QUOTE(vaižgantė @ 2005 11 22, 22:49)
1. Nesu Viešpats Dievas, kad galėčiau kompetetingai atsakyti į jūsų klausimus.
2. Pažįstu daug mokytojų, kurie domisi šia teorija.
Kai kurias, matau, labai gąsdina tokie mokytojai. Aišku, patogiau, kai mokytojas dirba laiko patikrintais metodais, o ne užsiima eksperimentais...Tokių mokyklose yra pakankamai.
2. Pažįstu daug mokytojų, kurie domisi šia teorija.
Kai kurias, matau, labai gąsdina tokie mokytojai. Aišku, patogiau, kai mokytojas dirba laiko patikrintais metodais, o ne užsiima eksperimentais...Tokių mokyklose yra pakankamai.
1. Viskas aišku, lauksim pono Dievo kol atsakys, bo ano nuolankūs tarnai to nedaro

2. Praeitais metais kiekvieną mielą savaitgalį mokiausiu su 70 įvairaus amžiaus mokytojų. Daauguma eksperimentuoja, kuria naujus metodus ir ne iš tų, kurie indigo teorijom domisi. Nes naujovė pedagogikoje negali būti tapatinama su žmogaus susidomėjimu indigo teorijomis. Ar verti ir geri dėmesio tik tie mokytojai, kurie domisi indigo?




3. Jei pats dirbčiau mokykloje, ir kurčiau ir turėčiau ką pasakyti pakankamai...ir naujoves taikyčiau...ar naujovė nepaspalvinta indigo spalva nėra naujovė ir verta dėmesio?

4. Beje, pernelyg eksperimentuoti tai sakyčiau irgi šiaip sau, kiekvienas rimtas tęstinis eksperimentas negali būti leidžiamas vos užplaukus mokytojo įkvėpimui (nekalbu apie kokio naujo metodo taikymą pvz. pamokoje ar keliose). Beje, Vaižgante, neteko girdėti, kad šiandieninėpedagogika labiau pasisako ne vien už naujus metodus, o už efektyvų tų metodų (senų ir naujų) kaitaliojimą? Nes koks naujas tas metodas būtų, bus tik didelis pššššš....jei bus taikomas tik vienas...o kas sena ne visada bloga, kartais tai laiko patikrintas kokybės ženklas....