Įkraunama...
Įkraunama...

Kiek išleidote pinigų auto remontui?

Per metus mano toyota 98m pareikalavo net 100 Lt. g.gif investicijų. Investicijomis nelaikau butinų keitimui dalykų- padangų, tepalų ir t.t.
Atsakyti
Geriausiai prieš mokant pinigus už dėvėtą mašiną, ją reikia nuvaryti į profesionalų servisą(kainuos 100-200lt) , kad būtų įvertinta mašinos būklė. Tokiu atveju žinosit tiksliai kiek iš karto reiks įkišt už remontą.Tepalai, diržai, padangos, kaladėlės yra reguliariai keičiami dalykai, tai kaip ir turėtų būti įskaičiuoti į auto kainą.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2008 05 20, 08:06)
Na aš dabar supratau kodėl žmogus pardavė šitą mašiną, nes investicijų ji reikalauja nemažai. Ji važinėta Lt buvo pusę metų. Šiaip jau Lt važinėta niekada nebus geresnė nei ką tik atvaryta iš Vokietijos, net jei ir prižiūrėta. Todėl, kad Lt keliai labai prasti, tad važiuoklę remontuoti tikrai reikės. Tik tiek kad technikinė iki 2009. Kai servise važiuoklę remontavo, tai sakė, kad prieš tai ji nebuvo remontuota, visos dalys originalios. Vos metus Lt pravažinėjo ir važiuoklė jau byra. Ot Lietuvos keliai.
Labai tikiuosi, kad pabaigus dabartinius remontus, kurį laiką nereiks nieko keisti.
Kas dėl servisų, tai mes remontuojame brangiame, kur gaunam nemažą nuolaidą (geri pažįstami). Esmė tame, kad į BMW niekas neapsiima dėti pigių detalių, sako, kad ne ta mašina, kad taupyt reikėtų. O šiaip tai detalės gana brangios, daugelio jų iš šroto pirkti neapsimoka, o ir remontuoti garažininkam neduočiau. Man reikia garantijų.
Vat vakar pasiėmiau iš serviso ir sumokėjau 1200 lt. Kiekvienas važiavimas į servisą maždaug tiek ir kainuoja.
P.S. Pastebėjau, kad labai apsimoka važiuoti remontuoti pas tuos, kurie patys turi BMW arba prijaučiantys šiem auto. Jie visada padaro nemažas nuolaidas, vien iš pagarbos gaminotjui.



Pirmiausia: BMW pakaba subyra maždaug per 1-1,5m.
Praktiškas patarimas: Perkant auto nuo 1996-2003m verta rinktis tik japonu gamybos(Toyota,Honda,Mazda),tai byloja visos statistikos. Patikrinus , prieš perkant, servise, problemos praktiškai nekamuoja. Pakabos, benzininiai varikliai labai patvarūs, apie elektros gedimus iš viso negirdėt. Keiti tepalus, kaladėles, padangas ir važiuoji. Mes turim Mazda626 98m. - jokių problemų. O su BMW ar Audi net su naujesnėm vargsta.
Atsakyti
QUOTE(ruta_vyshnia @ 2008 05 23, 23:18)
siaip katalizatoriu reik KEIST wink.gif o ne ispjaut ir priduot biggrin.gif


Hmm...uz naujo katalizatoriaus kaina galima butu dar viena auto nusipirkti g.gif Be to,trauka be to daikto daug geresne,o kadangi masina naudojama lenktynems... rolleyes.gif
Papildyta:
QUOTE(pikkolo @ 2008 05 24, 12:29)
O pas mano auto dirzo ner, tad keist nereikejo ir niekada nereikes.


Niekada nesakyk niekada,grandines irgi retkarciais is rikiuotes iseina,nieko nera amzino mirksiukas.gif
Papildyta:
QUOTE(illiusion81 @ 2008 05 24, 13:17)
o ka daro katalizatorius blush2.gif ? nes as kai pirkau savo masiniuka tai visi stebejos- kad va net katalizatorius yra ir neispjautas unsure.gif  taip ir nesupratau kam jis reikalingas, jeigu ir su ispjautu viskas normaliai veikia unsure.gif
o dirzo tai nekeiciau nes ant variklio uzrasyta kilometrazas kada keistas(spidometras tikrai neatsuktas)- tai pravaziuota 35tukst.km, tai sake kad dar geras smile.gif


Katalizatorius tik del ekologijos,paciai masinai jis nieko gero neduoda,motorui tik nuo jo sunkiau kvepuojasi.

O del dirzo-smarkiai rizikuoji,yra galimybe suzinoti kiek kainuoja variklio kapitalinis... g.gif Be to,kartu su dirzu keiciami ir guoliai,itempejas bei vandens siurbliukas,uztat ir kainuoja tiek nemazai.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2008 05 24, 11:29)
1 O pati keitei? Jis nemazai kainuoja, todel niekas ir nekeicia. Jei ismetamos dujos nevirsija leidziamu normu, nematau prasmes deti nauja.

2 O pas mano auto dirzo ner, tad keist nereikejo ir niekada nereikes.

1 dar neprireike wink.gif
2 nespjauk i vandeni wink.gif
QUOTE(bambalys @ 2008 05 24, 13:39)
Per metus mano toyota 98m pareikalavo net 100 Lt. g.gif  investicijų. Investicijomis nelaikau butinų keitimui dalykų- padangų, tepalų ir t.t.

tepalu, filtru, dirzu keitima laikau periodiniu tik tada, kai kelis metus vazinejama ta pacia masina ir jau keiciama pagal rida. o pirma kart tik nupirkus masina visad keiciu, nes nezinau kaip vazinejo ir su kokiu tepalu su masina + del dirzo - gal neseniai pakeistas, o guoliai keisti pries kokius 4 dirzus. vadinas - betkada gali uzstrigt wink.gif

QUOTE(E.V. @ 2008 05 24, 17:51)
Geriausiai prieš mokant pinigus už dėvėtą mašiną, ją reikia nuvaryti į profesionalų servisą(kainuos 100-200lt) , kad būtų įvertinta mašinos būklė. Tokiu atveju žinosit tiksliai kiek iš karto reiks įkišt už remontą.Tepalai, diržai, padangos, kaladėlės yra reguliariai keičiami dalykai, tai kaip ir turėtų būti įskaičiuoti į auto kainą.

ziurek auksciau ka apie keitimus parasiau wink.gif


o jei padangu ir pan nelaikot butinais keitimui ir tai ner ,,tos investicijos, kurios reikalingos perkant masina" tai vaziuokle prie ko? ji irgi periodiskai keiciama biggrin.gif
bent jau pas mane tai trdiciskai pavasari remontas, rudeni - paruosimas ziemai smile.gif ir visad turiu prie ko prisikabint smile.gif
Atsakyti
Man tai su padangom nuskilo,kadangi pirkau ta pati modeli,tai padangu nauju ziemai pirkti nereikejo biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2008 05 25, 14:42)
Man tai su padangom nuskilo,kadangi pirkau ta pati modeli,tai padangu nauju ziemai pirkti nereikejo biggrin.gif

o man nenuskilo sad.gif
as tureta masina pilnai pasiruosiau ziemai, pakeiciau amortikus kad butu ramu i prieki, turejau vieno sezono padangas. zodziu - porai metu be tepalo keitimo nieko nereik daryt, net TA buvo tik tik pravaryta... ir tevai nupirko dovanu kita masina biggrin.gif o parduodant gi niekas nekels kainos del tvarkingumo sad.gif tai va naujaja skraidykle vel is naujo greit ruost reikejo iki vaiko gimimo...

man tik neaisku del vaziuokles, kaip va bemvu per 1-1,5m subyra...o tai su kitom jus po 5m vazinejat? as vaziuokle tvarkau kas 1-1,5m nepriklausomai nuo masinos smile.gif jei ivore patrukinejo - keiciu nafig visas. jei keiciu paplysusia viena pagalve - visas tuo paciu. jei guoliui amen greit bus, nors ,,dar galima vaziuot - keisiu abieju pusiu...
Atsakyti
QUOTE(ruta_vyshnia @ 2008 05 25, 17:03)


man tik neaisku del vaziuokles, kaip va bemvu per 1-1,5m subyra...o tai su kitom jus po 5m vazinejat? as vaziuokle tvarkau kas 1-1,5m nepriklausomai nuo masinos smile.gif jei ivore patrukinejo - keiciu nafig visas. jei keiciu paplysusia viena pagalve - visas tuo paciu. jei guoliui amen greit bus, nors ,,dar galima vaziuot - keisiu abieju pusiu...


Cia taip yra su naujesniais bemvais,senesniu vaziuokle tvirtesne.Beje,esu astru fane butent del vaziuokles-praktiskai neuzmusama,kaip bedroztum,vat situ masinu vaziuokles remontas-itin retas dalykas (velgi nekalbu apie naujausias mirksiukas.gif )
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2008 05 25, 16:44)
Cia taip yra su naujesniais bemvais,senesniu vaziuokle tvirtesne.Beje,esu astru fane butent del vaziuokles-praktiskai neuzmusama,kaip bedroztum,vat situ masinu vaziuokles remontas-itin retas dalykas (velgi nekalbu apie naujausias mirksiukas.gif )

g.gif nu ok, guoliu ir amortiku neprikeisi kasmet. bet ivores? smile.gif nzn, as sakau visad randu ka paveikt - tai stabdziu slangutes tai vel koks Š biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(E.V. @ 2008 05 24, 19:08)
Pirmiausia: BMW pakaba subyra maždaug per 1-1,5m.
Praktiškas patarimas: Perkant auto nuo 1996-2003m verta rinktis tik japonu gamybos(Toyota,Honda,Mazda),tai byloja visos statistikos. Patikrinus , prieš perkant, servise, problemos praktiškai nekamuoja. Pakabos, benzininiai varikliai labai patvarūs, apie elektros gedimus iš viso negirdėt. Keiti tepalus, kaladėles, padangas ir važiuoji. Mes turim Mazda626 98m. - jokių problemų. O su BMW ar Audi net su naujesnėm vargsta.

Tai, kad ne. BMW gaminti iki 1998 metų yra pakankamai geri. O vat jau nuo 1998 metų turi daugiau problemų, nes daugiau viskas paremta elektra. O apie japonus turiu savo nuomonę. Važinėt su barškučiu tikrai nenoriu. O pasitikėt statistika... g.gif Kaip ten sakoma, yra melas, didelis melas ir statistika. Gal aš geriau pasitikėsiu važinėjančiųjų ir servisistų nuomone. Apie elektros gedimus gali negirdėt tik tuo atveju jei elektros paketo visai nėr, arba jis minimalus. Ačiū tokios auto nenoriu. O tuo labiau mazdos 626. Vien dėl salono nepirkčiau. O su naujesnėm vargsta visi. Jei iš japonų tai nebent mitsubishi galant'as arba toyota avensis, daugiau nematau vertų dėmesio mašinų.
Atsakyti
QUOTE(*VICI* @ 2008 05 20, 13:49)
na jei reikia, tai reikia, bet šiaip nežinau, mašina negyvas daiktas, todėl man nėra malonu leisti pinigus ant jos... kitas dalykas, kai apiperku šeimos narį, o čia metalo gabalas, pinigus ryjantis rolleyes.gif

masina gal ir negyvas daiktas bet kompforto suteikia nemazai, gyvenima kaip reikalas palengvina - nauda yra ir nemaza.

Islaidos:
tik nusipirkus masina sudejom i ja apie 700-900 Lt.
Keitem radiatoriu, dirzelius, filtrus ir tepalus.
TA - 50 Lt
draudimo net neskaiciuoju, nes jo reikia ar senai ar naujai masinai privalomai.
Tada po keliu menesiu sudetos dujos - 1450Lt
Veliau keistas lemda zondas, isimtas katalizatorius, keisti amortizatorei, vandens pompa, vairo traukes, virintas ir dalimis keistas duslintuvas....
Kaip tokiu metu masina, jinai atrodo ir vaziuoja tikrai ne prastai, o islaidos dideles nebuna - dazniausiai tenka 300-400 lt i metus sudeti.
Dabar reikia issiaiskinti kas su stabdziais, nes pradejo prasciau stabdyti.

P.S imant senesni masiniuka, geriau jisai LT butu nevazinejas, nes ziemos salygos Lt tikrai prastos ir druska ant kelio neigiamai veikia masina
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2008 05 24, 12:29)
O pati keitei? Jis nemazai kainuoja, todel niekas ir nekeicia. Jei ismetamos dujos nevirsija leidziamu normu, nematau prasmes deti nauja.

nemazai kainuoja, pakeiciamas rezonatoriais smile.gif
o siaip tai turejom nemenka beda su 3golfiuku, issipjove zmogelis ta katalizatoriu,dziaugesi, kad gerai pardave,o paskui masinytei jo taip truko, kad net nelabai varikliukas dirbo doh.gif pardave aisku ta masina, bet nusipirkes zmogus tikrai vargo su ja turejo smile.gif
Atsakyti