Na, su tom kainom, tai visiškas absurdas

Anksčiau buvau tolerantiškesnė, bet kai pastoviai įmuša ne tas kainas trūko ir man kantrybė. Šiaip tai Maximoj už klaidingą kainą duoda Maximos kuponą už 5 Lt, bent jau taip jie skelbiasi. Tipo, jei kaina salėje mažesnė, o įmuša didesnę, tai informacijoje turi atiduoti tą skirtumą bei duoti kuponą. Žinoma, taip būna labai retai. Tai va, kaip jau man pabodo mokėti už kai kurias prekes brangiau, nei nurodyta kainoje, pradėjau reikalauti to kupono

Na, jausmas tikrai nekoks, kaip kokia išmalda, bet tai paprasčiausiai jau gavosi "iš principo". Kai apsižiūriu, kad kainą įmušė didesnę, einu į informaciją ir klausiu kodėl? Tada sako palaukite patikrinsiu. Na, jau ne

aš paskui į salę, nes žinau kaip kainas pakeičia arba išviso išima. Žinoma, grįžtame radę mažesnę kainą nei čekyje

Iš karto atiduoda skirtumą ir viso gero. Klausiu kaip su tuo jų "šūkiu"

atsakymas: atidaviau iš savęs tą skirtumą ir ko daugiau norite... Kadangi, jau ir taip sugaištas laikas prašau pakviesti vadovę

Tik paskambina vadovei ir gauna nurodymą duoti kuponą

Nesuprantu, kodėl reikia taip gadinti nervus

O kaip dar mums Maxima sveria viską į savo pusę, tai visai šokas!!!

Kažkaip daug kas gerokai daugiau sveria, nei namie patikrinus (turiu svarstykles

). Čia taip elgiasi kasose, o "tipo" sveria ne su svarsčiais

bet kasininkių pirštukai dirba tikrai mikliai, tik gal kartais galėtų mažiau paspausti

Na, vienu žodžiu be žodžių.......