti lengva, patikėti sudėtingesnis dalykas.
Kad Dievas egzistuoja jums niekas neįrodys ir netgi nesistengs įrodyti, ir niekas neįpirš per prievartą, nes tai neįmanoma.
Tai tiesiog jūsų su Dievu tokie santykiai: ryšio nebuvimas. Jei norėtumėt pajusti Dievą, paprašykite jo, kad ir netikite jį esant, kad jis jums pats įrodytų esantis arba nesantis. Tada bus aiškiau. Ir su Biblija išaiškės klausimas, kaip Dievas gali būti autorius. 4u.gif
Atsakyti