oi labas vakaras
mums ketvirtadieni atves jau virtuve
oi labas vakaras
oi labas vakaras
QUOTE(dute_a @ 2008 05 12, 20:55)
QUOTE(AŠA @ 2008 05 12, 21:57)
aciu
tai būtinai pasirodykit kai sulauksit, ir mums smalsu pamatyti
QUOTE(kryyste @ 2008 05 12, 22:27)
tai cia jau nei sakyt nereik
QUOTE(dute_a @ 2008 05 12, 22:01)
aciu
jau taip as jos laukiu, taip laukiu, tik bijau kad netektu nusivilti, nes ji nera mano svajoniu virtuve del isplanavimo, bet deja technines kliutys-nieko nepadarysi 
Aš irgi tavosios laukiu panašiai kaip ir tu
QUOTE(wanesa @ 2008 05 12, 22:53)
Aš irgi tavosios laukiu panašiai kaip ir tu
Jau net klaust norėjau kaip reikalai
Pas mus gi spalvos vienodos
, norisi pamatyt kaip atrodys.
Labas rytelis visoms, sakykit , kur kreiptis jei gamintojas nepripazysta akivaizdaus broko, o kokybes inspekcijos net nebijo, pats patare kreiptis i ja, nes mat tan dirba draugai
QUOTE(braske150 @ 2008 05 13, 08:22)
Labas rytelis visoms, sakykit , kur kreiptis jei gamintojas nepripazysta akivaizdaus broko, o kokybes inspekcijos net nebijo, pats patare kreiptis i ja, nes mat tan dirba draugai
Tai ir kreipkitės
QUOTE(braske150 @ 2008 05 13, 08:22)
Labas rytelis visoms, sakykit , kur kreiptis jei gamintojas nepripazysta akivaizdaus broko, o kokybes inspekcijos net nebijo, pats patare kreiptis i ja, nes mat tan dirba draugai
cia is www.vartotojoteises.lt
"Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pirkėjas savo reikalavimus turi pateikti pardavėjui raštu, o šis, gavęs raštišką pirkėjo kreipimąsi, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos dėl prekės kokybės įvertinimo, ir, gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas, nedelsdamas informuoti pirkėją. Prekės kokybės įvertinimo išlaidos apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.
Jeigu pardavėjas nevykdo teisėtų pirkėjo reikalavimų, pirkėjas dėl prekių kokybės įvertinimo gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui.
Dėl pažeistų vartotojų teisių gynimo pirkėjas taip pat gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba į teismą."
visada, rašydami pretenzijas, rašykite dviem egzemplioriais, kad ant to egzemplioriaus, kuris lieka jums, pardavėjas pasirašytų, kad gavo ir datą. čia kad turėtumėt įrodymus, kad pasinaudojote visų pirma pretenzine tvarka. jei nepasirašo ant jūsų egzemplioriaus, patarčiau tada siųsti registruotu laišku, kad įrodytumėt tinkamo įteikimo faktą
QUOTE(braske150 @ 2008 05 13, 08:22)
Labas rytelis visoms, sakykit , kur kreiptis jei gamintojas nepripazysta akivaizdaus broko, o kokybes inspekcijos net nebijo, pats patare kreiptis i ja, nes mat tan dirba draugai
yra avrtotojų teisių tarnyba-bandyk ten ir tikrai geriausiai eiti ir nusinešti p[retenziją raštu, tada negalės nereaguoti. Aišku ir darbų sutartį reiktų turėti. patikėk-turėtų suveikti neblogai
Ir aš vakar su meistreliu kalbėjausi. Nuvažiavau lyg ir apsiskaičiusi, bet kai pradėjo jis pasakoti,rodyti vaizdinę medžiagą tai pasijaučiau šiek tiek buka
Dabar jau nebežinau ir ko noriu
Birželiį kviesimės projektui, gal tada paaiškės 
Mamkos, sakykit kaip kokybė, praktiškumas gartraukių įmontuojamų.Kokie pliusai ir minusai palyginus su pakabinamais.Ačiū už info
Mamkos, sakykit kaip kokybė, praktiškumas gartraukių įmontuojamų.Kokie pliusai ir minusai palyginus su pakabinamais.Ačiū už info






