QUOTE(pikkolo @ 2008 05 20, 08:06)
Na aš dabar supratau kodėl žmogus pardavė šitą mašiną, nes investicijų ji reikalauja nemažai. Ji važinėta Lt buvo pusę metų. Šiaip jau Lt važinėta niekada nebus geresnė nei ką tik atvaryta iš Vokietijos, net jei ir prižiūrėta. Todėl, kad Lt keliai labai prasti, tad važiuoklę remontuoti tikrai reikės. Tik tiek kad technikinė iki 2009. Kai servise važiuoklę remontavo, tai sakė, kad prieš tai ji nebuvo remontuota, visos dalys originalios. Vos metus Lt pravažinėjo ir važiuoklė jau byra. Ot Lietuvos keliai.
Labai tikiuosi, kad pabaigus dabartinius remontus, kurį laiką nereiks nieko keisti.
Kas dėl servisų, tai mes remontuojame brangiame, kur gaunam nemažą nuolaidą (geri pažįstami). Esmė tame, kad į BMW niekas neapsiima dėti pigių detalių, sako, kad ne ta mašina, kad taupyt reikėtų. O šiaip tai detalės gana brangios, daugelio jų iš šroto pirkti neapsimoka, o ir remontuoti garažininkam neduočiau. Man reikia garantijų.
Vat vakar pasiėmiau iš serviso ir sumokėjau 1200 lt. Kiekvienas važiavimas į servisą maždaug tiek ir kainuoja.
P.S. Pastebėjau, kad labai apsimoka važiuoti remontuoti pas tuos, kurie patys turi BMW arba prijaučiantys šiem auto. Jie visada padaro nemažas nuolaidas, vien iš pagarbos gaminotjui.
tai ziurint kas vazineja, as su klerancia - barskancia nei metro nevaziuosiu, man paciai rupi mano ir vaiko saugumas, butent del to stengiuosi kad masina butu tvarkinga, o jeigu imsi is pacano, kuriam tik lekti, o pinigu nera masinos tvarkymui, tai jau cia nei vokieciu keliai nepadetu

o kas liecia BMW tai ir sakau, sutvarkysi gal brangiau nei kuria kita, bet tikrai ilgam, butent del to, kad dedasi ne srotines detales, o naujos