QUOTE(Smauglius @ 2008 10 28, 11:30)
Iš tikrųjų tai praktiškai visi mados namai paskutiniais metais gadinasi sparčiai savo reputaciją su meiliais obuoliukais, vyšnaitėms, gėlytėm rūžavom ir kitokiais kompočiukais - ir Guerlain, ir Chanel, ir Nina Ricci (kurios klasikiniai kvepalai puikiausi) ir t.t.
Kaip ten skamba vienas ir "tikros parfmaniakės požymių": ji nori užmušti tą Barbę, kuriai yra kuriama visa šiuolaikinė parfumerija
Matyt, iš selektyvų nepragyvensi. Nors kita vertus, yra (ir juolab buvo) kvepalų, kurie ir populiarūs, ir perkami, ir kartu tikri parfumerijos šedevrai - nuo L'Heure Bleue ir Chanel Nr. 5 iki to paties Black Cashmere ar Allure Sensuelle. Bet turbūt tendencijos tokios, kad kvepalus naudoja vis daugiau jaunimo ir paauglių iš visų socialinių sluoksnių, jie tapo ne prabangos, o kasdieninio vartojimo preke, tai va ir lygis
atatinkamas.