QUOTE(Coochie Coo @ 2008 10 31, 17:51)
1. Jūs nesakote, bet kažkas sakė, kad biblija tai dievo testamentas, kurį padiktavo pats dievas.
2. Ar pasakas diktuoja fėja ar raudonkepuraitė?
2. Ar pasakas diktuoja fėja ar raudonkepuraitė?

1. A tai kodėl replika man buvo skirta? Ar vėl aš neuspratau jūsų pasisakymo?

2. Iš dalies, taip. Jeigu jūs kada bandėte rašyti, turėtumėte žinoti, kad pasirinkta pozicija diktuoja tai, ką rašai ir kaip rašai.
Raudonkepuraitė ir fėja - dviejų skirtingų pasakų veikėjos. Jei vietoj Raudonkepuraitės pas senelę būtų ėjusi fėja, pasaka visai kitaip atrodytų. Nereikėtų medžiotojų, kad senelę išlaisvintų - fėja pati susitvarkyti. Taigi Raudonkepuraitės ar fėjos personažas diktuoja pasakos siužetą.
O apibendrinant, manau, kad Biblija neįrodo Dievo egzistavimo. Dievo egzistavimo niekas negali įrodyti. Galbūt tai, ką mes vadiname Dievu, kurią dieną bus moksliškai paaiškinta. Bet tai nereiškia, kad Dievo nėra. Tam mokslininkai tik suteiks pavadinimą.
Tačiau pritarčiau minčiai, kad Dievas padiktavo Bibliją. Žinoma, ne taip primityviai, kaip čia bando primesti skeptikai. Tikrai jis nesėdėjo krėsle ir nepasakojo istorijų. Gebėjimas rašyti tokias stiprias knygas (ar kaip tą veikalą bepavadinsi), kurias skaito milijonai pasaulio žmonių, kuriomis (Senuoju Testamentu) remiasi trys didžiosios religijos: krikščionybė, judaizmas ir islamas, yra neišpasakytas ir ne kiekvienam duotas talentas, sugebėjimas priimti tai, kas tau duodama (o kas duoda?). Todėl siūlymas Bibliją sudeginti ir skaityti kitas "protingesnes" knygas paprasčiausiai rodo siūlančiojo ribotumą.
Manymas, kad tikra yra tik tai, ką žmogus įrodė, panašus į kuitimąsi savo skruzdėlyne. Kas yra žmogus prieš visatą? Visiškas niekalas. Tai kodėl protinga manyti, kad tikra tik tai, ką mes suprantame ir galime vadovėliuose aprašyti?