Keisciausia, kad pats Alfas kaip privaluma nurodo, kad ju maza firma, kad klientai svarbus tokiai firmai, o pasirodo,kad bent jau Kaune kaip supratau, pardavimu vadybininkas net nebendrauja su gamybos vadybininke. Jei kas nutinka-niekas nieko nezino, pati turiu skambinetis tai vienam tai kitam. O topini pasiteisinima isgirdau, kad "kai direktorius serga-niekas pas juos nedirba""


Galu gale gamybos vadybininke iskniso, kad musu perdarytas stiklas jau seniai sandely guli. Aisku pinigai sumoketi-ir vadybininkams ir gamybai, o kad pajudintu pirsta nors vienas, tai pareiskia-cia ne mano darbas.
Zmones,bet tai ir ne mano.....Skambinetis is savo saskaitos...Juk ne as cia kliurku pridirbau, o ju firma....
Taigi nusiteikite dar vienam dalykui, kad jei dirbate ir sutariate diena, kai jau jums montuos langus, tai nebukite tokie tikri, kad ta diena ir sumontuos.
Bent jau kai mums reikejo perdeti ta skilusi stikla nuo pazadetojo antradienio uzsitese turbut iki penktadienio. Zodziu, klientas neturi ka veikti, tik sedeti ir laukti-atvaziuos siandien, neatvaziuos. O prizada, kad tikrai tikrai tikrai.Kol nepakeli vejo ir nepradedi rekti ir grasinti vartotoju teisem-niekas uzpakaliu nepajudina.O ta stikla perdeti uztruko 7min su atnesimu is masinos ir isnesimu skilusio.O kiek man nervu ir laiko kainavo???
Isvada-verslininkai ir visokie vadybininkai siais laikais dar laaaaaabai gerai gyvena, kad ant klientu yra nusi.......
Pati dirbau prekyboj ir uz tokius dalykus jau seniai buciau pas sefa ant kilimelio oj kiek kartu stovejusi, o cia-palaida bala.
p.s. dar ir matuojant langus jau matuotojas taaaaip "gerai"numatavo, kad po to liko didziausios skyles aplink istatyta langa, vos ne sprindzio dydzio, tai darant apdaila buvo ka veikt.Zodziu, grazu, tai net ruzava.....