QUOTE(Miškų avietė @ 2016 04 20, 11:49)
Teoriškai, bet toli gražu ne praktiškai, o svarbiausia juk, kuo žmogus save laiko viduje. T.y. turinys, o ne forma svarbu.
Tai realiai jus pritariate mano nuomonei

Kadangi as atsakiau i komentara, kad kriksto tevais turi buti bent "minimalus" krikscionis. O juk is tiesu, svarbiausia, kuo zmogus tiki, kaip gyvena ir pan. Pries Dieva visi lygus. O kazin, ar geresnis krikstatevis tas, kuris "turi" visus sakramentus "is reikalo", bet nera doras zmogus, nei tas, kuris tu sakramentu neturi, bet savo gyvenime ir poelgiuose yra tikras krikscionisku vertybiu propaguotojas.
Papildyta:
QUOTE(barda @ 2016 04 20, 12:01)
O kam tada tiems, kurie nelaiko savęs krikščionimis, savo vaikus krikštyti? Taigi ir kalbama - nėra prievartos, nenori - nebūk. Nekrikštyk.
Kam tai svarbu, kas įžvelgia prasmę tame, lai tai daro. O kas nieko bendra su tuo neturi - kam apsiversti nereikalingais dalykais, tokiais kaip nepriekabios bažnyčios paieška ir t t...
Kalbama apie baznytinius sakramentus - Pirmaja Komunija, Sutvirtinimo sakramenta ir baznytine santuoka. Ar tikintis, doras zmogus, kuris yra krikstytas, t.y. priklauso krikscioniskajai bendruomenei, bet neturi stai tu kitu isvardintu sakramentu, negali buti krikstateviu? Jei jau taip svarbu turinys, o ne formalumas.