QUOTE(Una Li @ 2009 01 08, 21:09)
Man nekyla klausimų, kai skaitau Selmos Lagerlof "Kristaus legendas" ir Naująjį Testamentą, kuo jie skiriasi. Pasaka lieka pasaka, net jei jos veikėjas istorinis asmuo. Neseniai išgirdau hipotezę, kad rusų pasakų herojaus Kaščėjaus Nemirtingojo prototipas buvo mūsų kunigaikštis Kęstutis, ar tai reikštų, kad viskas, kas žinoma apie Kęstutį yra pasakos?
tada matyt dar reiketu perzvegti ir pvz arabiskaja evangelija

ji neitraukta i NT, bet kaip apokrifinis saltinis "Kristaus legendom" itakos turejo neabejotinai
siaip jau matyt kiekviena pasaka turi ir kazkoki daugiau ar maziau realu pagrinda

nes is kur kitur gi jos atsirado
Papildyta:
QUOTE(Gintaraitis @ 2009 02 25, 11:12)
Biblija nėra pasakos, tačiau PIRMIAUSIA reikia suvokti, kad joje kalbama ne apie šiaip buitines istorijas, o apie dvasines būsenas, mintis, ketinimus. Juk Tora parašyta alegorine kalba.
O religijos skaito paraidžiui, ir mato tik žemiškus personažus bei su jais susijusias istorijas. Žinoma, tai buvo ir žemiškame lygmenyje, tačiau nepalyginamai svarbiau yra vidinė Biblijos, Senojo Testamento, Toros prasmė. Ja atskleidžia kabala
o ka sako kabala apie NT