QUOTE(verkne @ 2012 04 17, 08:55)
Nesutinku
Nukenčia ir klientas ir pats dizaineris, nes jis dirba tik su tos parduotuvės medžiagomis/prekėmis, jo akiratis nesiplečia, jis nenutuokia kokios kainos, kokie pristatymo terminai yra kitur ir nuo to nukenčia klientas (sakau iš savo patirties). Kas dėl nuolaidų ir "atkatų" tai manau, kad dizaineris turi uždirbt iš savo paslaugos, o ne iš kažkieno pardavimų. Jeigu jis nori uždirbt iš pardavimų, tai tegul eina dirbt pardavėju-konsultantu. Tada viskas stos į savo vietas ir tikrai niekas nenukentės, nes klientui atėjusiam į tą parduotuvę ir bus įsiūlyta tos parduotuvės prekė.

Visiškai nesutinku.
Kuo dizaineris nukenčia? Juk ne batonais tos parduotuvės prekiauja, atsiranda naujų modelių, naujų medžiagų, nauji brendai asortimente, vyksta seminarai partneriams, kurioje čia vietoje dizaineris ir klientas nukenčia?
Matau, kad Jūs su prekyba turbūt niekaip nesusijusi (pataisykite, jei klystu). Jei dizaineris neuždirbs nuo pardavimų - nukentės visi.