Sakoma, kad perkant dėvėtą, t.y. ne iš salono, automobilį reikia pasiruošti į jį investuoti ~2-3 tūkst. litų. Aš automobilį pirkau spalio gale. Į jį jau investavau 2000 lt ir kaip matau dar reiks bent 1000 lt. Žinau, kad mano auto remontas ne iš pigių (turiu BMW), tad pasidarė įdomu kiek jūs investavote į savo ką tik pirktą automobilį? Kartais man iškyla klausimas, kad gal ne visai gerą pirkinį nusipirkau, nors servise sakė, kad kaip tokių metų (1996), auto labai gerai išlaikytas.
Vykdyti remontai: keista vairo traukė, remontuota važiuoklė, keistos stabdžių kaladėlės, dabar keičiamas variklio radiatorius, nukepę kondicionieriaus ventiliatoriaus varžos, ateityje turbūt laukia ventiliatoriaus keitimas ir dar neaišku kodėl staigiai stabdant apačioje mašinos jaučiamas smūgis. Aišku dar buvo tepalų keitimas, reduktoriaus papildymas.
Šiuo metu manau, kad neapsimoka parduoti man mašiniuko ir ieškotis kito, nes gali būti su tom pačiom ar didesnėm problemom. Aš su juo kaip ir susigyvenau, tik nežinau kiek dar norėsiu investuoti į remontą.
Tad pora klausimukų: kiek investavote į ką tik pirktą automobilį? Ir kiek nebūtų gaila investuoti?



QUOTE(Lieputė @ 2008 05 19, 13:52)



Ar negaila tiek pinigų išleisti senai mašinai?
aš nuo praeitų metų rugpjūčio investavau apie 700-800 Lt (žieminės padangos ir stabdžių diskus, atrodo
, keičiau)
mašina 1997 m.


kad praktiskai bet kokia senesne masina perkant reikia investicijos, na nebent jau vazineta LT ir priziureta
bet manau su situ sutvarkytu BMW daug km iminsi nieko nekeiciant


Masina pirkau 2007 m. rugseji, investavau kazkas apie 1000 Lt. Masina 1993 m. Kadangi pirkau is seses, nes ju seimai nebereikejo, tai tik nusipirkus masina tvarkiau dauztas dureles, kurios buvo nekokybiskai sutvarkytos, technikine praejau is antro karto, nes bede pirstu ir pradure galiniame dusles bake skyle
kadangi tik nusipirkau ir vistik ne pusmeti ruosiausi vazineti, tai ne virinau, o pakeite i nauja bakeli. ziema nieko neinvestavau, prasidejo smagumas pavasari
penktadieni masina pasiemiau is autoserviso, sumokejau 500 LT... masina sena, bet daug i ja sukisti neteko, nes seses vyras masina gerai priziurejo, nes sese vazinejo su maziuke, tai svogeriui ju saugumas buvo pirmoj vietoj, tai mano pirkinys vykes



Na,pirma buvo dyzeline,tai i ta astronomines sumos buvo sukistos,vis gedo ir gedo,kai nusibodo kisti (o ir meistrai patare atsikratyt,nes remontai dideli lauke) pardaviau(ejo ji gerai,bet tepalai varvejo per visur kur tik imanoma).Dabar turiu benzinine 96m,tai kai pasirodau pas meistrus jie labai susidomi ko taip senai buvau
Na,tik nupirktai keiciau pagrindini dirza ir diagnostika dariau-250lt.,veliau keiciau amortikus (Monreo susidejau,gale dujinius)+kaladeles priekines-kazkur apie 1000lt.,rudeni nei daug,nei mazai-teko keisti motora (tuo paciu radiatoriu ir laidus sudegusius)-su dalim ir darbu( ir nauju motoru,ir skysta dalim) dar apie 1000lt.Dabar turiu nusipirkus ATE stabdziu diskus ir kaladeles(guli prie lovos
)-275lt.,tik nera kada pakeist,darbas kainuos 60lt mazdaug.Neseniai keiciau tepalus ir i dusliarka nauja vamzdzio gabala ivirino-su darbu nepilnai 100lt.Na,bet tai niekis,palyginus su tuo kiek man dyzeline kainavo.Ir dar visokiu darbu darbeliu numatyta,bet kol kas babkiu jiems nera,dar reikia uzdirbti
Beje,daug ka pasidarau pati kiek bendro kiemo salygos leidzia,o brangiuose servisuose irgi nesilankau,ir taip yra kur babkes kist
Aisku,ne visi darbai yra butini,bet kadangi masinyte mano kartais i sportine pavirsta tai ja ir rupintis ypatingai reikia
Beje,uz motoro keitima masiniukas pilnai atidirbo (rinkau metalo lauza ir senus akumus kuri laika,o dar katalizatoriu islupus pridaviau),net su kaupu,tai tu islaidu galima kaip ir neskaiciuoti



Beje,daug ka pasidarau pati kiek bendro kiemo salygos leidzia,o brangiuose servisuose irgi nesilankau,ir taip yra kur babkes kist

Aisku,ne visi darbai yra butini,bet kadangi masinyte mano kartais i sportine pavirsta tai ja ir rupintis ypatingai reikia

Beje,uz motoro keitima masiniukas pilnai atidirbo (rinkau metalo lauza ir senus akumus kuri laika,o dar katalizatoriu islupus pridaviau),net su kaupu,tai tu islaidu galima kaip ir neskaiciuoti

QUOTE(Braškutė @ 2008 05 19, 19:24)
kad praktiskai bet kokia senesne masina perkant reikia investicijos, na nebent jau vazineta LT ir priziureta
bet manau su situ sutvarkytu BMW daug km iminsi nieko nekeiciant 


Na aš dabar supratau kodėl žmogus pardavė šitą mašiną, nes investicijų ji reikalauja nemažai. Ji važinėta Lt buvo pusę metų. Šiaip jau Lt važinėta niekada nebus geresnė nei ką tik atvaryta iš Vokietijos, net jei ir prižiūrėta. Todėl, kad Lt keliai labai prasti, tad važiuoklę remontuoti tikrai reikės. Tik tiek kad technikinė iki 2009. Kai servise važiuoklę remontavo, tai sakė, kad prieš tai ji nebuvo remontuota, visos dalys originalios. Vos metus Lt pravažinėjo ir važiuoklė jau byra. Ot Lietuvos keliai.
Labai tikiuosi, kad pabaigus dabartinius remontus, kurį laiką nereiks nieko keisti.
Kas dėl servisų, tai mes remontuojame brangiame, kur gaunam nemažą nuolaidą (geri pažįstami). Esmė tame, kad į BMW niekas neapsiima dėti pigių detalių, sako, kad ne ta mašina, kad taupyt reikėtų. O šiaip tai detalės gana brangios, daugelio jų iš šroto pirkti neapsimoka, o ir remontuoti garažininkam neduočiau. Man reikia garantijų.
Vat vakar pasiėmiau iš serviso ir sumokėjau 1200 lt. Kiekvienas važiavimas į servisą maždaug tiek ir kainuoja.
P.S. Pastebėjau, kad labai apsimoka važiuoti remontuoti pas tuos, kurie patys turi BMW arba prijaučiantys šiem auto. Jie visada padaro nemažas nuolaidas, vien iš pagarbos gaminotjui.
QUOTE(denaxa @ 2008 05 19, 21:15)
o dar katalizatoriu islupus pridaviau
negrazu tersti gamta, negrazu

QUOTE(lickerish @ 2008 05 20, 10:29)
Kažin ar jis veikė. Katalizatorius skirtas kažkur tai 150 tūkst. km. O jei jis europietiškas, t.y. keramikinis, tai jau tikrai seniai subyrėjęs.
QUOTE(pikkolo @ 2008 05 19, 15:43)
Ar negaila tiek pinigų išleisti senai mašinai?
Aišku kad gaila, bet ką darysi...važinėti tai reikia...Į šią sumą įeina visų diržų, guolių, įtempėjų, vandens pompa ir t.t. keitimas...Kuro siurblio restauravimas....St. kaladėlių keitimas...automatinė greičių dėžė subyrėjo, paskui parėjo toks daviklis, kuris davinėjo signalą atbuliniam bėgiui (jam sugedus dingsta atbulinis ir įsijungia servisinis režimas), žieminės padangos (geros ir nepigios), draudimai, signalkė, žymėjimas (nors nedaug bet vistiek), na ir visokie smulkūs darbeliai (diagnostikos ne vieną kart darytos ir pan.) ir gedimai kuriuos reikia tvarkyti norint važinėti...Brangiuose servisuose nesitvarkau, daugiausiai pas pažystamus...kažką patys...Tiesiog detalės jau nėra pačios pigiausios pasakius auto pavadinimą....

