QUOTE(darius333 @ 2008 10 30, 22:47)
Teisingai sakai, Lukne, jei neatsiprasysi to pres ka darai nuodeme, kokia tai turi prasme
o nuodme tai ne tik pries Dieva, jis juk visada atleidzia ir priima tave toki koks esi
o kaip tas ar tie pries kuriuos tu padarei nuodeme
matyt todel pirmaisiais krikscionybes amziais ir budavo bendruomenines ispazintys, nes kai tei atleidzai ne tik kunigas, bet visa bendruomene, tada tik matyt gali pajusti ir tikraji Dievo atleidima 




Būtina išpažinties sąlyga yra atitaisyti skriaudą. Vadinasi jei mes prieš atsiprašydami Dievo išpažintimi, nenueinam susitaikyti su tais, kam padarėme skriaudą mūsų išpažintis negera, nuodėmių neatleidžia. Kad nuodėmės būtų atleistos būtinas nuoširdus gailestis ir noras taisytis, kur jis, jei nesugebam atsiprašyti už skriaudas...
QUOTE(Coochie Coo @ 2008 10 31, 00:10)
O jei dievu pradedi tikėti tik mirties patale, ar paskutinę savo gyvenimo minutę paprašius jo atleidimo už nuodėmes, jis atleis? Juk ateina kunigėlis prie mirštančio žmogaus ir duoda išrišimą? ar kaip tai vadinasi?
Ir kai miršta žmogus, jis miršta su nuodėme, užperkamos mišios už jo sielą, tam, kad jis nepatektų pragaran? Bet ar ne dievas priima žmogų tokį koks jis yra, kaip sako darius333 ? Ar ne šioje filosofijoje negalima nekęsti ir reikia atleisti, neteisti? Bet dievas gali teisti žmogų dėl jo nuodėmių ir pykti ant jo, šiame gyvenime, ne po mirties?
Manau taip, kad bet kuriuo atveju dievas atleis, ir net jei žmogus juo tiki- gali nesijaudinti ir laukti paskutiniosios (svarbu tik sau atleisti). Nes mirties patale dievas atleis. O kadangi už visus žmogaus darbus dievas teisia tik po mirties, tai nėra ko kankintis ir atgailauti ir graužti save dėl nuodėmių, pradėti tai daryti likus kelioms sekundėms iki mirties. Ir jei dievas duos- gyvensim, jeigu leis- numirsim, viskas priklauso nuo dievo, o ne nuo mūsų. Taip, kad galim gert, rūkyt, leistis, kaifuot, degintis soliariumuose be apsauginio kremo, jei dievas neduos vėžio ar kepenų cerozės tai gyvensim, koks skirtumas... net ir geriausiam ir sveikiausiam žmogui dievas gali pasiųsti mirtiną ligą.
Tai išvada tokia- gyvenkim čia ir dabar ir neturėkim dar vieno nereikalingo trukdžio gyvenime t.y. "dievo" arba naudokimės tuo, ką dievas duoda geriausio- ramybę, bet ne kančias 

Manau taip, kad bet kuriuo atveju dievas atleis, ir net jei žmogus juo tiki- gali nesijaudinti ir laukti paskutiniosios (svarbu tik sau atleisti). Nes mirties patale dievas atleis. O kadangi už visus žmogaus darbus dievas teisia tik po mirties, tai nėra ko kankintis ir atgailauti ir graužti save dėl nuodėmių, pradėti tai daryti likus kelioms sekundėms iki mirties. Ir jei dievas duos- gyvensim, jeigu leis- numirsim, viskas priklauso nuo dievo, o ne nuo mūsų. Taip, kad galim gert, rūkyt, leistis, kaifuot, degintis soliariumuose be apsauginio kremo, jei dievas neduos vėžio ar kepenų cerozės tai gyvensim, koks skirtumas... net ir geriausiam ir sveikiausiam žmogui dievas gali pasiųsti mirtiną ligą.


Iš kur tas įsitikinimas, kad mirsi patale? Gal mirsi avarijoje, per šimtąsias sekundės dalis? Ar spėsi nuoširdžiai apgailėti visas gyvenimo nuodėmes? Jei nesigaili, Dievas negali tau prieš tavo valią atleisti, net mirties akimirką. Jei mirei mirtinose nuodėmėse, nelabai ką padės ir mišios. Už pinigus dangaus nenupirksi, už maldas irgi nelabai, tam reikia asmeninių pastangų. Mišios padeda mirusiam žmogui atsiteisti už mažas nuodėmes, menkus netobulumus, kurie neveda į amžiną pasmerkimą. Pasmerkia save žmogus, nusigręždamas nuo Dievo. Tik žemėje jei iš Kauno į Vilnių norėdamas nukakti eitum vakarų pusėn, tai apkelevęs visą žemės rutulį visgi prieitum Vilnių. Bet taip nėra su Dievu, kuo toliau nuo Jo keliauji tuo toliau į pasmerkimą save stumi ir tam, kad atgal sugrįžti reikia apsisukti, atsigręžti į Dievą ir pasirinkti Jį.
Jei Dievą laikysi trukdžiu, Jis pasistengs, kad tau netrukdytų ir tu Jo net po mirties nesutiksi. Be Dievo rojaus nėra, tik...
Ir Jis ant tavęs nepyks ir tavęs nebaus tiesiog tu būsi ten kur pasirinkai, ten kur Jo nėra. Tavo valia bus išpildyta, o jei tada tau tai nepatiks galėsi kaltinti tik save, nes Jis tau sakė ką daryti, kad būtų kitaip.