Skridom iš Bankoko į Londoną su persėdimu Abu Dabyje (Etihad oro linijom). Iš Bankoko skrydis pasisekė laimingai, Abu Dabyje persėdom į kitą lėktuvą. Jau važiuojam iki pakilimo tako, lėktuvas ima įsibėgėt ir vėl sulėtina greitį... Grižtam į boksą, pasirodo, neveikia kažkoks kompiuteris, mechanikai gerą valandą apžiūrinėja, kažką taiso. Po valandos bandom kilti antra sykį... Nepakylam. Žmonės jau pradeda nerimauti. Trečią kartą nebekilom, pažadėjo persodinti į kitą lėktuvą. Beje, turėjom skristi su AIRBUS, o kiek pastebėjau, paskutiniu metu jiems dažnokai kyla problemų su kompiuteriais... Turėjom išskristi 13.30, kitą skrydį numatė 16.20. Iš naujo pertikrino visus, susodino į autobusą, nuvežė iki lėktuvo ir... Vėl parvežė į laukiamąją salę.

Atseit reikia išvalyt lėktuvą ir įgulai pasiruošti... Tas truko ganėtinai ilgai, nes galiausiai pakilom tik 20.30, tai gavosi, kad oro uoste praleidom 7 valandas. Bet gerai bent valgyt karšto maisto bei kavos davė.

Į Londoną turėjom atvykti 18.45, tai atskridom 1 nakties ir aš vos spėjau į kitą skrydį 6 ryto, nes dar reikėjo iš Heathrow nusigauti iki Stansted. Ten su Ryanair'u irgi šioks toks nuotykis įvyko. Nes neturėjom atsispausdinę boarding paso, mat norėjau nusipirkti online papildomą bagažą ir užstrigo pinigų operacija - likom be bilietų ir be papildomo bagažo, neleido nieko keisti. Tai atvykom likus pusvalandžiui iki check-in uždarymo, sako reikia mokėti po 40 svarų ir 15 svarų už bagažą (iš viso 95 svarus), o man liko 60 svarų.

Liepė eit į pardavimų skyrių paklaust, gal praleis nemokamai, ten nuėjus sako reikia mokėti, tai sakau man dbr čia pasilikt oro uoste? Sako jo, kol nesumokėsit, neišskrisit. Bet pasitaikė labai gera kontrolierė, atėjom likus 5 min iki check-in uždarymo ir praleido mus be tų mokesčių, net už bagažą nereikėjo mokėt.