Skaičiau visus psl ir dėl kai kurių pasisakymų norėjosi vožtelt, o kai kuriems iš dalies sutikau. Tai vat. Aš esu vaikas iš, kaip jūs vadinat, atskirtų vaikų šeimos. Aš augau su mama, brolis su tėčiu. Gavosi taip dėl to, kad aš buvau artimesnė su mama: mergaitiški reikaliukai, drabužiai ir visi kiti dalykėliai. Brolis su tėčiu, nes jie buvo kaip kumštis, dėl to pačio, dėl ko mes su mama buvom irgi kaip kumštukas. Bet darant tokį sprendimą mano tėvai atsisėdo su mumis ir paaiškino kame reikalas. Mes su broliu buvom pasimetę. Savaime aišku. Šokas. Nebus to, kas visą mūsų gyvenimą buvo. Dar dabar pamenu kaip atsisėdom su broliu kieme ir galvojom ką daryt. Nusprendėm, kad vat aš noriu su mama, o aš su tėčiu. Ir žinot ką? Mums dar patiems reikėjo paaiškint tėvam, kad mes juos mylim vienodai ir tai, kad gyvensim viens pas vieną, kits pas kitą nieko nereiškia.
Galiu pasakyt, kad su broliu dabar suaugę esam geriausi draugai, o kol taip augom tėvai visur buvo su mum. Mes su broliu keisdavomės vietom. Užaugom nejausdami jokios neapykantos, kaip kai kurie čia rašė. Aš manau, kad daug kas priklauso nuo tėvų. Jie nelaikė jokios neapykantos. Mama suprato tėtį, kad mes irgi jo vaikai, ir kad jis taip pat turi teisę auginti savo atžalas, o tėtis suprato, kad mama irgi turi tokias pat teises.
Moterys nori vienodų teisių su vyrais, reikalauja t, rėkia, kad jos neblogesnės, tai kodėl kartais savanaudiškai pamiršta, kad vaikai ne jos vienos, kad tėtis irgi nori būti ne tuo tėčiu, kuris mato vaiką tik kartą per savaitę ir į jį kreipemasi tik tada, kai reikia kažką vaikui nupirkti. Ar čia dėl to, kad mes, moterys, išnešiojam vaikus visus devynis mėnesius? Bet tai nesuteikia teisės išmesti tėvo iš tėvystės. Jei ne jie, mes neturėtumėm ką nešiot savo pilvuose tuos devynis mėnesius. Nešneku apie alkoholikus ir šiaip apie tuos vyrus, kurie neverti tėvo vardo. Aš kalbu apie tuos, kurie taip pat dėl savo vaiko galėtų atiduot gyvybę. Tai vat.