Įkraunama...
Įkraunama...

Plastikiniai langai 3

As irgi uzkibau ant Alfo kabliuko.Is savo patirties pasakysiu, kad jo giriamoj firmoj yra lyyyyyygiai tas pats kaip ir visose. Tik pirma reikia pasiziureti i savo kiema, o tik po to kritikuoti ir peikti kitas firmas.Mes uzsakem langus Alfo isgirtoj firmoj, iki uzsakymo buvo graziai kalbama, skambinejama. O kai langus statant skilo stiklas-buvo graziai prasoma, kad tik "neisaldyciau"pinigu, o nesumokeciau tik keliu simtu uz skilusi stikla. Na as zmogum pasitikejau, sumokejau beveik visa suma. Pasak montuotoju stiklas turejo buti pergamintas per daugmaz 4 dienas.O uztruko iki 3 savaiciu, kol baigesi mano kantrybe ir pradejau pati ieskoti kur tas paketas pradingo.
Keisciausia, kad pats Alfas kaip privaluma nurodo, kad ju maza firma, kad klientai svarbus tokiai firmai, o pasirodo,kad bent jau Kaune kaip supratau, pardavimu vadybininkas net nebendrauja su gamybos vadybininke. Jei kas nutinka-niekas nieko nezino, pati turiu skambinetis tai vienam tai kitam. O topini pasiteisinima isgirdau, kad "kai direktorius serga-niekas pas juos nedirba"" lotuliukas.gif Cia vadybininko Alfo zodziai. Nu nors jau klientui nesakytu to. doh.gif
Galu gale gamybos vadybininke iskniso, kad musu perdarytas stiklas jau seniai sandely guli. Aisku pinigai sumoketi-ir vadybininkams ir gamybai, o kad pajudintu pirsta nors vienas, tai pareiskia-cia ne mano darbas.
Zmones,bet tai ir ne mano.....Skambinetis is savo saskaitos...Juk ne as cia kliurku pridirbau, o ju firma....
Taigi nusiteikite dar vienam dalykui, kad jei dirbate ir sutariate diena, kai jau jums montuos langus, tai nebukite tokie tikri, kad ta diena ir sumontuos.
Bent jau kai mums reikejo perdeti ta skilusi stikla nuo pazadetojo antradienio uzsitese turbut iki penktadienio. Zodziu, klientas neturi ka veikti, tik sedeti ir laukti-atvaziuos siandien, neatvaziuos. O prizada, kad tikrai tikrai tikrai.Kol nepakeli vejo ir nepradedi rekti ir grasinti vartotoju teisem-niekas uzpakaliu nepajudina.O ta stikla perdeti uztruko 7min su atnesimu is masinos ir isnesimu skilusio.O kiek man nervu ir laiko kainavo???
Isvada-verslininkai ir visokie vadybininkai siais laikais dar laaaaaabai gerai gyvena, kad ant klientu yra nusi.......
Pati dirbau prekyboj ir uz tokius dalykus jau seniai buciau pas sefa ant kilimelio oj kiek kartu stovejusi, o cia-palaida bala.


p.s. dar ir matuojant langus jau matuotojas taaaaip "gerai"numatavo, kad po to liko didziausios skyles aplink istatyta langa, vos ne sprindzio dydzio, tai darant apdaila buvo ka veikt.Zodziu, grazu, tai net ruzava.....
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo ingushka: 09 lapkričio 2008 - 22:28
QUOTE(ingushka @ 2008 11 09, 23:20)
As irgi uzkibau ant Alfo kabliuko.Is savo patirties pasakysiu, kad jo giriamoj firmoj yra lyyyyyygiai tas pats kaip ir visose. Tik pirma reikia pasiziureti i savo kiema, o tik po to kritikuoti ir peikti kitas firmas.Mes uzsakem langus Alfo isgirtoj firmoj, iki uzsakymo buvo graziai kalbama, skambinejama. O kai langus statant skilo stiklas-buvo graziai prasoma, kad tik "neisaldyciau"pinigu, o nesumokeciau tik keliu simtu uz skilusi stikla. Na as zmogum pasitikejau, sumokejau beveik visa suma. Pasak montuotoju stiklas turejo buti pergamintas per daugmaz 4 dienas.O uztruko iki 3 savaiciu, kol baigesi mano kantrybe ir pradejau pati ieskoti kur tas paketas pradingo.
Keisciausia, kad pats Alfas kaip privaluma nurodo, kad ju maza firma, kad klientai svarbus tokiai firmai, o pasirodo,kad bent jau Kaune kaip supratau, pardavimu vadybininkas net nebendrauja su gamybos vadybininke. Jei kas nutinka-niekas nieko nezino, pati turiu skambinetis tai vienam tai kitam. O topini pasiteisinima isgirdau, kad "kai direktorius serga-niekas pas juos nedirba"" lotuliukas.gif Cia vadybininko Alfo zodziai. Nu nors jau klientui nesakytu to. doh.gif 
Galu gale gamybos vadybininke iskniso, kad musu perdarytas stiklas jau seniai sandely guli. Aisku pinigai sumoketi-ir vadybininkams ir gamybai, o kad pajudintu pirsta nors vienas, tai pareiskia-cia ne mano darbas.
Zmones,bet tai ir ne mano.....Skambinetis is savo saskaitos...Juk ne as cia kliurku pridirbau, o ju firma....
Taigi nusiteikite dar vienam dalykui, kad jei dirbate ir sutariate diena, kai jau jums montuos langus, tai nebukite tokie tikri, kad ta diena ir sumontuos.
Bent jau kai mums reikejo perdeti ta skilusi stikla nuo pazadetojo antradienio uzsitese turbut iki penktadienio. Zodziu, klientas neturi ka veikti, tik sedeti ir laukti-atvaziuos siandien, neatvaziuos. O prizada, kad tikrai tikrai tikrai.Kol nepakeli vejo ir nepradedi rekti ir grasinti vartotoju teisem-niekas uzpakaliu nepajudina.O ta stikla perdeti uztruko 7min su atnesimu is masinos ir isnesimu skilusio.O kiek man nervu ir laiko kainavo???
Isvada-verslininkai ir visokie vadybininkai siais laikais dar laaaaaabai gerai gyvena, kad ant klientu yra nusi.......
Pati dirbau prekyboj ir uz tokius dalykus jau seniai buciau pas sefa ant kilimelio oj kiek kartu stovejusi, o cia-palaida bala.
p.s. dar ir matuojant langus jau matuotojas taaaaip "gerai"numatavo, kad po to liko didziausios skyles aplink istatyta langa, vos ne sprindzio dydzio, tai darant apdaila buvo ka veikt.Zodziu, grazu, tai net ruzava.....

sutinku su jumis, as prskaicau visa sita rubrika, ir padariau isvad kad Alfasz visus kritikoja, tik ne savo firma kur dirba smile.gif ipac buvo idomu kai ji ca rase kad orlaides pralaidzia siluma, idomu kaip orlaides gali pralais siluma, jei jos gaminimas beveik panasus kaip ir varciu. Tai jei orlaides pralaidzia siluma, tai ir varcios turi irgi pralaist silume. seip gerai pagamintos orlaides siluma nepraidzia.
O del matuotaju kris jums langa matavo, tai galiu pasakit taip, kad tarpai turi but, juos reikalingo kad paskui uzpust putomis, ir kad ligeiai sumuontot, nes jei je langa padaris tip top kaip anga tai paskui montojan gali but kreivai, ir nebus vetos uzpust putoms. tokia technologija. o tuos tarpus galima buvo su apdailos juostele pasleit, arba su retbantu smile.gif
Atsakyti
QUOTE(ingushka @ 2008 11 09, 23:20)
As irgi uzkibau ant Alfo kabliuko.Is savo patirties pasakysiu, kad jo giriamoj firmoj yra lyyyyyygiai tas pats kaip ir visose. Tik pirma reikia pasiziureti i savo kiema, o tik po to kritikuoti ir peikti kitas firmas.Mes uzsakem langus Alfo isgirtoj firmoj, iki uzsakymo buvo graziai kalbama, skambinejama. O kai langus statant skilo stiklas-buvo graziai prasoma, kad tik "neisaldyciau"pinigu, o nesumokeciau tik keliu simtu uz skilusi stikla. Na as zmogum pasitikejau, sumokejau beveik visa suma. Pasak montuotoju stiklas turejo buti pergamintas per daugmaz 4 dienas.O uztruko iki 3 savaiciu, kol baigesi mano kantrybe ir pradejau pati ieskoti kur tas paketas pradingo.
Keisciausia, kad pats Alfas kaip privaluma nurodo, kad ju maza firma, kad klientai svarbus tokiai firmai, o pasirodo,kad bent jau Kaune kaip supratau, pardavimu vadybininkas net nebendrauja su gamybos vadybininke. Jei kas nutinka-niekas nieko nezino, pati turiu skambinetis tai vienam tai kitam. O topini pasiteisinima isgirdau, kad "kai direktorius serga-niekas pas juos nedirba"" lotuliukas.gif Cia vadybininko Alfo zodziai. Nu nors jau klientui nesakytu to. doh.gif 
Galu gale gamybos vadybininke iskniso, kad musu perdarytas stiklas jau seniai sandely guli. Aisku pinigai sumoketi-ir vadybininkams ir gamybai, o kad pajudintu pirsta nors vienas, tai pareiskia-cia ne mano darbas.
Zmones,bet tai ir ne mano.....Skambinetis is savo saskaitos...Juk ne as cia kliurku pridirbau, o ju firma....
Taigi nusiteikite dar vienam dalykui, kad jei dirbate ir sutariate diena, kai jau jums montuos langus, tai nebukite tokie tikri, kad ta diena ir sumontuos.
Bent jau kai mums reikejo perdeti ta skilusi stikla nuo pazadetojo antradienio uzsitese turbut iki penktadienio. Zodziu, klientas neturi ka veikti, tik sedeti ir laukti-atvaziuos siandien, neatvaziuos. O prizada, kad tikrai tikrai tikrai.Kol nepakeli vejo ir nepradedi rekti ir grasinti vartotoju teisem-niekas uzpakaliu nepajudina.O ta stikla perdeti uztruko 7min su atnesimu is masinos ir isnesimu skilusio.O kiek man nervu ir laiko kainavo???
Isvada-verslininkai ir visokie vadybininkai siais laikais dar laaaaaabai gerai gyvena, kad ant klientu yra nusi.......
Pati dirbau prekyboj ir uz tokius dalykus jau seniai buciau pas sefa ant kilimelio oj kiek kartu stovejusi, o cia-palaida bala.
p.s. dar ir matuojant langus jau matuotojas taaaaip "gerai"numatavo, kad po to liko didziausios skyles aplink istatyta langa, vos ne sprindzio dydzio, tai darant apdaila buvo ka veikt.Zodziu, grazu, tai net ruzava.....



Lengviausia yra "pakomentuoti konkurentus" biggrin.gif:D Cia alfo taktika smile.gif
Atsakyti
QUOTE(ingushka @ 2008 11 09, 23:20)
As irgi uzkibau ant Alfo kabliuko.Is savo patirties pasakysiu, kad jo giriamoj firmoj yra lyyyyyygiai tas pats kaip ir visose. Tik pirma reikia pasiziureti i savo kiema, o tik po to kritikuoti ir peikti kitas firmas.Mes uzsakem langus Alfo isgirtoj firmoj, iki uzsakymo buvo graziai kalbama, skambinejama. O kai langus statant skilo stiklas-buvo graziai prasoma, kad tik "neisaldyciau"pinigu, o nesumokeciau tik keliu simtu uz skilusi stikla. Na as zmogum pasitikejau, sumokejau beveik visa suma. Pasak montuotoju stiklas turejo buti pergamintas per daugmaz 4 dienas.O uztruko iki 3 savaiciu, kol baigesi mano kantrybe ir pradejau pati ieskoti kur tas paketas pradingo.
Keisciausia, kad pats Alfas kaip privaluma nurodo, kad ju maza firma, kad klientai svarbus tokiai firmai, o pasirodo,kad bent jau Kaune kaip supratau, pardavimu vadybininkas net nebendrauja su gamybos vadybininke. Jei kas nutinka-niekas nieko nezino, pati turiu skambinetis tai vienam tai kitam. O topini pasiteisinima isgirdau, kad "kai direktorius serga-niekas pas juos nedirba"" lotuliukas.gif Cia vadybininko Alfo zodziai. Nu nors jau klientui nesakytu to. doh.gif 
Galu gale gamybos vadybininke iskniso, kad musu perdarytas stiklas jau seniai sandely guli. Aisku pinigai sumoketi-ir vadybininkams ir gamybai, o kad pajudintu pirsta nors vienas, tai pareiskia-cia ne mano darbas.
Zmones,bet tai ir ne mano.....Skambinetis is savo saskaitos...Juk ne as cia kliurku pridirbau, o ju firma....
Taigi nusiteikite dar vienam dalykui, kad jei dirbate ir sutariate diena, kai jau jums montuos langus, tai nebukite tokie tikri, kad ta diena ir sumontuos.
Bent jau kai mums reikejo perdeti ta skilusi stikla nuo pazadetojo antradienio uzsitese turbut iki penktadienio. Zodziu, klientas neturi ka veikti, tik sedeti ir laukti-atvaziuos siandien, neatvaziuos. O prizada, kad tikrai tikrai tikrai.Kol nepakeli vejo ir nepradedi rekti ir grasinti vartotoju teisem-niekas uzpakaliu nepajudina.O ta stikla perdeti uztruko 7min su atnesimu is masinos ir isnesimu skilusio.O kiek man nervu ir laiko kainavo???
Isvada-verslininkai ir visokie vadybininkai siais laikais dar laaaaaabai gerai gyvena, kad ant klientu yra nusi.......
Pati dirbau prekyboj ir uz tokius dalykus jau seniai buciau pas sefa ant kilimelio oj kiek kartu stovejusi, o cia-palaida bala.
p.s. dar ir matuojant langus jau matuotojas taaaaip "gerai"numatavo, kad po to liko didziausios skyles aplink istatyta langa, vos ne sprindzio dydzio, tai darant apdaila buvo ka veikt.Zodziu, grazu, tai net ruzava.....


Nesivelsiu i gincus, kas kur kodel, visur nesklandumu, problemu pasitaiko..

Tikrai nemalonus ivykis, kai stiklo paketo pakeitimas uztruko ilgai.

Labai atsiprasau, kad taip isejo, ir iskilusio stiklo nepakeitem taip greit kaip tikejotes..

Kaip minejau - tobulumui ribu nera.


Papildyta:
QUOTE(axa @ 2008 11 09, 12:41)
alfaz,
o gal gali paminėti Veka profilio pranašumus prieš Schuco (aišku jei tokių yra smile.gif)


Yra skirtumu, jei domina - parasykite priviacia zinute, isvardinsiu juos Jums.

Nes je rasysiu cia - kai kurie forumo dalyviai gali uzpykt.. smile.gif
Papildyta:
QUOTE(swimmer @ 2008 11 10, 09:50)
Lengviausia yra "pakomentuoti konkurentus" biggrin.gif:D Cia alfo taktika smile.gif


Kodel ju nepakomentavus? manote jie visi silkiniai? mes tik va jei stiklo nepakeiciam per 3d tampam blogais?

Atsakyti
QUOTE(alfasz @ 2008 11 10, 10:18)
Nesivelsiu i gincus, kas kur kodel, visur nesklandumu, problemu pasitaiko..

Tikrai nemalonus ivykis, kai stiklo paketo pakeitimas uztruko ilgai.

Labai atsiprasau, kad taip isejo, ir iskilusio stiklo nepakeitem taip greit kaip tikejotes..

Kaip minejau - tobulumui ribu nera.
Papildyta:
Yra skirtumu, jei domina - parasykite priviacia zinute, isvardinsiu juos Jums.

Nes je rasysiu cia - kai kurie forumo dalyviai gali uzpykt.. smile.gif
Papildyta:
Kodel ju nepakomentavus? manote jie visi silkiniai? mes tik va jei stiklo nepakeiciam per 3d tampam blogais?


Ne, gal ir kiti nesilkiniai smile.gif Tik kiek teko bendrauti su langu gamintojais, tai vadybininkai tarpusavyje kalba kas pas kitus blogai ir megina surasti sprendimus, kad ju produkcija butu kokybiskesne. Tuomet klientams sako savo privalumus pries konkurentus, ju neivardindami.
Na yra daug pardavimo taktiku, bet konkurentu komentavimas manau pati nesaziningiausia (cia tik mano nuomone).
Matot kaip po to buna, kaip kliente pakomentavo konkurentu komentuotoja.
Visi pridaro "kliurku", tik svarbu kaip operatyviai tai sutvarkoma.
Sikart palikote klienta uz borto. Tik gerai kad pripazistate savo klaidas smile.gif
Atsakyti
QUOTE(swimmer @ 2008 11 10, 10:33)
Ne, gal ir kiti nesilkiniai smile.gif Tik kiek teko bendrauti su langu gamintojais, tai vadybininkai tarpusavyje kalba kas pas kitus blogai ir megina surasti sprendimus, kad ju produkcija butu kokybiskesne. Tuomet klientams sako savo privalumus pries konkurentus, ju neivardindami.
Na yra daug pardavimo taktiku, bet konkurentu komentavimas manau pati nesaziningiausia (cia tik mano nuomone).
Matot kaip po to buna, kaip kliente pakomentavo konkurentu komentuotoja.
Visi pridaro "kliurku", tik svarbu kaip operatyviai tai sutvarkoma.
Sikart palikote klienta uz borto. Tik gerai kad pripazistate savo klaidas smile.gif


Klientas uz borto paliktas nebuvo, tik ne viskas taip greit pavyko kaip norejosi, siuo atveju gal sis tvarkymas nebuvo VIP svarbos tuo metu. Del to ir nusitese pakeitimas.

Atsakyti
QUOTE(alfasz @ 2008 11 10, 10:18)

Papildyta:
Yra skirtumu, jei domina - parasykite priviacia zinute, isvardinsiu juos Jums.

Nes je rasysiu cia - kai kurie forumo dalyviai gali uzpykt.. smile.gif
Papildyta:


rašyk čia - man įdomi ir oponuojanti nuomonė smile.gif
jei kas 'užpyks' ir pakomentuos bus dar įdomiau, ir gal prieisim kokios vienos tiesos. Diskusijos padeda daugiau sužinoti ir pažiūrėti į reikalą iš įvairių pusių
Atsakyti
QUOTE(axa @ 2008 11 10, 11:46)
rašyk čia - man įdomi ir oponuojanti nuomonė smile.gif
jei kas 'užpyks' ir pakomentuos bus dar įdomiau, ir gal prieisim kokios vienos tiesos.  Diskusijos padeda daugiau sužinoti ir pažiūrėti į reikalą iš įvairių pusių


Is esmes tai skirtingi gamintojai. Nezinau tikrai visu technologiju ir pan, aisku geriau ismanau tai ka as parduodu pats, bet esminiai skirtumai:

1. Tarpines Schuco profilyje yra ipresuotos, t.y jos jau atvaziuoja i Lietuva su profiliu. Tip sutaupoma viena darbo vieta gamintojams, nes ju nereik atskirai isprausti. Pas mus juos ispraudiziamos, ty. pakeiciamos, jas galima pakeisti, jei jos susiguli ar kazkas kita nutinka.

2. Plienas. Plieno forma pas mus kaip vamzdzio, o ne U, ar G formos reme. Taigi langas tvirtesnis tampa.

3. Plieno storis. Pas mus jis baltame profilyje yra 1.5mm, o spalvotame - 1.75. Tai daroma todel, kad spalvotas proflis pasvietus saulei pleciasi iki 1.5 karto daugiau.

4. Spalvoto profilio isorine sienele pas mus visa buna spalvota, o pas Schuco tik uzlydyta.

Atsakyti
QUOTE(alfasz @ 2008 11 10, 10:43)
Klientas uz borto paliktas nebuvo, tik ne viskas taip greit pavyko kaip norejosi, siuo atveju gal sis tvarkymas nebuvo VIP svarbos tuo metu. Del to ir nusitese pakeitimas.



Jeigu pats klientas iesko, kur dingo jo preke po beveik menesio laukimo, o ne po zadetu 4 dienu, tai cia vadinasi "niekas nepaliktas uz borto". Matyt jums VIP uzsakymai yra iki to momento, kol pinigeliai ikrenta i jusu firmeles saskaita, o jei pridarot nesamoniu, tada jau pats zmogau ieskok galu. Kam tada reikia sakyti, kad didelems firmoms nerupi mazi klientai, matosi, kad ne tik didelems....
Yra kaip yra, kas nores padarys arba padare savo isvadas is mano patirties, daugiau nera ka cia diskutuoti.
Sekmes supermamos, kurios ieskot langu. Apsiginkluokit kantrybe ir uzsipirkit vitaminu nervams stiprinti, nes tikrai gali prireikt. thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(alfasz @ 2008 11 10, 14:33)
1. Tarpines Schuco profilyje yra ipresuotos, t.y jos jau atvaziuoja i Lietuva su profiliu. Tip sutaupoma viena darbo vieta gamintojams, nes ju nereik atskirai isprausti. Pas mus juos ispraudiziamos, ty. pakeiciamos, jas galima pakeisti, jei jos susiguli ar kazkas kita nutinka.

Skleidi labai neteisinga informacija,net pikta daros kartais beskaitant Tavo neteisingus isvedziojimus doh.gif .Vadybininkas-o tiek nesamoniu priraso,geda unsure.gif .
Tiek schuco tiek, kituose profiliuose, kuriuose buna ipresuota tarpine yra keiciama ir labai paprastai.Paprasciausiai isimama sena ir ispraudziama nauja smile.gif .
O isprausta tarpine pagamintame lange po kurio laiko daznai susitraukia,iskrinta,zodziu,daug negerybiu,todel,tai yra jau praeitis.
Papildyta:
QUOTE(alfasz @ 2008 11 10, 10:43)
Siuo atveju gal sis tvarkymas nebuvo VIP svarbos tuo metu. Del to ir nusitese pakeitimas.

Dvi temas kaip uzsikirtus plokstele kartojai,kad visi klijantai Jums vienodai svarbus,o pasirodo yra sekmingai skirstomi i VIP ir na,tokius paprastus mirtinguosius...
Eilini karta paskaicius pagalvoju,kad moki zmogau tik laaabai DAUUG skiesti verysad.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo vyšniux: 10 lapkričio 2008 - 15:33
QUOTE(alfasz @ 2008 11 10, 10:18)
Nes je rasysiu cia - kai kurie forumo dalyviai gali uzpykt.. smile.gif

Upss,sorry unsure.gif ,pasirodo Tu zinai,kartais,kad rasai netiesa arba nepakankamai zinodamas ax.gif
Atsakyti
QUOTE(vyšniux @ 2008 11 10, 16:42)
Skleidi labai neteisinga informacija,net pikta daros kartais beskaitant Tavo neteisingus isvedziojimus  doh.gif .Vadybininkas-o tiek nesamoniu priraso,geda unsure.gif .
Tiek schuco tiek, kituose profiliuose, kuriuose buna ipresuota tarpine yra keiciama ir labai paprastai.Paprasciausiai isimama sena ir ispraudziama nauja  smile.gif .
O isprausta tarpine pagamintame lange po kurio laiko daznai susitraukia,iskrinta,zodziu,daug negerybiu,todel,tai yra jau praeitis.
Papildyta:

Dvi temas kaip uzsikirtus plokstele kartojai,kad visi klijantai Jums vienodai svarbus,o pasirodo yra sekmingai skirstomi i VIP ir na,tokius paprastus mirtinguosius...
Eilini karta paskaicius pagalvoju,kad moki zmogau tik laaabai DAUUG skiesti  verysad.gif


Vistiek nesupratot nieko man rodos... Ypac sitas zmogu, kuris randa proga "ikast" nezinodamas visko ir matydamas tik vienos puses komentara. Ar kliente buvo be langu? ar pute vejas per stiklus? Ar turejom kaip gaisrine vaziuot? nelabai suprantu logikos pykt, kad atvaziavome veliau, nei tikejomes.

Ir siaip, as neskiedziu, jei ka. Islindai kaip Pilypas is kanapiu ir savo dainele toliau dainuoji.
Papildyta:
QUOTE(ingushka @ 2008 11 10, 16:22)
Jeigu pats klientas iesko, kur dingo jo preke po beveik menesio laukimo, o ne po zadetu 4 dienu, tai cia vadinasi "niekas nepaliktas uz borto". Matyt jums VIP uzsakymai yra iki to momento, kol pinigeliai ikrenta i jusu firmeles saskaita, o jei pridarot nesamoniu, tada jau pats zmogau ieskok galu. Kam tada reikia sakyti, kad didelems firmoms nerupi mazi klientai, matosi, kad ne tik didelems....
Yra kaip yra, kas nores padarys arba padare savo isvadas is mano patirties, daugiau nera ka cia diskutuoti.
Sekmes supermamos, kurios ieskot langu. Apsiginkluokit kantrybe ir uzsipirkit vitaminu nervams stiprinti, nes tikrai gali prireikt. thumbup.gif


Ar nuo to, kad pakeitem stilo paketa per 3 savaites kazkas pasikeite?

Mes fiziskai negaletume pakeisti stiklo paketo per 4 dienas. Vien stiklo paketas atvaziuoja per 10-14d pas mus. Kazka netaip tada supratote...

Atsakyti