Įkraunama...
Įkraunama...

Mokomės vairuoti kartu... 6 tema

QUOTE(multti @ 2009 10 14, 13:20)
O aš kažakip visada pagal mašinos garsą jaučiu, kada kokį bėgį jungt  rolleyes.gif  prieš posūkį jungiu antrą. Šiaip mieste man puikiausiai pakanka ir trečio, bet jei kelias tiesus ir ilgas, jungiu ketvirtą  smile.gif  Tiesiog mašina gi "pasako", kad ji jau norėtų kito bėgio, garsas toks, kad atrodo užiaaaa  biggrin.gif  nežinau ar aiškiau pasidarė  blush2.gif


KOL DAR ESI VISAI ŽALIAS VAIRUOTOJAS NEGIRDI JOKIO ŪŽIMO.
Tik vėliau pradedi girdėti 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo +777+: 14 spalio 2009 - 13:28
QUOTE(man_patinka_lietus @ 2009 10 14, 14:25)
Taip, tikrai ūžia, tik kad aš tai vis dar per vėlai išgirstu  doh.gif


Viskas su laiku manau ateina 4u.gif aš kažkaip su bėgiais bėdų neturiu, į spidometrą ir apsukas kartas nuo karto užmetu akį, taip kad ir tau linkiu to pačio 4u.gif 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo multti: 14 spalio 2009 - 15:04
"girdėti" kada perjungti bėgius išmokau,kai pavažinėjau daugiau viena biggrin.gif nes kai mokiausi važinėjau arba su instruktoriumi arba su tėčiu mokiausi,tai jie abudu visados pasakydavo,kada perjungti, o dabar jau pati važiuodama,kai būna per aukšta pavara girdžiu,o kai per žema tai nežinau koks garsas g.gif kažkaip visada susijunginėju aš juos tinkama. vienas mano blogumas dar lieka sankabos įminimas. kai prieš posūkį susimažinu iki 2 pavaros,tai rodos jeigu atleisiu sankabą,tai mašina šaus iš vietos ir nesuvaldysiu jos ,toks kvailas įsitikinimas... bet jau pamažu pratinuos normaliai blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(Freedom @ 2009 10 14, 16:12)
"girdėti" kada perjungti bėgius išmokau,kai pavažinėjau daugiau viena  biggrin.gif  nes kai mokiausi važinėjau arba su instruktoriumi arba su tėčiu mokiausi,tai jie abudu visados pasakydavo,kada perjungti, o dabar jau pati važiuodama,kai būna per aukšta pavara girdžiu,o kai per žema tai nežinau koks garsas  g.gif kažkaip visada susijunginėju aš juos tinkama. vienas mano blogumas dar lieka sankabos įminimas. kai prieš posūkį susimažinu iki 2 pavaros,tai rodos jeigu atleisiu sankabą,tai mašina šaus iš vietos ir nesuvaldysiu jos ,toks kvailas įsitikinimas... bet jau pamažu pratinuos normaliai blush2.gif


Gal kažkaip ir pripratau jungt bėgius pagal garsą, kad man niekas nesakydavo biggrin.gif nežinau kaip čia... biggrin.gif kad aš kažkaip net negalvoju, kada man antrą, kada trečią junt, savaime gaunas blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(Freedom @ 2009 10 14, 16:12)
"girdėti" kada perjungti bėgius išmokau,kai pavažinėjau daugiau viena  biggrin.gif  nes kai mokiausi važinėjau arba su instruktoriumi arba su tėčiu mokiausi,tai jie abudu visados pasakydavo,kada perjungti, o dabar jau pati važiuodama,kai būna per aukšta pavara girdžiu,o kai per žema tai nežinau koks garsas  g.gif kažkaip visada susijunginėju aš juos tinkama. vienas mano blogumas dar lieka sankabos įminimas. kai prieš posūkį susimažinu iki 2 pavaros,tai rodos jeigu atleisiu sankabą,tai mašina šaus iš vietos ir nesuvaldysiu jos ,toks kvailas įsitikinimas... bet jau pamažu pratinuos normaliai blush2.gif

Kai per žema pavara ir spaudi gazą, tai nieko nesigazuoja, o mašina kriokia "ko tu čia iš manęs nori..." ax.gif blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(man_patinka_lietus @ 2009 10 14, 16:29)
Kai per žema pavara ir spaudi gazą, tai nieko nesigazuoja, o mašina kriokia "ko tu čia iš manęs nori..."  ax.gif  blush2.gif


biggrin.gif drinks_cheers.gif bet tai nekritinė klaida, ania?
Atsakyti
QUOTE(Freedom @ 2009 10 14, 16:12)
"girdėti" kada perjungti bėgius išmokau,kai pavažinėjau daugiau viena  biggrin.gif  nes kai mokiausi važinėjau arba su instruktoriumi arba su tėčiu mokiausi,tai jie abudu visados pasakydavo,kada perjungti, o dabar jau pati važiuodama,kai būna per aukšta pavara girdžiu,o kai per žema tai nežinau koks garsas  g.gif kažkaip visada susijunginėju aš juos tinkama. vienas mano blogumas dar lieka sankabos įminimas. kai prieš posūkį susimažinu iki 2 pavaros,tai rodos jeigu atleisiu sankabą,tai mašina šaus iš vietos ir nesuvaldysiu jos ,toks kvailas įsitikinimas... bet jau pamažu pratinuos normaliai blush2.gif

Man zinok irgi budavo tas pats su sankaba posukyje.Jau kai numindavau begi persimesdama,tai ir nepaleisdavau,irgi kazkaip rodes kad masina lekt prades.Bet pasirodo ne ji lekia ne ka.Mano pirmasis instruktorius tai bardavosi kad laikau sankaba numynus,sakydavo-"jau tos bobos kai pamina ka po padu tai ir nebepaleidzia".Bet pav mano vyras ir dabar kartais kur koks staigesnis posukis tai mina ir stabdi ir sankaba.Tai cia mums svarbiausia egzamino metu nedaryt to,o jau paskui kaip bus taip.
Atsakyti
QUOTE(man_patinka_lietus @ 2009 10 14, 16:29)
Kai per žema pavara ir spaudi gazą, tai nieko nesigazuoja, o mašina kriokia "ko tu čia iš manęs nori..."  ax.gif  blush2.gif

Kad kaip tik atviksciai. Kuo zemesne pavara, tuo greitesnis isibegejimas.
Atsakyti
QUOTE(acuktuvaz @ 2009 10 14, 17:57)
Kad kaip tik atviksciai. Kuo zemesne pavara, tuo greitesnis isibegejimas.


Nelyginant kaip važiuosi biggrin.gif spausk kad ir iki dugno nekeisdamas pavaros, užkrioks mašina kaip tankas ir kas gausis? Š... vandeny biggrin.gif Nekalbu apie tai, kai pavara naudojama greičiui išvystyti. Per egzą juk jos tam nenaudosi? biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(multti @ 2009 10 14, 19:02)
Nelyginant kaip važiuosi  biggrin.gif  spausk kad ir iki dugno nekeisdamas pavaros, užkrioks mašina kaip tankas ir kas gausis? Š... vandeny  biggrin.gif  Nekalbu apie tai, kai pavara naudojama greičiui išvystyti. Per egzą juk jos tam nenaudosi?  biggrin.gif

Vaziuosi kaip visada. Pavaros tam ir yra naudojamos, kad isibegetum. Bet kokiu atveju imetus per auksta pavara usdusi arba tiesiog vaziuosi be pagreitejimo.
Atsakyti
QUOTE(waja28 @ 2009 10 14, 17:53)
Man zinok irgi budavo tas pats su sankaba posukyje.Jau kai numindavau begi persimesdama,tai ir nepaleisdavau,irgi kazkaip rodes kad masina lekt prades.Bet pasirodo ne ji lekia ne ka.

Man irgi ilga laika budavo, nuspaudziu pries posuki sankaba, kad zemesne pavara ijungt, tai taip ir isukdavau koja ant jos laikydama. Bet greit neatleisdavau ne todel, kad ji ims lekt, o kaip tik atvirksciai, galvodavau, kad greit atleidus man masina uzges. Tik po kurio laiko ipratau, paspaudus ja, perjungus pavara is karto ir atleisti.
Papildyta:
QUOTE(ajma @ 2009 10 14, 12:24)
Sweikos mergaites 4u.gif  Noreciau jusu kad truputi man padetumete smile.gif  lankau vairavimo kursus,siandien turesiu jau 12pamoka,bet dar wis nekokia is manes wairuotoja doh.gif niekaip negaliu suprasti kada tuos begius jumgt pries swiesafora,sankryza,ir  posuki g.gif gal kuri galetumete man nuosekliai paaiskint kada jumgt pirma ar antra begi ....pradeti vaziuoti is wietos moku,bet wa su stojimu,arba pristabdymu beda doh.gif dekuju is anksto 4u.gif
turiu nekoki instruktoriu tai ir kreipiuosi i jus,o ir moteriskas paaiskinimas manau daug aiskesnis 4u.gif

Jeigu jums to instruktorius nesugeba paaiskinti, siulyciau ji keisti rolleyes.gif o siaip, galima atspet pagal uzima, kriokima masinos, kaip cia sake. Ir pries posukius reikia dazniausiai 2 pavara ijungti. Nebent jeigu posukis sunkesnis ir zinot, kad didesniu greiciu neivaziuosit ir isukti turesit ispo leto, junkite 1 pavara. Dar galima naudotis 'man patinka lietus' patarimu, jis irgi teisingas.
Atsakyti
QUOTE(acuktuvaz @ 2009 10 14, 19:12)
Vaziuosi kaip visada. Pavaros tam ir yra naudojamos, kad isibegetum. Bet kokiu atveju imetus per auksta pavara usdusi arba tiesiog vaziuosi be pagreitejimo.


Ir po kelių tokių kartų gausi kritinę klaidą smile.gif

Spausk gazą su pirma pavara, tai baisiai ilgai pavažiuosi, m? Variklis neatlaikys dirbdamas dideliais apsukimais.

Kalbant apie temą, kuri čia yra aktuali, kol kas pavara man reikalinga tam, kad galėčiau pasirinkt norimą greitį (čia sutinku, kad ji reikalinga įsibėgėjimui), tolygiai judėčiau kelyje ir posūkyje plius palaikyčiau optimalų variklio darbą tongue.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo multti: 14 spalio 2009 - 18:33