QUOTE(hi (: @ 2016 04 02, 11:25)
Bėda yra sąmoningumo stoka... t.y. kad krikštatėviais norima padaryti žmones, kurie jais realiai negali būti.
Krikštatėvis vaikui bent jau minimaliai turi atpindėti krikščionišką gyvenimo būdą (tėvų nepasirinksi, vaikas už jų gyvenimo būdą neatsako, bet krikštatėvius rinktis galima), o koks čia krikščioniškas, jei net formalaus praktikos mininimumo nėra (t.y. visų įkrikščionijimo sakramentų: krikšto, sutvirtinimo, Eucharistijos).
Ieškoti kaip apeiti tvarką, žinoma, galima, bet čia vėl atsiremiama į tą patį sąmoningumo klausimą - vaiko krikščioniško gyvenimo kelią pradėt nuo "apėjimo", melo... Ar daug tėvų ramiai duotų prižiūrėti vaiką pvz. sergančiam gripu? O va apie dvasinę sveikatą... ai tiek to... Sovietmečiu gal ir buvo daugiau išimčių, nes tikėjimo praktika apskritai buvo persekiojama, bet dabar jau seniai nebe sovietmetis.
Beje, užtenka ir vieno krikštatėvio.
Ačiū už 0 naudos atsakymą. Galite tęsti savo tulžingą kelionę kituose forumuose. Jums bėda, man - ne. Paklausiau klausimo, kunigiško pamokslo neprašiau

aš net nelaikau savęs krikščionim, o ir tos apeigos man primena komediją. Visgi tokia šeimų tradicija, taigi prašau pagalbos konkrečiu klausimu, o ne "dvasinio vedlio, persiskaičiusio maldaknygės"

ačiū dar kartą!
Papildyta:
QUOTE(Sigitano @ 2016 04 02, 17:20)
Nelabai suprantu, kam išviso krikštyti? Koks tikslas? Tam kad yra tokia tradicija? O gal vaikas visai nenorės būti pakrikštytu. Jei tėvai nusprendžia, nori jie tuoktis ar ne, ir pan. vaikas taip pat turi teisę apsispręsti, kokį tikėjimą pripažinti ir kaip gyventi. Čia tikrai sąmoningumo ir verybių klausimas.
Nelabai suprantu, kam iš viso rašyt beleką. Į klausimą neatsakėt, tik sugaišot savo ir mano laiką. Vaikas, matai, nelabai dar pajėgus apsisprendimui, o patyčios dėl religijos ar to paties krikšto neturėjimo yra labai gyvas ir opus dalykas, bet ne davatkom įkirst

kai vaikas norės ir supras - galės iśsiżadèt krikšto. Ne aś sugalvojau, kad krikščionybė yra būtinybė ir per tikybos pamokas mokykloj niekas apie budizmą neśviećia, o tik plauna smegenis, kad reik į bažnyčią keliais šliaužt, nes matai gimsti su nuodėme, o ten dar už ją ir eurų susimokėt.
Visgi, klausimas apie bažnyčią išlieka. Žinau vieną tokią, bet labai jau prasta ir toli