QUOTE(Saulės-Siela @ 2009 03 01, 10:59)
hm,keista tikrai,kad sitaip,nes Vilniaus komanda tikrai visai neblogai dirba..nors zinoma,sunku kazka ir pasakyt kai neatsiduriau Jusu situacijoje.
1. o kuo nepagarba pasireiske?
2.o del korteles tai taip,taip yra,ji yra asmeninio naudojimo,vardine kitaip tariant,ir taip yra visame pasaulyje,Jūs galit ateit pirkt su seserimi,ir tada bus pritaikoma nuolaidėlė,arba ji turėtų įsigyt savo asmeninę kortelę.
1. Ilga istorija. Manau yra neprofesionalu palikt klienta "ant ledo" nebaigus aptarnauti

Susidare ispudis, jog jai kitos klientes yra svarbesnes nei as. Kitas dalykas, manau, kad aptarnavimo sferoje dirbantys zmones turetu zinoti, ka kalbeti, o kada geriau liezuvi palaikyti uz dantu. Nemandagiai kalbantis personalas atbaido dar karta grizti i bet kokia parduotuve. Familiarumas ir perejimas i "tu" mano poziuriu yra absoliuciai neprofesionalu
Del asortimento nezinojimo, atrodo, kad imone visiskai neinvestavo i savo personalo tinkamus apmokymus. Nerimtai atrodo, kai klientas zino daugiau nei parduotuves darbuotojas...
2.Tai kad kartu ir atejom, bet nuolaidos neleido daryt, nebent as pati sumokesiu

Tokio absurdo dar visam pasauly nemaciau

Turejo zmogus man po to uz savo pirkinius atidavinet pinigus, nes savais pinigais susimoket negalejo