QUOTE(Gervela @ 2009 01 23, 14:38)
aš manau, kad dar ir mes pačios, parfmaniakės, joje jaučiamės laisviau, nes ten jau girdėti pavadinimai, galbūt jau seniai norėta pauostyti, tai iš karto apsidžiaugi, atsipalaiduoji ir pats žymiai laisviau jautiesi ir net nešauna galvon kreipti dėmesio į konsultantes ir t.t.
Ir labai teisingas sprendimas padaryti tamsias lentynas, mažą erdvę, fotelius, kaip prieštarą blizgančioms didelėms parf. parduotuvėms, kur pilna apsauginių.
Dizaino sprendimas tikrai vykęs ir jaukus, bet, persiprašau, joje nesijaučiu nei kiek laisviau...Kažkodėl, matyt, tai mano emocinės bėdos, ne parduotuvės

Kiek jon užeinu, būnu praktiškai viena parduotuvėje lankytoja. Beje, - dažniausia neperkanti, kas irgi mane...ėė...nemaloniai jaučiuosi...
O, kai eilinį sykį ten užėjus, pardavėja pasisveikino -
o, jūs ir vėl pas mus, man dar nejaukiau pasidarė.
Dabar pasakykit, kad čia kokie preištvaniniai mano kompleksai ar ką...? Bet - argi pardavėjoms, Creme de la Creme pardavėjoms, normalu žiūrėt į žmogų, kuris ateina dažnai, bet perka retai?
¡Hola España