QUOTE(alfasz @ 2008 11 12, 10:14)
Zinote, jei butume zinoje, kad taip viskas bus - butume patys atsisake Jusu uzsakymo, deja ne visada galima izvelgti labai inoringus ir piktus klientus....

Inoringus?Piktus?Nu sorry. Tai gal dar jusu firmos pavadinima paviesinti????Ir ne tik sitam forume. Idomi politika-patys apsi...., po to klientai pasidaro inoringi. Tai parasykit skelbima-""parduodam langus klientams, kuriems viskas dzin"

Papildyta:
QUOTE(alfasz @ 2008 11 12, 12:27)
Supraskite, ne as vienas dirbu imoneje, dar be manes 20 zmoniu yra, o klientei atrode, kad as esu visagalis, direktorius, viska padaryt galintis per viena diena, taip as pazadejau, kad stengsimes kuo greiciau, bet nepavyko taip greit pakeist stiklo paketo. Man is sono ziurint - tai neatrodo tragedija, langai buvo sudeti, o stiklo paketo kampe buvo iskilimas. Vejas nepute, neprisnigo i vidu ir pan.
Manau tai bevaise diskusija. Kliente turetu tai aiskintis tiesiogiai su mumis, o ne per diskusijas, kur kiti dalyviai nezino visko nuo A iki Z.
Manau tai bevaise diskusija. Kliente turetu tai aiskintis tiesiogiai su mumis, o ne per diskusijas, kur kiti dalyviai nezino visko nuo A iki Z.
Tai as butent ir parasiau, kad ir jusu gamybos vadybininke nieko nezino kas kur pas jus firmoj vykta, jei po 3 savaiciu, kai as pati pradedu ieskoti savo prekes, pasako-oj jusu stiklas jau seniai sandelyje guli pagamintas. Tai kaip suprasti?O kaip jau rasiau stiklo pakeitimas uztruko 7 minutes, tai laaaabai daug reikia laiko atvezti ir pakeisti ta stikla. Jiegu prisidirbot, tai manau klientui nebereiktu skambineti ir klausyneti, o patiems reikia truputi pajudinti uzpakalius.
Tikrai atsiprasau visu, kurios uzsuko pasiskaityti apie langus,kad cia gal per daug diskusiju mano atveju, tik zinokit, kad as buvau irgi viena is jusu.
Baigiu savo diskusijas, daugiau jokiu komentaru.
Sekmes visoms renkantis langus.