QUOTE(*saulė* @ 2008 12 09, 12:15)
Dar, manau, kad čia tikrai priežastys ne tame, kad kaip tu sakai ji "tokia". Mano nuomone, paprasčiausiai čia jos charakteris ir aišku toks amžius. Tas
negirdėjimas taigi būdingas daugeliui vaikų, taip pat ir maniškiui. Būna pas mus dažnai panašios situacijos, kaip pvz. kažkur reikia eiti, o jam tuo meu reikia pažaisti. Na pasakai jam kelis kartus, kad eik rengtis, o jeigu neina, tai "išeinam" be jo. Aišku sudėtingiau, nes vieno namie nepaliksi. Tai užrakinam duris, kelias miutes palaukiam už durų, o paskui kuris iš mūsų grįžta, neva kažką pamiršo. Tada vaikinas per minutę apsirengia ir raginti nebereikia.
Manau tokiose situacijose būtent reikia atsilaikyti ir nenusileisti, taip pat gerai, kad ir auklėtoja ją palieka. Vieną kartą, kitą ir pasimokys, supras, kad dėl savo elgesio pati nukentės. Tik aišku vienam vaikui ir vieno karto užteka, o kitam kelių reikės, kad įsisamoninti, kad vistiek nebus taip, kaip ji nori. Svarbiausia, kad ji dar maža ir dar vyksta jos auklėjimas, manau pe laką išaugs tokius dalykus. Bent tikiuosi, kad taip bus, nes aš irgi to laukiu

Čia gali padėti tik didelė didelė kantrybė
Esmė Saule tame, kad aš net nemoku paaiškinti, bet va šitais atvejais, tai nėra paprastas negirdėjimas, kurį turi ir mano sūnus, ir ji pati kartais vaikams būdingu būdu negirdi. Tai visiškai kitaip. Na sakykim negirdi, tai negirdi, bet kai tiesiog palieki ją daryt, tai ką ji daro, ir sakykim trukdo, ji automatiškai sukelia tokią audrą, sceną, vaidybą, verkia, tą veiklą nutraukia, ir prasideda, kaip aš sakau, verksmų litanijos, su ilgesingais sakiniais, kad paklausius atrodytų, kad vaikas jau taip nuskriaustas, kankinamas, kad jam kokia ranka ar koja nutraukta, sakiniai, tokie na už širdies griebiantys, ,,mamyte aš būsiu gera, tik nepyk ant manęs, aš kalta, labai kalta, kodėl aš negaliu, pas tave,,. pasistatai ir paaiškini kodėl negali, nes darė taip ir taip, ir tik baigi akinį,ir vėl ,, kodėl man taip atsitiko, kodėl aš taip dariau, aš nenoriu taip daryt, , kartais nubaudžiu ir pasodinu ant lovos, tai žinokit atrodo, kad atėjo pasaulio pabaiga jai- ,, aš būsiu gera, tik paleisk nuo lovos, aš klausysiu,, vietoj to, kad vaikas na 5 min. priimtų bausmę ir pasėdėtų. Ne ji derasi su manim iki beglybės. Kai neatsakau jai, tai šaukia,mama, mama, neatsakau, tai demontratyviai atsistoja ant lovos, plumt, visu garsu, ir ,,manęs niekas negirdi, neklauso,, Nu žinokit kartais, tai negaliu iš juoko , o kartais taip supykstu. Kad atrodytų, neklausė, na neklauė, visi vaikai taip daro, na pabari, nubaudi, pabūtų biškį tą bausmę, ir vėl taika. Ir daržlyje išveda auklėtoją iš kantrybės, tai ji į kampą ar ant kėdės pasodina, tai kai šita išsižioja, su savo tokiom litanijom, tai ją turi paleist iš kampo, nes ateina gretimos grupės auklėtoja pažiūrėt, kas tą vaiką kankina, ir sakiniai tai panašūs, jau tokios nuskriaustos, aš daugiau taip nedarysiu, paleiskit, aš kalta, nebauskit, kodėl aš taip dariau, buvom taip gražiai. Aš tai vis stebiuosi, iš kur ji visą šitą ištraukia.
Dabar kai jau pradeda taip daryt, sakau jau vėl vaidini, mačiau šitą , neįdomu, gal ką kitą moki. Pažiūri, paskui išsišiepia- ,,Mama nu nesijuok iš manęs,, Nu o aš sutirpstu, žinau, kad esu jai silpna. Kad labai myliu tą mažę. Tiesiog ji turi begalę gerų savybių, ir žymiai daugiau gerų, todėl blogosios būna užgožtos gerųjų.
Bet charakteris ne iš lengvųjų, deja vyras kartais pastebi, nu kad gryna aš, todėl, kartais patyliu.