Spec. klasių nėra - priima visus. Tiesiog klasės komplektuojamos pagal vaikų bendruosius gebėjimus. Skirtingais metais gaunasi skirtingi variantai - žiūrint kokie vaikai susirenka. Gali būti dvi stiprios ir viena silpnesnė. Arba atvirkščiai. bet mokytis turi vis

Iš principo - eilinė savivaldybės mokykla, tik taikoma diferencijuoto ugdymo sistema. Jau seniai kalbama apie tai, kad pamokose vaikams reikia duoti skirtingo lygio užduotis pagal skirtingus pasiekimus. Tai įsisvaizduokite, kaip reikia per 45 min. pamoką dirbti ir su spec.poreikių turinčiu mokiniu ir su genijum, kad visus išmokytum... O dar tie "vidutiniokai" skirtingų lygių. Tai suskirsto tuos vaikus į srautus pagal pasiekimų lygį. Bet ir pačiose klasėse, kiek žinau irgi skirsto- pvz. anglų klb. į aukštesnę ir pagrindinį lygį. O jei "nepaveži" - eik į tą, kur tempai lėtesni. Kai per lengva- eik kur "didesnės apsukos".
Mokytojai beveik visose klasėse tie patys. Pasižiūrėjus į klasių komplektų skaičių ir mokytojų skaičių tai akivaizdu. Lietuvių trys mokytojos - vienoje klasėje šitoj mokykloje dėsto 2 mokytojai, nes gramatiką ir literatūrą jie atskyrė. Matematikos 3 mokytojai, istorijos 1, geografijos1, anglų -4 (klasės turi būti skeliamos į dvi grupes). Aukščiausių pasiekimų klasėse matematiką ir biologiją dėsto KTU gimnazijos mokytojai.
Jei kalbėti apie tvarką, drausmę, tai šitoj mokykloje ji "geležinė". Ir vaikams, ir tėvams ir mokytojams. Ne visiems tai priimtina.
Kaip ir direktorė. Kažkam kategotiška, kažkam nepatraukli. Bet iš principo, kai įvertini vadovo ir jo suburtos komandos kelerių metų įdirbį - matosi, kad padirbėta gerai.