QUOTE(mildunux @ 2016 01 27, 10:00)
Laba diena, prieš nepilnai dvi savaites Elegant Line pirkau ugg tipo batus, vakar pastebėjau, jog vienas išplyšęs ties vidine siūle per odą ir visą kailį. Buvai apsiavusi kelis kartus ir trumpam. Telefonu vadybininkė maloniai kalbėjo, šiandien planuoju vežti.
Įdomu, kaip jie nustato, dėl kieno kaltės tai įvyko,o man atrodo, per tokį trumpą laiką kokybiški batai neturėjo suplyšti...
Ir dar, labiau norėčiau atgauti pinigus, o ne kad būtų pakeisti į kitą prekę, kiek skaičiau vartotojų teises, tai galiu šito reikalauti?..
Galit reikalauti, kad parduotuvė:
1) pataisytų prekę savo lėšom;
2) pakeistų į kitą prekę;
3) priimtų prekę ir grąžintų pinigus.
Kaip nustatinėja parduotuvėje - paprasčiausiai apžiūri prekę, ar nėra matomų mechaninio pažeidimo požymių (pvz. kad kažkas specialiai nuplėšta ar nukirpta). Jei nesutinkat su parduotuvės išvada, galima kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją (http://www.inspekcija.lt/lt/vartotojams/prasymo-skundo-forma.html), jie prireikus padaro ekspertizę.
Jūs esate teisi - jokie batai neturėtų suplyšti tiesiog nuo poros kartų avėjimo, nebent jie buvo ryškiai per mažo dydžio ir pan.