QUOTE(Helenee @ 2008 05 24, 07:55)
Vanduo, Tu tiesio puoli i savokas! Itikek savim, ir savokos istirps.
(Just for info: Ar galim iskelti prielaida- kieno ilgesni ir daznesni postai, tai didesnis teoretikas?)
Viskas tai musu haliucinacija skirtingomis savokomis, o po jomis slypi ta pati esme. Puikiai nuo vaikystes zinau zmogaus akupunkturiniu kanalu sistema ir veliau kai atejau i tantra joga, kitas zemesnes jogas, ir ieskodama save dao sistemoje pamaciau aiskias analogijas ir atitikmenis su kitu tradiciju ziniomis. Yra siokie tokie niuansai ir ivairios gradacijos kiekvienoje sistemoje, bet tai tik saldainio ipakavimas.
yra "ivairius zaidimus zaidziantys zmones", yra teoretika, o yra is ties dvasingi zmones, ir prilipdyti jiems lipduka "jogas valdantis prana", "daosas valdantis ci" yra tik (pasiskolinsiu tavaja savoka) linijinio proto patologija.
Deja mes esame čia apriboti bendrauti tik žodžiais, todėl sąvokos reikalingos.
Pavyzdžiui tavo sąvoka "žemesnės jogos" grynai iš linijinio proto. Tik ten yra žemesnės aukštesnės ir t.t.
Tokie dalykai kaip ci ir pranos valdymas yra labai konkretu ir patikrinama. Čia nepafilosofuosi. Tai konkretūs pojūčiai ir jie yra arba nėra. Ir tuo naudojiesi kasdien arba ne.
Tai, kad nuo vaikystės žinai apie meridianų sistema nieko nuostabaus nes perskaitei knygose. Skaityti knygas ir sužinoti teoriškai apie savo naujas galimybes yra labai gerai. Bet išvystyti meridianų sistemą realiai iš savo potencijos ir tai valdyti yra visai kas kita. Bet linijinis protas gali sau iškarto priskirti apie tai ką perskaitė. Nes jis gi vaikosi vertybių! Perskaitė apie meridianus, ci, prana ir priskyrė sau, kad jis tipo jau naudojasi tuo. Kam tas visas cirkas? Ogi tam, kad susireikšminti prieš kitus! Tu turi mersedesą, bet aš turiu meridianus ar dar kažką, aš ypatingas...
O tai, kad suplaki kažkokį dvasingumą su ci ir prana, tai akivaizdu, kad visa tai yra tau vertybės... Tas kas tuo naudojasi tam tai ne vertybės.
Prie ko čia tas dvasingumas ir prana, ci? Dvasingumas tai būsena. Šioje būsenoje gali būti ir vaikas, ir bobutė, senelis ir kiekvienas iš mūsų, bet tai nereiškia, kad valdo prana ar ci. Tai visiškai kiti konkretūs pojūčiai ir nuo gimimo jie neduodami, o galima tik išvystyti iš savo potencijos. Bet prisirašyti sau tas vertybes apie kurias perskaitei, pavyzdžiui: ci, prana, meridianai yra linijinio proto patologija! Geriau lašelis tikro, tai ką išties valdai ir naudojiesi kasdien, nei didžiulė savęs apgaulė dėl linijinio proto noro būti ypatingu...
O dėl postų ilgumo ir dažnumo tai tu teisi ir neteisi, kol rašau ar skaitau aš mąstau! Aš gi tuo metu pranajama neužsiimu. Aš mąstymo fazėje. Mąstyti yra irgi savybė. Ir ji treniruojama. Be to ji nemažiau svarbi nei prana, ci, meridianai ir t.t. Jei išminčiai būtų nemastę, ir apie tai nekalbėję ką jie mąsto, tai mes būtume apie tai niekados nesužinoję, neturėję knygų palikimo..
Bet ne kiekvienas daug kalbantis ir rašantis yra išmintingas... Taip, kad reti ir trumpi postai kaip ir dažni ir ilgi - nėra išminties garantas! Čia tik stereotipas, jei daug kalba ir rašo tai tikriausiai teoretikas arba kvailys.
Šį stereotipą pasigauna tie, kurie nenori, kad apie juos pagalvotų jog jie kvailiai teoretikai ir pradeda rašyti labai retai ir trumpai, bet ne todėl, kad jie išmintingi, o todėl, kad bijo, jog kiti gali pagalvoti, kad jis kvailys teoretikas.
Tik tikram kvailiui rūpi, kad kiti nepagalvotų jog jis kvailys.(DAO)