QUOTE(Laumė* @ 2008 08 18, 12:01)
Mums kelinės pradžioje likus iki Prahos 30 km iš po kapoto pradėjo virsti dūmai
Bet kažkaip atvėsinome ir vėliau bėdų nebuvo. Bet buvo nemažai nerimo, kad kelionė net normaliai neprasidėjus pasibaigs, o ir
apskritai neaišku ką tokiu atveju daryti užsienyje
Sveiki keliauninkai,
ech, mums buvo panaši situacija, tik DAUG blogiau

dabar kai atsimenam, tai juokas ima, bet tada buvo ir panikos, ir pykčio, kad taip planai griūna

Sutrumpintas variantas: Radijatorius pavedė..pervažiavus Lenkiją užkaito pirmą kartą, atvėsinom, kaip ir gerai atrodė..BET. po to užkaisdavo vos ne kas pusvalandį

nebežinojom ką daryti, nes užkaista greitai, o atvėsinti trunka mažiausiai pusvalandį, taigi supratom, kad tokiais tempais Italijos nepasieksim.. kuo tolyn, tuo viskas blogyn ėjsi, kol Slovakijoj, kai "gaivinom" mašiniuką, neprivažiavo policininkai ir nepradėjo sava kalba barmatot

bandėm kalbėt rusiškai, angliškai, lenkiškai, net itališkai - žiūri kaip buliai į lentą ir nieko

nesileido į kalbas, iškvietė traliuką..atvažiavo, pakrovė mašiną ir važiavom iki artimiausio autoservizo. Ten vėl visi tik sava kalba..radom senuką mechaniką, kuris kalbėjo rusiškai, taigi jis ir vertėjavo toliau. Vyrai apžiūrėjo mašiną ir ramiai pasakė, kad šian jiem baigiasi darbas, todėl nieko nedarys. Šiaip, surasti naujam radijatoriui gali prireikti kelių dienų, dar jį įdėti ir t.t.

Kai pradėjom rankom skrysčiot, kaip čia dabar nusigausis į IT, tada pasiūlė paskambinti "draugui" ir paklausti, kokių laisvų nuomojamų mašinų yra. Pasiūlė kia ir reno espace. kadangi buvom penkiese, rinkomės antrą - didesnį variantą

kol servize ruošė dokumentus, mes persinešėme visą mantą į naują mašiną. Po to pasirašėm sutartį, nuo kada iki kada viskas turi būti padaryta ir kokią dieną grįžtant atgal pasiimsim. Buvo LABAI neramu pasirašyti tą sutartį, juolab neviską, tiksliau MAŽAI ką suprantant, bet nebuvo kitos išeities. tęsėm kelionę su reno, viskas gerai, stengėmės negalvoti apie negerus dalykus, ar kad gali apgauti.. Vidurnaktį įvažiavom į IT, stojom numigti. Nubundam po 4val ir ką jūs manot, akumuliatorius išsikrovė - nesikuria

o ten dar su tokia kortele..žodžiu, nors nusišauk. Ėjom pas kitus keliautoju, gal kas padėti gali, gal kas panašią mašiną turi, bandėm pirkti naujus elementus į tą užvedimo kortelę - pastangos veltui. Ėjom pirkti naujo akumo

pasiiėmėm čekutį, kaip įrodymą, gražinant reno nuomotojui, bet taip ir nujautėm, kad jam tai nepatiks

na, mes pasiekėm galutinį tikslą - centrinę Italiją, Sorą. ir po to savaičiukę po šalį važinėjom su tuo reno, jokių problemų nebebuvo. Gražinant sutiko atiduoti tik pusę sumos, sumokėtos už naują akumuliatorių, ir tai tik tada, kai pagrasinom, kad jei neduoda pinigų, tuomet išsiimam tą akumuliatorių

Mūsų mašina, dėkui dievui, buvo pataisyta, puikiai veikė, taigi persinešėm daiktus atgal, sutvarkėm popierizmą ir grįžom į LT su savo mašiniuku
Gal kam pravers pasakojimas ir žinos, kaip pasielgti panašioj situacijoj

nervų buvo nemažai, bet nurašėm viską nuotykiui
Šiemet, kaip ir kasmet, vėl ruošiamės į Italiją. Šį kartą norim daugiau pastoviniuot važiuojant į priekį, ta prasme: Čekijoje, Austrijoje, pačioje Italijoje. Gal patarsit ką, labai daug laiko nesugaištant ir nenukrypstant nuo kurso, galima pamatyti pvz. Austrijoje?