Įkraunama...
Įkraunama...

Informaciniai tiklalapiai, parduotuvės

QUOTE(smėlioAudra @ 2009 02 05, 11:07)
Konkurencija turi būti sveika: malonūs santykiai su pirkėju, paslaugumas, taktas. Deja, lietuviams iki to dar augti ir augti. mirksiukas.gif

ne apie konkurenciją kalba eina.... o apie neapsižiūrėjimą, kitaip kalbant žioplumą, ir šiuo atveju tikrai ne tik pardavėjų.. juk sako kad įdėjo, po to kad neįdėjo, kad nusuko, pasipelnė...
bet visi mes žmonės ... kartais pametam, pamirštam, pykstam, apkalbam... labai žmogiška...
4u.gif
Papildyta:
QUOTE(smėlioAudra @ 2009 02 05, 11:12)

O kodėl Jūs skaitote komentarus? Ir kodėl jie Jus taip sunervina. Juk bet kur pasiperkant ne visos pardavėjos mandagios, ne visos pataria, ne visoms gal tą dieną nuotaika šypsotis. Natūralu, kad žmonių yra ir patenkint, ir nelabai. smile.gif

lotuliukas.gif lotuliukas.gif

O kodėl jūs skaitot forumą?? Man gi irgi neuždrausta. Ir kas jums pasakė, kad mane sunervino?
Visko pasitaiko, visko reikia.
Atsakyti
Mambera, asmeniškai man Jūsų parduotuvė, paslaugos labai patinka.

Truputį gal tik viena smulkmena, - akmenėliai, detalės sudedamos į vieną maišiuką.
Nebūtų galim atskirai? Suprantu, viskas kainuoja. Bet tokiu atveju juk Jums svarbu išlaikyti pirkėją? smile.gif

P.S. tai ne priekaištas, gink Dieve. Tai pastebėjimas, o gal tiksliau - pageidavimas. 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(smėlioAudra @ 2009 02 05, 12:31)
Mambera, asmeniškai man Jūsų parduotuvė, paslaugos labai patinka.

Truputį gal tik viena smulkmena, - akmenėliai, detalės sudedamos į vieną maišiuką.
Nebūtų galim atskirai? Suprantu, viskas kainuoja. Bet tokiu atveju juk Jums svarbu išlaikyti pirkėją? smile.gif

P.S. tai ne priekaištas, gink Dieve. Tai pastebėjimas, o gal tiksliau - pageidavimas. 4u.gif




Man taip pat labiau patinka, kai viskas sudedama atskirai drinks_cheers.gif
Atsakyti
O as uz ekologija!! kuo maziau plastikiniu maisiuku biggrin.gif
paprasykit, kad sudetu visus atskirai, as visada paprasau, kad smulkesnius zirniukus atskirai supakuotu wink.gif ir sidabrines smulkias detales prasau atskirai pakuot.

chojai manau butu grazine paliktus swarovskius, jei butu palikus. man atidave kita diena maisiuka su 10 biconu ir auskaru porele. su vaikais buvau ir irgi tik namie pastebejau kad neturiu..
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pushi: 05 vasario 2009 - 10:54
QUOTE(pushi @ 2009 02 05, 12:52)
paprasykit, kad sudetu visus atskirai, as visada paprasau, kad smulkesnius zirniukus atskirai supakuotu wink.gif

Kiekvieną kartą siunčiantis rašyti prašymą? bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(smėlioAudra @ 2009 02 05, 11:12)
Konkurencija turi būti sveika: malonūs santykiai su pirkėju, paslaugumas, taktas. Deja, lietuviams iki to dar augti ir augti. mirksiukas.gif

Papildyta:

O kodėl Jūs skaitote komentarus? Ir kodėl jie Jus taip sunervina. Juk bet kur pasiperkant ne visos pardavėjos mandagios, ne visos pataria, ne visoms gal tą dieną nuotaika šypsotis. Natūralu, kad žmonių yra ir patenkint, ir nelabai. smile.gif


Na va, dekoju, kad palaikote ir kita puse drinks_cheers.gif.
Papildyta:
QUOTE(pushi @ 2009 02 05, 11:52)
O as uz ekologija!! kuo maziau plastikiniu maisiuku  biggrin.gif
paprasykit, kad sudetu visus atskirai, as visada paprasau, kad smulkesnius zirniukus atskirai supakuotu wink.gif ir sidabrines smulkias detales prasau atskirai pakuot.

chojai manau butu grazine paliktus swarovskius, jei butu palikus. man atidave kita diena maisiuka su 10 biconu ir auskaru porele. su vaikais buvau ir irgi tik namie pastebejau kad neturiu..



As juos ir palikai cool.gif , bet gi pas mus visada klientas kvailas, neapdairus ir tt. visas prekes man i maiseli sudejo pati pardaveja, tai kaip suprasti, kad AS palikau? O jau pardavejai niekada neklysta, kaip supratau a ne?... Yra ir kitu parduotuviu Vilniaus mieste, ne periferijoje gyvename. Man asmeniskai labai nemalonu, kad sulaukiau is savo pasidalijimo patirtimi tiek daug priekaistu- absurdas kazkoks. Ko Dievas nedave, to ir noredamas neikresi. doh.gif
Papildyta:
[quote=Mambera,2009 02 05, 11:26]
ne apie konkurenciją kalba eina.... o apie neapsižiūrėjimą, kitaip kalbant žioplumą, ir šiuo atveju tikrai ne tik pardavėjų.. juk sako kad įdėjo, po to kad neįdėjo, kad nusuko, pasipelnė...

Kurioj vietoj as sakiau , kad pasipelne? Tik sakiau, kad neidejot, o sumokejau... Paskaiciuokit Gerbiamoji kristalu likuti ir gal tada pamatysit, kad 29 per daug. Arba bent jau paprasykit savo mergaiciu, kad darbo metu, na, bent jau nevartotu... Juk klientui nuo to nera maloniai. Aciu. Tema baigta cool.gif
Atsakyti
Kodel tema baigta? tik issivysto smile.gif
visu pirma, niekas nesake, kad jus asmeniskai ar klientas kvailas. antra niekas negraziai su jumis telefonu nekalbejo, trecia - pas mus parduotuveje nevartojama, ir to ne tik neprasoma, bet net negali buti.
pasiulymas perskaiciuoti kristalus maziu maziausiai juokingas. per daug ju tikrai nebus, nes yra kas "pasiskolina". bet butinai tai padarysim metu pabaigoje, kai atlikinesim invenmtorizacija.

o dabar paprasysiu uzeiti pas mus dar nors viena karta - duosiu as jums tuos kristalus, nes jie jau tapo aukso vertes.
sekmes wink.gif

Atsakyti
QUOTE(Chloja @ 2009 02 05, 13:17)
Na va, dekoju, kad palaikote ir kita puse  drinks_cheers.gif.

Tiesiog įvertinu situaciją savo akimis. Nes taip pat esu (daugeliu atveju) vartotojas (pirkėjas). smile.gif
Atsakyti

.

o dabar paprasysiu uzeiti pas mus dar nors viena karta - duosiu as jums tuos kristalus, nes jie jau tapo aukso vertes.
sekmes wink.gif
[/quote]

Aciu, bet veloka:) Butu buve grazu, jei vakar, pokalbio metu butumete pasiuliusi. Na nejau Jus galvojate, kad man nera ka veikti kaip tik "pametineti" kristalus, o po to skambinti i parduotuve. Paskambinau budama tikra, kad tas mano nelemtas maiselis tebeguli prie kasos - jau buvau nusiteikus, kad vaziuosiu pasiimti. Gerai, kad pasiskambinau, o ne vaziavau - buciau tik laika sugaisus... Dabar,po tu visu debatu, tikrai velu ka nors atitaisyti. Atidumo ir dar karta atidumo linkiu abiem pusem, na, ir, zinoma, tolerancijos kito nuomonei, net jei ji ir nepatinka... cool.gif

Papildyta:
QUOTE(smėlioAudra @ 2009 02 05, 13:05)
Tiesiog įvertinu situaciją savo akimis. Nes taip pat esu (daugeliu atveju) vartotojas (pirkėjas). smile.gif


Dekoju thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(Mambera @ 2009 02 05, 09:45)
kalbėjau maloniai ir padėjau kaip galėjau.


Nepastebėjau, kad būtumėte padėjusi, tik aukštokom frazėm čia rašote, kokia jūs gera, o kokai klientė žiopla. Čia pastebėjimas iš šalies, nei nei jūsų, nei pirkėjos nepažįstu ir nesu pas jus buvusi.

QUOTE(Mambera @ 2009 02 05, 11:57)
pasiulymas perskaiciuoti kristalus maziu maziausiai juokingas. per daug ju tikrai nebus, nes yra kas "pasiskolina". bet butinai tai padarysim metu pabaigoje, kai atlikinesim invenmtorizacija.
o dabar paprasysiu uzeiti pas mus dar nors viena karta - duosiu as jums tuos kristalus, nes jie jau tapo aukso vertes.
sekmes wink.gif


Tokia intonacija, lyg net matau, kaip teškiate juos klientei į veidą. Ar esate girdėjusi apie klientų aptarnavimo ir bendravimo su jais kultūrą? Man teko mokytis to, galiu padėt, jei ką wink.gif Pradžiai - neterštumėte eterio, o maloniai atsiprašytumėte už galimą klaidą (kam jų nepasitaiko), ir net jei klaida pirkėjos, įsivaizduokite - kaip ji liktų nustebinta, jei būtų maloniai pakviesta juos pasiimti iš karto, o ne po riaušių internete. Nes db panašu, kad krizės LT nėra ir niekas klientų nevertina.

Pabaigai istorija iš kitos operos, bet į temą. Pirkau barbę savo dukrai. Ar aš ją palikau (pirkau daugiau žaislų) ar pardavėja jos neįdėjo dabar nežinau. Esmė ta, kad tik namie apsižiūrėjau. Kitą dieną grįžau į parduotuvę lietuviškai karingai nusiteikusi ir jau žiojausi apie kameras, kurios turbūt viską užfiksavo... kai Customer servise dirbati parduotuvės atstovė išklausius mano pasakojimą man išpylė atsiprašymų tiradą ir atnešė tokią pat barbę. kainavo ji ne pigiai. Niekas manęs žiople nevadino, niekas net nepasitikslino su mane aptarnavusia kasininke. Pasakė: Thank you for shopping at SMYTHS and sorry again. (liet. - ačiū kad pirkote ir dar kartą atsiprašome)
Kada taip bus LT? Turbūt net krizė nepadės sad.gif
Atsakyti
QUOTE(mamulia @ 2009 02 05, 21:18)
Nepastebėjau, kad būtumėte padėjusi, tik aukštokom frazėm čia rašote, kokia jūs gera, o kokai klientė žiopla. Čia pastebėjimas iš šalies, nei nei jūsų, nei pirkėjos nepažįstu ir nesu pas jus buvusi.
Tokia intonacija, lyg net matau, kaip teškiate juos klientei į veidą. Ar esate girdėjusi apie klientų aptarnavimo ir bendravimo su jais kultūrą? Man teko mokytis to, galiu padėt, jei ką wink.gif Pradžiai - neterštumėte eterio, o maloniai atsiprašytumėte už galimą klaidą (kam jų nepasitaiko), ir net jei klaida pirkėjos, įsivaizduokite - kaip ji liktų nustebinta, jei būtų maloniai pakviesta juos pasiimti iš karto, o ne po riaušių internete. Nes db panašu, kad krizės LT nėra ir niekas klientų nevertina.

Pabaigai istorija iš kitos operos, bet į temą. Pirkau barbę savo dukrai. Ar aš ją palikau (pirkau daugiau žaislų) ar pardavėja jos neįdėjo dabar nežinau. Esmė ta, kad tik namie apsižiūrėjau. Kitą dieną grįžau į parduotuvę lietuviškai karingai nusiteikusi ir jau žiojausi apie kameras, kurios turbūt viską užfiksavo... kai Customer servise dirbati parduotuvės atstovė išklausius mano pasakojimą man išpylė atsiprašymų tiradą ir atnešė tokią pat barbę. kainavo ji ne pigiai. Niekas manęs žiople nevadino, niekas net nepasitikslino su mane aptarnavusia kasininke. Pasakė: Thank you for shopping at SMYTHS and sorry again. (liet. - ačiū kad pirkote ir dar kartą atsiprašome)
Kada taip bus LT? Turbūt net krizė nepadės sad.gif

Na taip, klientura svarbu, bet prekybininkai juk pries kiekviena neprisilankstys unsure.gif reikejo ziureti perkant ir tiek. Cia mano taipogi pastebejimas is salies, nepalaikau ne vienos puses wink.gif
Atsakyti
QUOTE(mamulia @ 2009 02 05, 21:18)
Nepastebėjau, kad būtumėte padėjusi, tik aukštokom frazėm čia rašote, kokia jūs gera, o kokai klientė žiopla. Čia pastebėjimas iš šalies, nei nei jūsų, nei pirkėjos nepažįstu ir nesu pas jus buvusi.
Tokia intonacija, lyg net matau, kaip teškiate juos klientei į veidą. Ar esate girdėjusi apie klientų aptarnavimo ir bendravimo su jais kultūrą? Man teko mokytis to, galiu padėt, jei ką wink.gif Pradžiai - neterštumėte eterio, o maloniai atsiprašytumėte už galimą klaidą (kam jų nepasitaiko), ir net jei klaida pirkėjos, įsivaizduokite - kaip ji liktų nustebinta, jei būtų maloniai pakviesta juos pasiimti iš karto, o ne po riaušių internete.


nepastebejot, nes niekad ten nebuvot ir nematet ir negirdejot, juk kaip supratau istorija ne tik cia rutuliojasi, kliente gi skambino - cia irgi tik mano nuomone. man ten fainiausia parduotuve vln. ir visada visi labai malonus - su kultura ten normaliai thumbup.gif
siaip idomu ar maximoj kas po keliu dienu atiduotu palikta desra g.gif ???
Atsakyti