Įkraunama...
Įkraunama...

Kunigų celibatas

QUOTE(Ramunaite @ 2009 09 12, 13:58)
<...>
1. Jeigu Kunigas atiduoda daug metų tarnystės Dievui, o tada sutinka moterį, ją pamilsta. Taip, save ir mylimą gerbiantis žmogus, paliks tarnystę.
<...>
2. Aš nieko nesmerkiu. Prie ko čia senmergės ir senberniai? Jie nepasirenka savo likimo, tiesiog taip atsitinka, jog nesutinka to vieno žmogaus.
<...>
3. Šiuo atveju aš kalbu apie kunigų celibatą. Apie santuoką. Kad tai yra natūralu, o celibatas tam prieštarauja.

4. O čia ne celibato pasekmės: http://tomasviluckas...viete-1665.html ?
5. Kariai, partizanai, gydytojai vienaip ar kitaip padeda žmonėms, kovoja už laisvę. Aišku, sveikintina. Bet prie ko čia celibatas? Pasiaukojimas nuo celibato skiriasi. Jei Kunigas turi žmoną (pvz Latvijoje), reiškia jis jau nesiaukoja dėl žmonių, nepadeda? g.gif

1. Kunigas tarnauja Dievui patarnaudamas žmonėms. Jo gyvenimas atiduotas Dievui ir jis "susituokęs su Dievu". Jei jis save gerbia tai jokiu būdu savo ištikimybės ir pažado nelaužys vardan meilės žmogui.
2. Kai kurie pasirenka.
3. O daugpatystė irgi natūralu? Gal mūsų įstatymai irgi prieštarauja natūralumui, juk kai kas jaučia norą dažnai keisti partnerius, gamtoje daug gyvuliukų turi haremus... Santuoka gal irgi nenatūralu?
4. Žinoma bendruomenėse kurios nesilaiko celibato gėjų ir pedofilų nebūna g.gif ...
5. Sugebėjimas save riboti vardan aukštesnių tikslų vienija karius, gydytojus, kunigus...
Ką nors komentuoti apie kitų konfesijų kunigus negaliu, nesu įsigilinus į tai.
Žinau tik tai, kad katalikų kunigo kelias yra tikrai kilnus ir vedantis į tobulumą. O kaip kas sugeba juo eiti kita kalba. Atsakingumas, savo žodžio laikymasis, garbės suvokimas dabartinėje visuomenėje gerokai sunykusios sąvokos. Ir ne vien kunigai nėra šventi, nes jie yra tokie kaip bendruomenė, visuomenė, kuri juos pagimdo, užaugina ir įtakoja.
Atsakyti
QUOTE(Luknė @ 2009 09 12, 13:37)
1. Kunigas tarnauja Dievui patarnaudamas žmonėms. Jo gyvenimas atiduotas Dievui ir jis "susituokęs su Dievu". Jei jis save gerbia tai jokiu būdu savo ištikimybės ir pažado nelaužys vardan meilės žmogui.
2. Kai kurie pasirenka.
3. O daugpatystė irgi natūralu? Gal mūsų įstatymai irgi prieštarauja natūralumui, juk kai kas jaučia norą dažnai keisti partnerius, gamtoje daug gyvuliukų turi haremus... Santuoka gal irgi nenatūralu?
4. Žinoma bendruomenėse kurios nesilaiko celibato gėjų ir pedofilų nebūna g.gif ...
5. Sugebėjimas save riboti vardan aukštesnių tikslų vienija karius, gydytojus, kunigus...
Ką nors komentuoti apie kitų konfesijų kunigus negaliu, nesu įsigilinus į tai.
Žinau tik tai, kad katalikų kunigo kelias yra tikrai kilnus ir vedantis į tobulumą. O kaip kas sugeba juo eiti kita kalba. Atsakingumas, savo žodžio laikymasis, garbės suvokimas dabartinėje visuomenėje gerokai sunykusios sąvokos. Ir ne vien kunigai nėra šventi, nes jie yra tokie kaip bendruomenė, visuomenė, kuri juos pagimdo, užaugina ir įtakoja.


Mano įsigilinimas menkesnis už jūsų.
Bet jei tikime į Dievą, viskas prasidėjo nuo to, kad Dievas sukūrė Adomą, o iš Adomo šonkaulio Ievą ir pasakė ''Veiskities ir dauginkities" (jei neklystu). O kas parašė tuos įstatus, kurie draudžia Kunigams tai daryti? Taigi tokie pat žmonės kaip mes. ''1022 metais popiežius Benediktas VIII uždraudė dvasininkams tuoktis, o 1139 metais antrasis Laterano susirinkimas galiausiai nusprendė visus, priimančius kunigystės sakramentą, įpareigoti celibatui'' (iš vikipedijos). Ir kodėl? Juk Dievas to neliepė? Aišku tada nebuvo nei Kunigų, nei blogo ar gero pasaulio. Bet kas turi teisę prieštarauti Dievo valiai? Moteriai ir vyrui, jų meilei?
Oj, kokia neišsemiama tema doh.gif
Atsakyti
ramunaite, celibatas buvo ivestas, kad baznycios zemiu ir turtu neisparceliavotu. pasidomek - tais laikais kb buvo didziausias ir turtingiausias zemvaldys. o aukstas pareigas uzimdave dvasininkai is kilmingu (dazniausiai) seimu nesibodejo naudoti tuos turtus savo giminiu interesams remti.
Atsakyti
QUOTE(Luknė @ 2009 09 12, 13:37)
3. O daugpatystė irgi natūralu?


gal galite įrdyti, kad nenatūralu?
Atsakyti
QUOTE(Luknė @ 2009 09 12, 09:24)
Išganymas neužsidirbamas - jis Dievo malonė, gailestingumas ir dovana žmogui. Išgano Jėzus. Žmogus, kad ir kiek dirbtų , pats savęs išsiganyti negali. Geri darbai - meilės ir bendradarbiavimo su Dievu vaisius, išdava, o ne nuopelnas uždirbantis išganymą.

Su Dievo malone ir dovana pilnai sutinku, bet kai tarp zmogaus kaip vienintelis tarpininkas iterpiama Baznycia, be kurios nera nei malones, nei isrisimo, nei Dievo meiles ar gailestingumo ... doh.gif va sitas tai man tikrai nesuvokiama ir nepriimtina g.gif
Kas liecia pati zmogu, tai kadangi man artimesne ir labiau priimtina krikscioniska reinkarnacijos samprata, tai matyt ir zmogus gali ir turi prisideti prie dieviskojo plano igyvendinimo savo paties mintimis, zodziais ir darbais 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Ramunaite @ 2009 09 12, 15:16)
Mano įsigilinimas menkesnis už jūsų.
Bet jei tikime į Dievą, viskas prasidėjo nuo to, kad Dievas sukūrė Adomą, o iš Adomo šonkaulio Ievą ir pasakė ''Veiskities ir dauginkities" (jei neklystu). O kas parašė tuos įstatus, kurie draudžia Kunigams tai daryti? Taigi tokie pat žmonės kaip mes. ''1022 metais popiežius Benediktas VIII uždraudė dvasininkams tuoktis, o 1139 metais antrasis Laterano susirinkimas galiausiai nusprendė visus, priimančius kunigystės sakramentą, įpareigoti celibatui'' (iš vikipedijos). Ir kodėl? Juk Dievas to neliepė? Aišku tada nebuvo nei Kunigų, nei blogo ar gero pasaulio. Bet kas turi teisę prieštarauti Dievo valiai? Moteriai ir vyrui, jų meilei?
Oj, kokia neišsemiama tema  doh.gif

O kas parašė įstatus draudžiančius viešose vietose tuštintis? Kažkada tai juk buvo visai natūralu ir niekieno neuždrausta. Šimtmečiais miestuose paplavos buvo pilamos į gatvę ir tai buvo laikoma norma...
Bažnyčia yra organizacija ir turi vidaus tvarką, būtų keista jei negalėtų nustatyti norimų vertingų apribojimų savo nariams. Nariai tai prisiima laisvanoriškai, kaip ir santuoką pora prisiima laisvanoriškai. Savo įsipareigojimų žmonės laikosi irgi laisvanoriškai. Tų kas nesilaiko jau seniai niekas nepersekioja, tik kaip pasitikėti žmogumi nesilaikančiu savo žodžio?

QUOTE(xxl @ 2009 09 14, 11:50)
ramunaite, celibatas buvo ivestas, kad baznycios zemiu ir turtu neisparceliavotu. pasidomek - tais laikais kb buvo didziausias ir turtingiausias zemvaldys. o aukstas pareigas uzimdave dvasininkai is kilmingu (dazniausiai) seimu nesibodejo naudoti tuos turtus savo giminiu interesams remti.

Taip tai buvo ir yra drausminantis ir nukreipiantis į tiesioginius įsipareigojimus Dievui dalykas. Džiaugiuosi, kad toks būdas padėjo bent kiek apvalyti bažnyčią nuo minimų piktnaudžiavimų ir nuodėmių.

QUOTE(adaptacijaa @ 2009 09 15, 00:16)
gal galite įrdyti, kad nenatūralu?

Protestuokite prie Seimo, nes mūsų šalies įstatymai to neleidžia. O tai juk taip natūralu...
Atsakyti
lukne teisi - baznycia turi teise nustatyti bet kokias vidines taisykles ir jos nariai privalo paklusti arba atsisveikinti. siaip po draudimu slypi gana idomus dalykai - paprasciausias sprendimas buvo tiesiog kastuoti kunigus, juolab, kad tais laikais tokios technoloijos egzistavo pas musulmonus. o cia zmogus turi priimti sprendima ir atsisakyti sekso pats, ir deti pastangas tam, kad susilaikyti. tai vienas is stipriausiu fiz. poreikiu - jei adeptas sugeba su juo susitvarkyti, jis yra teisingame kelyje i dangu (t.y. jo dvasia stipresne uz kuna), o jei ne - nieko gero is jo nei baznyciai nei parapijieciams.
Atsakyti
QUOTE(Luknė @ 2009 09 15, 15:08)
Bažnyčia yra organizacija ir turi vidaus tvarką, būtų keista jei negalėtų nustatyti norimų vertingų apribojimų savo nariams. Nariai tai prisiima laisvanoriškai

Va va, ir man vis iskyla tas pats klausimas tai kas gi yra Baznycia ir jos nariai, kurie priima sprendimus ir kas tie "nariai" kurie turi paklusti sprendimams g.gif
Atsakyti
QUOTE(Luknė @ 2009 09 15, 15:08)
Protestuokite prie Seimo, nes mūsų šalies įstatymai to neleidžia. O tai juk taip natūralu...


o jūs čia tipo teigiate, kad įstatymas=natūralumui? g.gif jau vien patys žodžiai yra vienas kitam priešingi..
Atsakyti
QUOTE(darius333 @ 2009 09 15, 20:05)
Va va, ir man vis iskyla tas pats klausimas tai kas gi yra Baznycia ir jos nariai, kurie priima sprendimus ir kas tie "nariai" kurie turi paklusti sprendimams  g.gif

Ir man įdomu, kodėl įstatymus priima Seimas, o klausyti turiu aš??? Gal teikime pasiūlyma visus valstybės sprendimus daryti tik visiems, referendumų būdu, arba rinktis visai tautai į rytinius ir vakarinius posėdžius ir įvesti tvarką savo šalyje?

QUOTE(adaptacijaa @ 2009 09 15, 23:07)
o jūs čia tipo teigiate, kad įstatymas=natūralumui?  g.gif  jau vien patys žodžiai yra vienas kitam priešingi..

O jūs sakote, kad visi įstatymai prieštarauja natūralumui? TAi kodėl protestuojate prieš kunigų celibatą, tačiau neinate prie seimo piketuoti už daugpatystės įteisinimą Lietuvoje? Kodėl nekritikuojate sutuoktinių, kad jie elgiasi nenatūraliai visąm gyvenimui pasirinkdami vieną partnerį, kai natūralu turi būti turėti jų daug?
Atsakyti
QUOTE(Luknė @ 2009 09 16, 08:35)
1. O jūs sakote, kad visi įstatymai prieštarauja natūralumui?
2. TAi kodėl protestuojate prieš kunigų celibatą, tačiau neinate prie seimo piketuoti už daugpatystės įteisinimą Lietuvoje?
3. Kodėl nekritikuojate sutuoktinių, kad jie elgiasi nenatūraliai visąm gyvenimui pasirinkdami vieną partnerį, kai natūralu turi būti turėti jų daug?


1. aš taip neteigiau.
2. man neaktualu protestuoti. daugpatystė egizstuoja ir be įteisinimo. kaip ir kunigų "nuodėmiavimai", kas reiškia dvigubą kunigų moralę.
3. kodėl neatsakote į klausimą, ar Lietuvos seimo įstatymai = natūralumui. tiksliau, kaip jūs galite tai pagrįsti? atmetant niekuo nesusijusias pritemptas savo analogijas..
Atsakyti
QUOTE(adaptacijaa @ 2009 09 16, 11:24)
1. aš taip neteigiau.
2. man neaktualu protestuoti. daugpatystė egizstuoja ir be įteisinimo. kaip ir kunigų "nuodėmiavimai", kas reiškia dvigubą kunigų moralę.
3. kodėl neatsakote į klausimą, ar Lietuvos seimo įstatymai = natūralumui. tiksliau, kaip jūs galite tai pagrįsti? atmetant niekuo nesusijusias pritemptas savo analogijas..

1. Kaipgi neteigėte? "įstatymas=natūralumui? jau vien patys žodžiai yra vienas kitam priešingi.."
2. Kodėl kunigų dviguba moralė jums labiau rūpi už likusios dalies tautos moralę? Kaip manote ar moralė pagerėtų kunigams leidus tuoktis, ta prasme ar susituokusiųjų moralė yra aukštesnė nei nesusituokusiųjų? Moralė priklauso nuo šeimyninės padėties?
3. Jūs parašėte nelogišką lygtį ir reikalaujate, kad aš jai pritarčiau arba ją neigčiau... Ji nelogiška, kaip ir žmogus=moteris, dangus =kosmosas...Įstatymai nei lygu nei nelygu natūralumui. Įstatymai yra susitarimai, kaip žmonės realizuos savo natūralumą, kad nepažeistų kitų žmonių interesų.
Beje celibatas nėra įstatymas. Tai yra savanoriškai prisiimamas įžadas.
Atsakyti