QUOTE(Maliku @ 2009 01 14, 01:02)
Manau, entuziazmo nebūtų buvę ir ten, jei nėščioji nebūtų Čiuožimo čempionė.. Nėr toj Lietuvėlėj taip blogai, kartais daug geriau nei užsienyje. Jei vertinant objektyviai - mane Klaipėdos GN tenkino viskas, ir aplinka, ir medikų profesionalumas bei kultūra. Jei vertinant subjektyviai - tobulumui ribų nėra..
Aš visada sakau, nereikia labai susireikšminti, nes dažnai vos pastojusios moterys tampa "kiaušiniais", vos ne ant rankų nešiot reikia (net dabar giminėje turiu konkretų pvz., kaip visi turi aplinkui "šokti", nes ji NĖŠČIA). Lygiai taip pat nereikia važiuoti pas medikus su nusiteikimu juos pulti, nes liaudies išmintis ne veltui byloja "kaip šauksi, taip atsilieps", ir manau 95 proc. nesusipratimų, apsižodžiavimų galima pagrįsti šia išmintimi. Tik likusieji 5 proc. būna dėl gyd. nekultūros, bukumo, aplaidumo, pinigų troškimo, nekompetencijos, blogos nuotaikos ar tiesiog dėl nusisukusios sėkmės. Žinoma niekam nesinori susidurti su tokia situacija, bet gyvenime būna nemalonių ir nesėkmingų akimirkų kasdien. Pagaliau, gydytojai taip pat žmonės, o ne Dievai.. Pagalvokit, ar visada darbe pasielgiat profesionaliai, etiškai ir esate geros nuotaikos (čia ne konkr. emilkai, o retoriškai)? Vargu..
O jei nori būti išpaikinta, išlepinta, arogantiška ponia ir esant tokiai, kad "nešiotų ant rankų" ir į ausį burkuotų - mokėk. Medikai gauna algą, tačiau tikrai ne už įžeidinėjimų ar nepagrįstų reikalavimų klausymą. Čia vėl tas pats "kaip šauksi, taip atsilieps".
Mano manymu, dabar ne tik versle, bet ir medicinoje (juk gydytojai teikia paslaugas pacientams) labai patogus posakis "klientas visada teisus". Tačiau dar studijų metais vienas Rinkodaros dėstytojas sakė "klientas nėra visada teisus, ir jei jis klysta, jam apie tai reikia pasakyti, tačiau tinkamu būdu.. šį būdą surasti ir yra sunkiausiai.." Tas pats su gydytoju, bet turbūt problemos ir kyla dėl to, kad ne visada jie suranda tinkamą būdą kaip pasakyti, kad "klientas nėra teisus".
Aš visada sakau, nereikia labai susireikšminti, nes dažnai vos pastojusios moterys tampa "kiaušiniais", vos ne ant rankų nešiot reikia (net dabar giminėje turiu konkretų pvz., kaip visi turi aplinkui "šokti", nes ji NĖŠČIA). Lygiai taip pat nereikia važiuoti pas medikus su nusiteikimu juos pulti, nes liaudies išmintis ne veltui byloja "kaip šauksi, taip atsilieps", ir manau 95 proc. nesusipratimų, apsižodžiavimų galima pagrįsti šia išmintimi. Tik likusieji 5 proc. būna dėl gyd. nekultūros, bukumo, aplaidumo, pinigų troškimo, nekompetencijos, blogos nuotaikos ar tiesiog dėl nusisukusios sėkmės. Žinoma niekam nesinori susidurti su tokia situacija, bet gyvenime būna nemalonių ir nesėkmingų akimirkų kasdien. Pagaliau, gydytojai taip pat žmonės, o ne Dievai.. Pagalvokit, ar visada darbe pasielgiat profesionaliai, etiškai ir esate geros nuotaikos (čia ne konkr. emilkai, o retoriškai)? Vargu..
O jei nori būti išpaikinta, išlepinta, arogantiška ponia ir esant tokiai, kad "nešiotų ant rankų" ir į ausį burkuotų - mokėk. Medikai gauna algą, tačiau tikrai ne už įžeidinėjimų ar nepagrįstų reikalavimų klausymą. Čia vėl tas pats "kaip šauksi, taip atsilieps".
Mano manymu, dabar ne tik versle, bet ir medicinoje (juk gydytojai teikia paslaugas pacientams) labai patogus posakis "klientas visada teisus". Tačiau dar studijų metais vienas Rinkodaros dėstytojas sakė "klientas nėra visada teisus, ir jei jis klysta, jam apie tai reikia pasakyti, tačiau tinkamu būdu.. šį būdą surasti ir yra sunkiausiai.." Tas pats su gydytoju, bet turbūt problemos ir kyla dėl to, kad ne visada jie suranda tinkamą būdą kaip pasakyti, kad "klientas nėra teisus".
Tai ir darosi idomu, ar is tikruju mergytes, kuri vos nemire VGN mama, kazkaip izeidinejo medikus, kad vos to vaiko nenugalabijo



Jeigu tas pats personalas nesusimastys, i jo vieta kruva emigrantu atsiras, kurie masiskai uzsienyje darbus praranda
