Įkraunama...
Įkraunama...

Mano Svajonių automobilis.

QUOTE(lelelyte @ 2009 11 02, 19:52)
Pati su galiniais varomais neesu vaziavus, tai nezinau, bet va visi kam bepasakyciau, kad planuoju isigyti BMW, sako, kad su galiniais varomais sunku. Ypac ant posukiu esant slapiam, slidziam, snieguotam keliui... verysad.gif Sako labai uznesineja masinas su galiniais ir ismanevruoti sunkiau, neuztenka tiesiog atleisti gaza (kaip su priekiniais varomais)..


Ramiai važinėjant, ypač ant sauso ar net šlapio asfalto, beveik jokio skirtumo tarp priekinių (FWD - Front Wheel Drive) ir galinių (RWD - Rear Wheel Drive) varomųjų ratų nėra. Skirtumai pasireiškia:
1. Važinėjant per pusnis (pvz išvažiuojant iš nevalyto kiemo), gilų sniegą ar pliurzą, griovius ir kitas sunkiai pravažiuojamas vietas. Čia galiniai varomi pralaimi per dvi vietas - masės dalis tenkanti galinei ašiai yra mažesnė, todėl galinių ratų sukibimas yra silpnesnis, ir jų "ištraukimo" galimybės mažesnės. Antra galiniai ratai nėra vairuojamieji. Todėl priekiniais ratais varomų automobilių vairuotojai turi pranašumą, sukiodami varomuosius ratus, gali keisti "kasimosi kryptį" ir jiems paprasčiau "išlipti iš vėžių" ar išsikapstyti iš užpustytos stovėjimo vietos.
2. Slidžiame posūkyje (sniegas, ledas, žvyras) staigiau spustelėjus "gazą", galinė automobilio dalis gali prarasti sukibimą, ir slystelti į posūkio išorę. Nedidelis slystelėjimas nieko baisaus, bet jį reikia išmokti suvaldyti, ir tam iš anksto ruoštis, treniruotis. Priekinių varomų ratų mechanizmas labiau atlaidus klaidoms, nors stipriai peržengus sukibimo ribą, priekiniais varomais ratais automobilis linkęs priekiu slysti į posūkio išorę, kas yra labai pavojinga, ypač darant dešinyjį posūkį.

Žodžiu RWD reikalauja daugiau dėmesio, treniruočių slidžiame kelyje, entuziazmo ir praktikos. Pradedančioms vairuotojoms siūlyčiau FWD arba AWD:)
Atsakyti
QUOTE(lelelyte @ 2009 11 02, 19:52)
Pati su galiniais varomais neesu vaziavus, tai nezinau, bet va visi kam bepasakyciau, kad planuoju isigyti BMW, sako, kad su galiniais varomais sunku. Ypac ant posukiu esant slapiam, slidziam, snieguotam keliui... verysad.gif Sako labai uznesineja masinas su galiniais ir ismanevruoti sunkiau, neuztenka tiesiog atleisti gaza (kaip su priekiniais varomais)..

Aš, matyt, pripratus, nes nejaučiu jokio skirtumu. Ptfu ptfu ptfu dar nėra niekur užnešę rolleyes.gif

Čia gal nelabai į temą, bet pažįstama Mersą ilgą laiką vairavo, vienu momentu galvojo apie mašinos keitimą ir irgi prisiklausius kalbų, kaip blogai galiniai varomi, iškart BMW'us atmetė. O kad jos Merso galiniai varomi ir šitiek metų su juo iki šiol malėsi, tai tik neseniai sužinojo biggrin.gif Skirtumų aišku yra tarp galinių ir priekinių varomų ratų, bet va puikiausias pavyzdys, kad yra žmonių, kurie yra prieš galinius nusistatę be reikalo smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Justelė @ 2009 11 02, 23:34)
Aš, matyt, pripratus, nes nejaučiu jokio skirtumu. Ptfu ptfu ptfu dar nėra niekur užnešę  rolleyes.gif 

Čia gal nelabai į temą, bet pažįstama Mersą ilgą laiką vairavo, vienu momentu galvojo apie mašinos keitimą ir irgi prisiklausius kalbų, kaip blogai galiniai varomi, iškart BMW'us atmetė. O kad jos Merso galiniai varomi ir šitiek metų su juo iki šiol malėsi, tai tik neseniai sužinojo  biggrin.gif  Skirtumų aišku yra tarp galinių ir priekinių varomų ratų, bet va puikiausias pavyzdys, kad yra žmonių, kurie yra prieš galinius nusistatę be reikalo  smile.gif



Kaip tik su pripratimu turėtų ateiti skirtumo pajautimas. O kad žmogus nežino kur yra mašinos slydimo riba (ypač jei važinėja žiemą), ir nežino kas atsitinka ją peržengus, nėra sektinas pavyzdys. Aš net savo mamą žiemą vežuosi į aikštelę ir mokau valdyti automobilį ant slidžios dangos smile.gif

Kitavertus, jei automobilis naujas, ir su padoriomis antipraslydimo sistemomis, skirtumą galima ignoruoti, ir patikėti viską elektronikai smile.gif
Atsakyti
mano svajone tai audi a-6 naujoji thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(Justelė @ 2009 11 02, 20:20)
O kas blogai su galiniais varomais? Važinėju su dviem mašinom - BMW (varomi galiniai) ir Volswagen (priekiniai), tai galiu pasakyt, kad jokio skirtumo nėra. Nebent tai, kad BMW yra gana kietos mašinos doh.gif Nors kai pripranti, tai net nesijaučia  smile.gif


Kai vyrui sitai pasakiau krito juokais. rolleyes.gif biggrin.gif Sake, kad pasikeistumete sportine vaziuokle biggrin.gif 4u.gif , bmw automobiliai nera kieti.
Atsakyti
QUOTE(te verde @ 2009 11 09, 11:47)
Kai vyrui sitai pasakiau krito juokais.  rolleyes.gif  biggrin.gif Sake, kad pasikeistumete sportine vaziuokle  biggrin.gif  4u.gif , bmw automobiliai nera kieti.

Jūsų 'ekspertui' vyrui siūlau pavažiuot 50 km. su BMW ir po to tiek pat su kitu automobiliu, kad ir VW smile.gif Turbūt ir vaikas pajaustų skirtumą ir nieko čia dėta ta pakaba tongue.gif
Atsakyti
jaguarrrrrras wub.gif
user posted image
Atsakyti
QUOTE(Justelė @ 2009 11 09, 20:28)
Jūsų 'ekspertui' vyrui siūlau pavažiuot 50 km. su BMW ir po to tiek pat su kitu automobiliu, kad ir VW  smile.gif  Turbūt ir vaikas pajaustų skirtumą ir nieko čia dėta ta pakaba  tongue.gif


Turbūt BMW nelygu BMW. Koks jaunimui skirtas 325 su sportine pakaba bus labai kietas, tuo tarpu apynaujo 7 klasės limuzino "plaukimui" sunkiai prilygs net ir geriausi VW modeliai smile.gif
Atsakyti
QUOTE(MindaugasT @ 2009 11 02, 21:02)
Ramiai važinėjant, ypač ant sauso ar net šlapio asfalto, beveik jokio skirtumo tarp priekinių (FWD - Front Wheel Drive) ir galinių (RWD - Rear Wheel Drive) varomųjų ratų nėra. Skirtumai pasireiškia:
1. Važinėjant per pusnis (pvz išvažiuojant iš nevalyto kiemo), gilų sniegą ar pliurzą, griovius ir kitas sunkiai pravažiuojamas vietas. Čia galiniai varomi pralaimi per dvi vietas - masės dalis tenkanti galinei ašiai yra mažesnė, todėl galinių ratų sukibimas yra silpnesnis, ir jų "ištraukimo" galimybės mažesnės. Antra galiniai ratai nėra vairuojamieji. Todėl priekiniais ratais varomų automobilių vairuotojai turi pranašumą, sukiodami varomuosius ratus, gali keisti "kasimosi kryptį" ir jiems paprasčiau "išlipti iš vėžių" ar išsikapstyti iš užpustytos stovėjimo vietos.
2. Slidžiame posūkyje (sniegas, ledas, žvyras) staigiau spustelėjus "gazą", galinė automobilio dalis gali prarasti sukibimą, ir slystelti į posūkio išorę. Nedidelis slystelėjimas nieko baisaus, bet jį reikia išmokti suvaldyti, ir tam iš anksto ruoštis, treniruotis. Priekinių varomų ratų mechanizmas labiau atlaidus klaidoms, nors stipriai peržengus sukibimo ribą, priekiniais varomais ratais automobilis linkęs priekiu slysti į posūkio išorę, kas yra labai pavojinga, ypač  darant dešinyjį posūkį.

Žodžiu RWD reikalauja daugiau dėmesio, treniruočių slidžiame kelyje, entuziazmo ir praktikos. Pradedančioms vairuotojoms siūlyčiau FWD arba AWD:)


oho kaip issamiai smile.gif Labai aciu uz informacija 4u.gif Net saviskiui perskaiciau blush2.gif
Atsakyti
Siuo metu man - be konkurencijos - Citroen C6

Atsakyti
QUOTE(auto_mama @ 2009 09 29, 14:56)
Uuuu...
BMW GINA
va čia tai tikra svajonių mašina: user posted image
labai įspūdingas video youtube http://www.youtube.c...h?v=0pwabDeqVi8


perziurejau filmuka rolleyes.gif Jis kaip gyvas - atsidarius durims, aplink dureles susirauksleje kaip oda, atsimerkia ir net antaki pakelti gali bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(MindaugasT @ 2009 11 02, 21:02)
Ramiai važinėjant, ypač ant sauso ar net šlapio asfalto, beveik jokio skirtumo tarp priekinių (FWD - Front Wheel Drive) ir galinių (RWD - Rear Wheel Drive) varomųjų ratų nėra. Skirtumai pasireiškia:
1. Važinėjant per pusnis (pvz išvažiuojant iš nevalyto kiemo), gilų sniegą ar pliurzą, griovius ir kitas sunkiai pravažiuojamas vietas. Čia galiniai varomi pralaimi per dvi vietas - masės dalis tenkanti galinei ašiai yra mažesnė, todėl galinių ratų sukibimas yra silpnesnis, ir jų "ištraukimo" galimybės mažesnės. Antra galiniai ratai nėra vairuojamieji. Todėl priekiniais ratais varomų automobilių vairuotojai turi pranašumą, sukiodami varomuosius ratus, gali keisti "kasimosi kryptį" ir jiems paprasčiau "išlipti iš vėžių" ar išsikapstyti iš užpustytos stovėjimo vietos.
2. Slidžiame posūkyje (sniegas, ledas, žvyras) staigiau spustelėjus "gazą", galinė automobilio dalis gali prarasti sukibimą, ir slystelti į posūkio išorę. Nedidelis slystelėjimas nieko baisaus, bet jį reikia išmokti suvaldyti, ir tam iš anksto ruoštis, treniruotis. Priekinių varomų ratų mechanizmas labiau atlaidus klaidoms, nors stipriai peržengus sukibimo ribą, priekiniais varomais ratais automobilis linkęs priekiu slysti į posūkio išorę, kas yra labai pavojinga, ypač  darant dešinyjį posūkį.

Žodžiu RWD reikalauja daugiau dėmesio, treniruočių slidžiame kelyje, entuziazmo ir praktikos. Pradedančioms vairuotojoms siūlyčiau FWD arba AWD:)

viskas taip del galiniu varomu. neprofesionaliam vairuotojui,galiniai varomi pasunkina gyvenima ekstremaliomis salygomis. bet... mano geras draugas dalyvaudavo pabaltijo raliuose(pries kelis metus Ignalinoj ralio metu buvo uzmusti keli zmones. jis sedejo toje masinoje sturmano vietoje) ir man siek tiek kitaip papasakojo. galiniai varomi,tai tas pats,kas tureti 2 vairus-gali vairo pagalba valdyti prieki,o akseleratoriaus gala. bet,kad visa tai veiktu,reikia daug salygu-geros padangos,attatinkamas greitis,galingas variklis ir,besalygiskai,daugiau nei eilinis vairuotojas ax.gif
Atsakyti