QUOTE(Gorada @ 2008 11 12, 12:14)
visiskai pritariu Voveryei - laiks nuo laiko ilendu pasiciekavint i langu tema - tai nieko isskyrus Alfo reklamos cia nera. Is vis kazkoks reklamos skyrelis pasidare, kas uzsuka rankeneliu su vaiku apsauga pasiulyt, kas jas ispeikt, ir seip ispeikt beveik viska kuo prekieuja kitos imones... Nebeliko pasisakanciu kas paprastiem dalyviam idomu, aktualu, kas ka suzinojo - ka nusipirko...
Alfai - o del to ivykio su nepatenkintais klientais, taivisiem taip buna. Tiesiog ir as buvau susikurus vaizdeli kad jus daug ka ismanot ir stengiates dirbti kad klientui itiktumete, o savo komentarais susidariusioje situacijoje - tik parodete jog esate viena is milijono eiliniu firmeliu, kogero niekuo nesiskirianti uz kitos - uz kampo esancios, kur iki pinigu paemimo visi kientai lygus, o po pinigu paemimo jau susiskirsto i vip ir ne vip. jus va vis peikiat, kad didziosiose imonese tik uz varda zmogus moka... langu asociacija (kuriai jusu firmele ko gero nepriklauso) irgi skirta tik akim dumti... Dejau langus didelej imonej - nesakyciau kad labai permokejau, bet nesklandumus chebra ta pacia savaite leke istaisyti, langus statemes patys, bet uz tai kad buvo kitu (greitai pataisytu) nesklandumu vyrukai ir kitus langus pareguliavo - sakysit smulkmena, taciau maloni. ir prisiminima gera palieka. o jum net pasiteisint neiseina: "jus nebuvot vip klientai" "mes negalejom per tiek laiko paketo pakeisti" - tai taip klientui ir sakykit - turim labai daug darbo, todel atsiprasome bet jums padeti galesim tik tada ir ne anksciau. tadanebus baisiai nusivylusiu klientu. mano akim tai cia smulkmena - nu pabuvo tas stiklas iskiles, po kurio laiko ji pakeite - bet tas zadejimas ir nevykdymas tikrai ne pacius geriausius atsiliepimus sukurs. o dabar dar drabstotes pasisakymais kad "is vis tokiu klientu butumet neeme jei butumet zinoje..." - gerbiamasis esate prekeivis is to valgantis duona, tad mokykites ne tik graziai suokti bet ir viesuju rysiu subtilybiu
Supraskite, ne as vienas dirbu imoneje, dar be manes 20 zmoniu yra, o klientei atrode, kad as esu visagalis, direktorius, viska padaryt galintis per viena diena, taip as pazadejau, kad stengsimes kuo greiciau, bet nepavyko taip greit pakeist stiklo paketo. Man is sono ziurint - tai neatrodo tragedija, langai buvo sudeti, o stiklo paketo kampe buvo iskilimas. Vejas nepute, neprisnigo i vidu ir pan.
Manau tai bevaise diskusija. Kliente turetu tai aiskintis tiesiogiai su mumis, o ne per diskusijas, kur kiti dalyviai nezino visko nuo A iki Z.