Jei evakuotis tai reika is anksto ,o ne kai visi gyvuliai begs .Tu matei koks isvaziavimas per suwalkus ,ten jei sustoji 2min - tuoj kamstis sunkvezimiu.kelias nebaigtas statyti. Valdzia gerai dirba ,net nesijaucia neblogeja gyvenimo kokybe,ji kasdien tik gereja ir gereja 😂 greitai pasieksim briuselio lygi
Jei evakuotis tai reika is anksto ,o ne kai visi gyvuliai begs .Tu matei koks isvaziavimas per suwalkus ,ten jei sustoji 2min - tuoj kamstis sunkvezimiu.kelias nebaigtas statyti. Valdzia gerai dirba ,net nesijaucia neblogeja gyvenimo kokybe,ji kasdien tik gereja ir gereja 😂 greitai pasieksim briuselio lygi
stringa puslapiai cia
Tai aišku, kad iš anksto reikia, tipo išvažiuoji kaip turistas. Jau ir planą turiu jei kas, kaip daug mantos galima pasiimti. Tik dar labai noriu tikėti, kad čia šiaip parodė liūdną situaciją, nes va vėl lėktuvas pas mus nesileido, apgręžtas, tipo gedimai. Aha... Bet jei sekantį kartą parodys detaliai, kur pvz. bėgt, į kokią šalį, tada viskas, amba. Nes man net atostogų datas parodo kokios geresnės, į ką orientuotis, o čia jau ne atostogos vaikeli, juokų čia nėra...

Nera kur, nebent i ana pasauli. Tam reikia ishsimuoluot virve.
Na rimtai, nera ne ideju ka daryti.. Varyti i kokias pietu amerikas tai koks ten gyvenimas...
O Evropoje tai visur dabar sh ir amerikej sh, su tendencija blogyn.
Tie lektuvai tai idomus dalykas, pasidar mano hobi visokie rimti simuliatoriai, tai teko daug ishmokti ir treniruotis.
Galiu pasakyti, kad mums kazhka meluoja. GPS signalas Lietuvoje visai nereikalingas, yra VOR svyturiai, NDB svyturiai yra, o tupimui tai net nesertifikuoti GPS nusileidimai, Tupimas vyksta ILS Pagal oro uosto UTB siustuvus.
Jau buvo straipsniu, kad pilotai sako, kad ish shiaures leidzhiantis pasitaiko klaidinantis signalas ir ne karta ir nieko nedaro. Va nukrito lektuvas o pilotai gal nezinojo. Leidosi i zeme, juk ne pirma karta skrido. O jei kas ten koki netikra siustuva buvo paleide, kad kreiptu i zeme? Tai pilotai jau negali pasitiket oro uosto radio svyturiais.
Matyt po to liepe jiems tikrinti papildomai auksti pagal radara i zeme ir pagal barometrini ir jei nesutampa is karto nutraukt nusileidima. Tai matyt ir nutrauke. O mums nieko nesako sapalioja apie GPS
Matyt po to liepe jiems tikrinti papildomai auksti pagal radara i zeme ir pagal barometrini ir jei nesutampa is karto nutraukt nusileidima. Tai matyt ir nutrauke. O mums nieko nesako sapalioja apie GPS
Kažin. Kažkaip keista, ir kuro užpilta tiek, kad galėtų grįžti. Gal kokį važną osobą skraidino ir gavo kažkokios info, kad pavojinga ir pagalvojo reikia 'dėti į kojas' atgal. Be to juk ir tikėjosi, kad gal kažkas būti, žino gi kad Lietuva nepatikima daar kaip šalis, nes prisišokinėjo prieš mešką.
Jei jau Zelenskiui Trumpas pasakė, kad durnas, jog šokinėjai, tai įodmu ką mums pasakytų ir kaip leistų savo kariams mums ginti. Nušluos čia viską, jei tik panorės ir nė lapė nesulos. Dagyvenom, žodžiu
Nera kur, nebent i ana pasauli. Tam reikia ishsimuoluot virve.
Na rimtai, nera ne ideju ka daryti.. Varyti i kokias pietu amerikas tai koks ten gyvenimas...
O Evropoje tai visur dabar sh ir amerikej sh, su tendencija blogyn.
Tie lektuvai tai idomus dalykas, pasidar mano hobi visokie rimti simuliatoriai, tai teko daug ishmokti ir treniruotis.
Galiu pasakyti, kad mums kazhka meluoja. GPS signalas Lietuvoje visai nereikalingas, yra VOR svyturiai, NDB svyturiai yra, o tupimui tai net nesertifikuoti GPS nusileidimai, Tupimas vyksta ILS Pagal oro uosto UTB siustuvus.
Jau buvo straipsniu, kad pilotai sako, kad ish shiaures leidzhiantis pasitaiko klaidinantis signalas ir ne karta ir nieko nedaro. Va nukrito lektuvas o pilotai gal nezinojo. Leidosi i zeme, juk ne pirma karta skrido. O jei kas ten koki netikra siustuva buvo paleide, kad kreiptu i zeme? Tai pilotai jau negali pasitiket oro uosto radio svyturiais.
Matyt po to liepe jiems tikrinti papildomai auksti pagal radara i zeme ir pagal barometrini ir jei nesutampa is karto nutraukt nusileidima. Tai matyt ir nutrauke. O mums nieko nesako sapalioja apie GPS
Sake:Buvo rukas ir lektuvo kazkokia sistema rode kad arteja prie zemes ,nors skrido lygiai aukstai. GPS naudoja ir masinu navigacija ,zemetvrkininai,satybininkai,kelininkai
Kažin. Kažkaip keista, ir kuro užpilta tiek, kad galėtų grįžti. Gal kokį važną osobą skraidino ir gavo kažkokios info, kad pavojinga ir pagalvojo reikia 'dėti į kojas' atgal. Be to juk ir tikėjosi, kad gal kažkas būti, žino gi kad Lietuva nepatikima daar kaip šalis, nes prisišokinėjo prieš mešką.
Jei jau Zelenskiui Trumpas pasakė, kad durnas, jog šokinėjai, tai įodmu ką mums pasakytų ir kaip leistų savo kariams mums ginti. Nušluos čia viską, jei tik panorės ir nė lapė nesulos. Dagyvenom, žodžiu
Dauguma koncervu galvoja kad cia visi ginsis ,nors patys NT perka uzsienyje 😂 Mes ,neturim resursu gintis ,pas mus tik vldzia nuo pilieciu gali gintis 😂
Gyvenimas -nera kokybiskas ,kai reikia del kazko drebeti .
Variantas silti krastai,kur nera ziemos
<p>Gyvenimas -nera kokybiskas ,kai reikia del kazko drebeti . </p>
<p>Variantas silti krastai,kur nera ziemos</p>
negalvoja, ne tokie jie kvaili, jie tik šneka politkorektiškai
tokie žmonės patys baisiausi
geriau tokie, kurie rėžia tiesiai šviesiai, nors ir nemaloniai, bet be melo
Nenaudoja GPS nusileidimui. Kai kuriuose oro uostose naudoja, bet Lietuvoje Vlniaus oro uoset EYVI nera sertifikuota. Tai ir aukscio tada niekas nematuoja su GPS. Boeing net neturi EGNOS GPS irangos tokiems dalykams (padidinto tikslumo GPS, kuri naudoja dar korekcini signala tai vietovei). Tartu oro uostas ta naudoja, bet ne Vilnius ir ne Boeing 737
Per ruka leidziamasi tik su ILS sistema. UTB siustuvu rinkinys kurisrodo kiek teisingai lektuvas seka stadartine tupimo tako nusileidimo linija. Gali buti, kad kazkas trukde o gal ten netvarkoje su ta ILS nes lakunai skundesi, kad kasrtais rodo blogai.
Lektuve dar yra radaras kuris matuoja atstuma iki zemes (pagal atspindzio laika) ir dar yra barometrinis aukscio matuoklis, pries leidziantis is oro uosto gaunama informacija apie slego oro uoste prie zemes ir jis ivedamas i lektuvo prietaisus. Bet cia papildomi dalykai, paprastai pasitikima ILS, bet va lakunai sako, kad is siaures puses leidzhiantis kartais pievas rodo.
Tai GPS cia visai ne prie ko.
Va nusileidimo pagal ILS proceduros diagrama
https://aleksotas.ei...Sz_RWY19_en.pdf
Pradedamas nusileidimas 3000 pedu aukstyje VI412 taske(IF pradinis taskas), tai netoli Nemencines. Tada pagaunamas ILS signalas ir iki galutinio FAF tasko(netoli Valakampiu) jau lektuvas turi leistis pagal ILS signala. Gal jie apsimiegoje buvo? Nes abu pilotai turi sekti situacija. Vienas pilots yra pilotuojantis kitas vadinasi stebintis. Taip turetu but
Šaunuolis, kiek pasidomėjęs

bet juk anksčiau to nebuvo, viskas būdavo ok, nebent dabar tą šūdintelektį įvedė ir jis grybauja jei jau ne rusai puola

Papildyta:
va vėl

https://lnk.lt/strai...tu-reisu/296184