
nu lalo nieks neistume, ji tiesiog uzrauke, nereikia pamirsti, kad is lalo musu valstybe, tas pats oro uostas neturejo jokios naudos, vien skolos
o is vno pasitrauke ne tik balticas, bet ir kitos kompanijos, ir kaltu cia reikia ieskoti tik taip vadinamoje krizeje, visi skaiciuoja, nieks nenutrauktu skrydziu jei jie butu pelningi. balticas pasirinko tokia strategija, bet pagerejus padeciai, manau vel gryztu ir i vilniu. nes kaip zinia, jei jau dvi kompanijos skrenda ta pacia kryptimi, tai abi skraidys nuostolingai, vat todel populiariom kryptim is LT skrenda tik ryanairas.

QUOTE(rasulka @ 2009 07 29, 13:03)
nu lalo nieks neistume, ji tiesiog uzrauke, nereikia pamirsti, kad is lalo musu valstybe, tas pats oro uostas neturejo jokios naudos, vien skolos
o is vno pasitrauke ne tik balticas, bet ir kitos kompanijos, ir kaltu cia reikia ieskoti tik taip vadinamoje krizeje, visi skaiciuoja, nieks nenutrauktu skrydziu jei jie butu pelningi. balticas pasirinko tokia strategija, bet pagerejus padeciai, manau vel gryztu ir i vilniu. nes kaip zinia, jei jau dvi kompanijos skrenda ta pacia kryptimi, tai abi skraidys nuostolingai, vat todel populiariom kryptim is LT skrenda tik ryanairas.

Kad LAL'as - abejotinos reputacijos veikėjų būrelis, atskira kalba:) Bet turėdami išskirtines sąlygas Rygoje, latviai galėjo užsiimti dempingu Lietuvoje. O kažkodėl vos žlugus LAL'ui pakilo ir airbaltiko kainos:) Jei neklystu, taip pat atsisakė skrydžių, kurie užimtumu nesiskundė.
Krizė prisidėjo daug, bet neaišku, ar tiek, kiek postsovietinio verslo tradicijos ir konkuruojančių grupuočių žaidimai siekiant įtakos regione. Dėl ko man asmeniškai visos vietinės kompanijos, įskaitant ir Star1, dvelkia neskaniai.
Na siaip sakyti, kad LALas uzsilenke, ar AirBaltic pakenke LALui netinkslinga (cia mano nuomone aisku), nes FlyLAL Charters, kuris priklauso tiems patiems savininkams, sekmingai skraido iki siol. Tiesiog vienas apsukrus ponas (vardu neminesime) pasinaudojo savo tevelio padetini, savo paties apsukrumu ir isskaide nepelningai dirbusia imone i skirtingas veiklas, nuostoli nesusioms veikloms paliko visas skolas ir tas veiklas subankrotino, o atskirai veiklai (siuo atveju carteriams) paliko visa reikiama turta (nesneku apie FlyLALui likusias rusisku lektuvu dalis ir panasu bruda, o apie normalius veikiancius lektuvus) ir toliau sau skaiciuoja pinigelius uzdirbtus "saziningai". FlyLAL jo bankroto metu neturejo nei vieno lektuvo... Tai kad latviai cia nagu nekiso visai
Cia tik musu tautieciu (-io?) deka...
Del skrydziu sumazejimo... Skrydziu pelningu niekas neatsisakineja (butu kvaila) vien del to, kad skraidintum per kita miesta (pvz, Ryga), o uzimtumas ir pelnas yra skirtingi dalykai. Galima parduoti visus bilietus po 1 LTL ir tureti uzimtuma 100% ir tuo paciu nuostoli.
Neseniai Bartkaus bloge buvo paskaiciuota labai graziai, kiek kainuoja operuoti viena skrydi ir kiek kainuotu bilietas i Londona ir atgal, tai as nezinau is kur Star1 tokias kainas traukia, ten vos kura ir draudimus padengia tie 249LTL
Gal ju pilotai ir stiuartai is idejos dirba? Kur tokius randa?
AirBaltic aisku ne pati geriausia aviakompanija (manau, kiekvienas turime savo "favoritus"), bet is skraidanciu i Lietuva tikrai ne blogiausia.
Tiesa, Ryanair'as yra is kitos "operos". Kaip zinia, low-cost aviakompanijoms net kitokie reikalavimai keliami del velavimu, kompensaciju ir pan... Be to, i Vilniu Ryan'as neateis, nes Vilniaus oro uostas jiems per brangus - vienas brangiausiu Europoje (klausimas - del ko???).
Vienzo, nukrypau as cia visiskai nuo temos

Del skrydziu sumazejimo... Skrydziu pelningu niekas neatsisakineja (butu kvaila) vien del to, kad skraidintum per kita miesta (pvz, Ryga), o uzimtumas ir pelnas yra skirtingi dalykai. Galima parduoti visus bilietus po 1 LTL ir tureti uzimtuma 100% ir tuo paciu nuostoli.
Neseniai Bartkaus bloge buvo paskaiciuota labai graziai, kiek kainuoja operuoti viena skrydi ir kiek kainuotu bilietas i Londona ir atgal, tai as nezinau is kur Star1 tokias kainas traukia, ten vos kura ir draudimus padengia tie 249LTL


AirBaltic aisku ne pati geriausia aviakompanija (manau, kiekvienas turime savo "favoritus"), bet is skraidanciu i Lietuva tikrai ne blogiausia.
Tiesa, Ryanair'as yra is kitos "operos". Kaip zinia, low-cost aviakompanijoms net kitokie reikalavimai keliami del velavimu, kompensaciju ir pan... Be to, i Vilniu Ryan'as neateis, nes Vilniaus oro uostas jiems per brangus - vienas brangiausiu Europoje (klausimas - del ko???).
Vienzo, nukrypau as cia visiskai nuo temos

QUOTE(Frosted @ 2009 07 29, 22:25)
Na siaip sakyti, kad LALas uzsilenke, ar AirBaltic pakenke LALui netinkslinga
Neturiu dėl ko čia labai ginčytis, tiesos yra visuose išvardintuose punktuose, ypač dėl LAL subankrotinimo, nusinešusio ir mano kelis nemokamus skrydžius:(
Tiesiog, kaip ir sakiau, ir lietuviškoji, ir latviškoji kontoros yra toli gražu ne šventieji, kuriems jų žaidimuose keleivių interesai rūpi mažiausiai. Todėl turėdamas galimybę pasirinkti, kam atiduoti savo sunkiai uždirbtus litus, atiduosiu juos aviakompanijoms, paskui kurias nesivelka neskaidrumų šleifas. Pvz., Lufthansai:D ar tiems patiems čekams.
QUOTE(RoadWarrior @ 2009 07 29, 22:45)
Neturiu dėl ko čia labai ginčytis, tiesos yra visuose išvardintuose punktuose, ypač dėl LAL subankrotinimo, nusinešusio ir mano kelis nemokamus skrydžius:(
Uzjauciu... Is tiesu zmoniu pasitikejimas vietinemis kompanijomis tikrai pakirstas smarkiai... O tos kalbos apie AirBaltic banktota ... Jie zadejo rugpjuti paskelbti savo finansinius rezultatus ir skelbe, kad paskelbti ju nuostoliai yra atseit neaisku is kur traukti. Paziuresime, ka paskelbs

Grizau vakar nakti is Stokholmo per Ryga su airBaltic, velavimai juodi
po to is lipus Rygoje griebia uz atlapu ir tempia i lektuva Vilniun - sako jusu vienos laukia visas lektuvas, o sakau ne mano kalte ir be to reikia man i WC pirma ... nu isedau i ta jau per mane veluojanti lektuva ir dar 15 min reikejo laukti is Oslo veluojancio to pacio airBaltic su tranzitiniais keleiviais skrendanciais Vilniun


QUOTE(Frosted @ 2009 07 29, 23:02)
Uzjauciu... Is tiesu zmoniu pasitikejimas vietinemis kompanijomis tikrai pakirstas smarkiai... O tos kalbos apie AirBaltic banktota ... Jie zadejo rugpjuti paskelbti savo finansinius rezultatus ir skelbe, kad paskelbti ju nuostoliai yra atseit neaisku is kur traukti. Paziuresime, ka paskelbs 

Paskelbė dar didesnius nuostolius...

QUOTE(Makalius @ 2009 08 11, 20:32)
ir nuolaidas nuo rytojaus
http://www.airbaltic...pardavimas.html
QUOTE(Bitute32 @ 2009 08 11, 20:27)
Grizau vakar nakti is Stokholmo per Ryga su airBaltic, velavimai juodi
po to is lipus Rygoje griebia uz atlapu ir tempia i lektuva Vilniun - sako jusu vienos laukia visas lektuvas, o sakau ne mano kalte ir be to reikia man i WC pirma ... nu isedau i ta jau per mane veluojanti lektuva ir dar 15 min reikejo laukti is Oslo veluojancio to pacio airBaltic su tranzitiniais keleiviais skrendanciais Vilniun 


Mano sesuo vakar skrido irgi tuo pačiu maršrutu. Lėktuvas iš Stokholmo nevėlavo. Ten tai dar geresnis bajeris buvo. Sesuo pasakojo, kad Rygoje pasikvietė du žmones iš visų ir pasakė, kad jie važiuos taxi į Vilnių, nes parduota daugiau bilietų nei yra vietų. Ką jie ten nemoka suskaičiuoti kiek vietų lėktuve, kad taip nesąmoningai parduoda. Negana to sulaužė sesers lagamino rankeną (tą kur išsitraukia). Juk jos ištraukinėti kraunant bagažą nereikia. Dabar turim lakstymų, ieškant naujo lagamino, nes kita kelionė ant nosies. Sesuo su tuo lagaminu į PAR skraidė ir jai nieko nesulaužė.
QUOTE(RoadWarrior @ 2009 10 03, 23:07)
Jo, airBaltic'as valdo:) Svarbiausia, kad lietuvaičiai po viso šito lieka laimingi, ir toliau skraido per Rygą

Mano sesuo skrido darbo reikalais. Į Stokholmą su Skyways, o atgal su AirBaltic, nes anas lėktuvas ne kasdien būna.

QUOTE(RoadWarrior @ 2009 07 28, 21:29)
aš rinkčiausi čekų avialinijas vietoj Air Baltic, kuris skleidė niekinamas žinias apie mūsų šalį.
O ar tik ne atvirkščiai?

QUOTE(RoadWarrior @ 2009 07 28, 21:29)
Galiausiai jei esi vilnietė, nešerti Rygos oro uosto turėtų būti garbės reikalas;)
Manot? Nematau jokios prasmes "šerti" ir VNO. Nėra už ką.
QUOTE(Makalius @ 2009 10 03, 23:24)
Aš tai pvz skraidau ne PER Rygą, o IŠ Rygos.
Aš taip pat. Bent artimiausiu metu žadu daryti tą patį.
QUOTE(RoadWarrior @ 2009 10 03, 23:07)
Jo, airBaltic'as valdo:) Svarbiausia, kad lietuvaičiai po viso šito lieka laimingi, ir toliau skraido per Rygą

Kokias alternatyvas siulote? Ceku linijos kiek ziurejau kartu net su akcijom bilietai iseina brangiau nei su baltic'u.
QUOTE(Ridziniece @ 2009 10 04, 23:36)
O ar tik ne atvirkščiai?
Labai jau dvelkia lietuviškais informacijos šaltiniais...
Manot? Nematau jokios prasmes "šerti" ir VNO. Nėra už ką.
Aš taip pat. Bent artimiausiu metu žadu daryti tą patį.

Manot? Nematau jokios prasmes "šerti" ir VNO. Nėra už ką.
Aš taip pat. Bent artimiausiu metu žadu daryti tą patį.


Ryga dabar ir lietuvius ir latvius surinks ir dar pelna tures, o is Vilniaus skrendant lupa nezinia uz ka tokius didelius mokescius, o nei salygu geru nera nei ka, ir ne tik Vilniaus, bet ir Kauno ir Palangos oro uostai siemet nuostolingi...
