QUOTE(jomre @ 2012 10 24, 18:23)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tokį "dizainerį" ar "architektą",kuris nepaiso jūsų norų ,nuomonės,neįsiklauso,ką jam bandote pasakyti-

-iš karto į šalį...
Pritariu jums
Kažkada buvau smakiai sukritikuota,kai portale smulkiai išaiškinau ,
kokio lygmens turi būti jau pats pirmasis pokalbis tarp projektuotojo ir
kliento/užsakovo..
/ Na,esmė tame, kad architektas ar dizaineris turi iki smulkmenų išklausinėti apie šeimos[ar vieno asmens] gyvenimo būdą,pomėgius,profesiją(nes dėl to atsiranda irgi visokių niuansų),mėgstamas spalvas,jiems artimą stilių ir t.t. ir pan. Tik po to kuriami pirmieji eskiziniai variantai ir juos aptariant,dar N kartų derinamos detalės,koreguojama... O man ne kurie atkirto,kad tai nesvarbu,net juokinga... Būtų labai jau paprasta: tep lep-sudėliojai iš prekyb.salonų baldus,parinkai šviestuvus ir visa kita- ir ate : gyvenkit sau laimingai
Na, kiekvienoje srityje yra diletantų..
Tiesiog reikia neskubėti ir atsirinkti,kas yra kas
Man atrodo, reikalas yra kur kas sudėtingesnis. Dažnai klientas ne iki galo suvokia savo norų, ir kreipiasi į dizanerį ne vien tam kad realizuoti kažkokias jau turimas idėjas ir susiklosčiusius požiūrius, o kad dizaineris padėtų jam suformuoti
naują viziją, atrasti naują gyvenimo erdvės formą. Architektas arba dizaineris gali ir privalo turėti savo nuomonę, kurią jis gali ir turi pasiūlyti. Dažnai iš dizainerio laukiama tam tikros provokacijos, kažko naujo, kas įneštų į gyvenimą šviežią srovę, o ne gryno pataikavimo kliento skoniui ir pomėgiams. Teko stebėtį situaciją kai klientas liko nepatenkintas dizainerio
neiniciatyvumu, nors viskas lyg buvo daroma "pagal norus". Taip kad neskubėkite teisti kategoriškai ir paviršutiniškai. Kas iš tikrųjų yra labai svarbu - tai abipusis kliento ir architekto pasitikėjimas, supratimas ir noras bendradarbiauti, o tai priklauso nuo jų abiejų.