Na pirmiausiai man tikrai labai pikta, kad netik šis procesas tęsiamas labai ilgai ir tirpsta milijonai, bet dar ir tai, kad paskutini syk įvaizdis kurti patikėta kažkokiam- užseniečiui. Na ok tas užsienietis garsus - prekės ženklų specialistas W. Ollins. Ir taip galima spręsti, kad Lietuvoje profesionalių žmonių nėra...
Šiek tiek paguglinau, radau kai ką neišsamaus, bet mintis aiški.
Taigi naujoji įvaizdžio koncepcija remiasi drąsios šalies įvaizdžiu.
Pagrindinės 4-ios išssikirtos Lietuvos- šiaurės rytų šalies įvaizdį pristatančios žinutės:
1) Lietuva yra patraukliausia šalis užsienio investuotojams iš visų regiono valstybių.
2) Lietuvoje, nepaisant mažų problemyčių, labai palanki teisinė ir socialinė padėtis užsiimti verslu.
3) Lietuva - nekasdieniška ir familiari/artima vieta.
4) Dėl šių priežasčių mūsų valstybė yra patraukliausia iš visų naujųjų ES narių.
Taip pat siūlomos 4-ios technikos/instrumentai, kaip įgyvendinti šias gaires rašant tekstus ar kitaip einant į viešumą.
1) Faktiniai palyginimai.
2) Faktinis teiginys. Pavyzdžiui: Lietuvoje yra aukščiausias kalnas.
3) Klausimai: Lietuva: nauja didelės koorporacijos investicijų vieta?
4) Šalies pavadinimas ir būdvardžiai. Kaip kad Lietuva drąsi šalis.
"Profesionalu"?
