QUOTE(jurginaraima @ 2008 12 03, 22:45)
Norėčiau patarimo, ką tokiu atveju daryt, gal reikalaut pakeisti naujai stiklo paketus. Na ir šiaip norėčiau pabūt kytra

ir truputi pagrasint, jei labai spardytūsi, bet nežinau savo koziriu
Kozirį jūs turit - tai sutartis ir skundas Vartotojų teisių gynimo tarnybai.
Daryti reikia taip: raštu surašyti raštą firmai (kokie darbai blogai padaryti, ko jūs norėtumėt - naujų paketų, naujų langų ar nuolaidos) ir įteikti, pasižymėti datą. Kopiją pasilikit sau. Jei po 3 darbo dienų negaunate atsakymo, drąsiai rašykit skundą minėtai tarnybai, pridėkit datuotą pretenzijų raštą ir sutarties kopiją. Ir viskas. Paprastai reikalai lengvai ir greitai "išsisprendžia".