Na, pagaliau tas auditas išvažiavo.
Ar jie kabinėjasi.............į akis po pamokos pasako, kad viskas puiku, gerai, na, diferencijavimo, vertinimo trūksta, bet šypsosi....

O aš ir galvoju....na tai kaip gi man diferencijuoti, jei mes klausymą tą pamoką turėjom.....tai gal pasakyti - dabar klauso tie ir tie, o kiti - užsikemša ausis
Buvo kitoje pamokoje - turėjau ir silpnesniem [mod] ir gabiem atskirų užduotėlių - vis tiek diferencijavimo neįžvelgė. Penktokai per pamoką visi aktyvūs labai buvo [net ir mod], o ji man sako - gabi klasė, reikia sunkesnių užduočių duoti [matot nesuprato, kad jie klaidų daro, o toje klasėje daugiau 8 niekas nemoka

]
Nors viena kolegė sakė, kad pas ją savarankiško darbo metu supildė kitų pamokų stebėtus protokolus.........
Žinote, mes jiem norėjom išrėžti - jei kas ne taip, tai sakykite, o nesišypsokite ir negirkite.......nes savo ataskaitose paskui vis tiek blogiau rašote.......Įdomu, kaip jie pamoką pravestų.
Ir dar - po jų atsisveikinimo su kolegomis juokėmės, kad stipriąsias bei silpnąsias puses išrašė iš mūsų pačių kurto strateginio plano

kur mes patys nurodėme kas pas mus silpniau ir kas stipriau