QUOTE(Alceste @ 2014 07 09, 19:02)
Ir aš užaugau kaime ir į mokyklą ėjau kartu su kunigo dukra.
QUOTE(daibava @ 2014 07 09, 19:33)
taigi kalbame apie tai su kuo susidūrėme
Tarkim, jau taip abiem papuolė mokytis su kunigo vaiku (tikiuosi ne tam pačiam kaime augot?). Bet kaltinat pedofilija, homoseksualumu ir dar kuom tik nori. Jei susidūrėt su vaikų turinčiais kunigais, logiška būtų manyti, kad juos traukė moterys, o ne vaikai ar vyrai. Manau, pilat kaltinimus atsivėdėję iš kairės ir dešinės, visai nesirūpindamos, kiek tame tiesos. O gal tiesiog kartojat supelijusias ateizmo vadovėlio klišes, kaip apie celibato įvedimą dėl bažnyčios turto išsaugojimo. Juk paveldėjimo teisė priklausė ne tik vaikams ar žmonai, o ir kunigo turtas nebuvo bažnyčios kampas, ar bažnyčios žemė.
QUOTE(Moonte @ 2014 07 10, 12:26)
Man gi siuo aspektu svarbu, kad kungias turetu galimybe rinktis, kad nebutu terpes zmogui-kunigui nusizengti, gyventi dvigubo gyvenimo. Kad kunigui butu palikta teise gyventi harmoningai, santaikoje su savo dvasia ir kunu.
Ir kiek daug pasirinkimų kunigui paliktum - kiek kartų jis galėtų vesti, koks būtų jo pasirinkimas, jei žmona, nebepajėgusi taikstytis su jo tarnystės keliama našta, jį paliktų? Kaip džiaugtųsi jo vaikai, kas kelerius metus priversti bastytis iš vienos mokyklos į kitą, žmonai irgi džiaugsmas nuolat ieškotis naujo darbo kažkokiuose kaimuose ar keliantis iš vieno miesto į kitą, iš vienos jau kiek aptvarkytos klebonijos į visiškai begriūvančią. Čia tiesiog kelios į galvą atėjusios paviršutiniškos smulkmenos iš kunigų gyvenimo. Bet kai kas nesuvokia, kokia skriauda kunigo šeimai būtų jo pašaukimo reikalavimai.
QUOTE(Moonte @ 2014 07 10, 21:31)
O kunigas, kuris anot jusu, turi kompetencija patarineti ir tureti savo nuomone, nors lygiai taip pat yra anot jusu zmogus stovintis salia "seimynio gyvenimo", bet jo nepraktikuojantis. Jojo gi atveju pakanka suvokimo, jusu oponentams, kurie nepalaiko jusu nuomones, nepakanka. Idomiai.
Del pasirinkimo. Va kodel geras kunigas, kursai gali buti puikus sielovedis, turi atsizadeti meiles moteriai, jei likimas/dievas ji apdovanojo meiles jausmu jai, neigti savo zmogiska prigimti?
Žmogus, lyginantis savo ir keletos pažįstamų ar giminių šeiminę patirtį nebūtinai yra geresnis žinovas už kunigą, kuris susiduria su tūkstančiais šeimų, girdi ne veidmainiškas, dažnai maskuojančias savo problemas istorijas, o nuoširdų sielos šauksmą, juk išpažintis yra savęs apkaltinimas, kai problema analizuojama iš vidaus. Kita vertus, kunigo darbas yra pažinti ir perprasti žmogiškąją prigimtį ir, pasinaudojus tūkstantmečių patirtimi, bei dieviškuoju Apreiškimu vesti žmogų į dvasios pilnatvę, tam jis skiria savo studijas ir didžiąją dalį laiko, tai tikrai ne tas pats, kas "viena boba sakė".
O dėl atsižadėjimo, manau, netikintis žmogus to niekada ir nesupras. Čia tas pats, kaip šernui aiškinti, kad pakeltų akis į dangų, kai jo sprandas neleidžia jam to padaryti, nes jo maistas giliai žemėje, ir jam geriausiai sekasi žemę knisti. Kiekvienas ieško maisto ten, kur jo prigimtis ar įpročiai jį veda. Kunigas yra Dievo karys, jo gyvenimas nuolatinė kova su šėtonu, ir nemanau, kad yra karių, kurie į frontą eina su žmona, vaikais ir visa manta. Ar ne per daug šiandien sureikšminamas seksualumas? Gyvendavo anksčiau žmonės vieniši dėl neturto, žemės stokos, nesukurdavo šeimų, ir nė nemanė, kad dėl to turėtų mirti ar gyvenimas nebetenka prasmės. Dabar tiek mitų prikurta apie seksualinį gyvenimą, kad kiti iš proto kraustosi, jei neatitinka sukurtų standartų, net jei ir gyvena šeimose - gal per silpnas libido, o jei neduokdie liga kokia, tai gyvenimas baigtas, kas gi gali gyventi, neturėdamas reguliarių lytinių santykių

.