QUOTE(vaižgantė @ 2005 11 22, 18:51)
Man svarbiausia, kad tie, kurie sėdi švietimo ministerijos krėsluose, ir kiti "karaliukai" vieną dieną suprastų, kad autoritarinis vaikų mokymas mokyklose nebetinka, kad jis luošina vaikus. Kad reikia realiai pertvarkyti mokyklas, visą mokymo sistemą, kurti naujas metodikas ir t.t. Tada nereikėtų jokių indigo teorijų...
O tu manai, kad tuos "karaliukus" indigo teorijos labai įtikina?

Tas ką surašei, ko tikies jau seniai pedagogikai žinoma. Visi normalūs pedagogai to nori, tik ne visi dėl to noro į indigo teoriją kabinas

Ačiūdiev...O biurokratų visada buvo ir bus nepriklausomai nuo jokių indigo ar dar naujų teorijų kilmės.
Mokyklos beje pertvarkomos (na gal ne tokiais tempais kokiais norėtųsi), tuo labiau naujų metodikų yra krūūūva, tik vat be aurų fotografavimo

Ir naujas metodikas kuria jei ką ne ministerijos šulai, o konkretus mokytojas dirbantis su konkrečiais vaikais. Jei jų nėra, reiškia mokytojas arba be fantazijos arba tinginys.

Ir luošina dažniausiai ne tiek pati sistema (na neneigiu kad yra ir jos kaltės). O vėlgi konkretus idiotas mokytojas, dirbantis su konkrečiais vaikais. Ne sistema kalta, o tos sistemos "puokštę" sudarantys joje dirbantys žmonės.
Ir pakartosiu klausimus..Nu atsakykit a? Nepatogūs tie klausimai ar ką, kad nei aš nei kas kitas vis atsakymo nesulaukiam
1. Ar autizmas, kitos ligos, psichikos ir elgesio sutrikimai priklauso tik nuo auros spalvos? Ar tam neegzistuoja paprastesnių ir suprantamesnių priežasčių? 2. Ką naujo ir kitokio (nuo elementarios humanistinės pedagogikos) siūlo indigizmo ar krištolinizmo teorijos konkrečiame darbe su vaikais ? Na, kad fotografuoti auras jau supratau

, o dar....